Mies tule kohta töistä enkä ole kerinnyt tekemään ruokaa alkaa taas
Huutamaan kun ruoka ei ole valmista, vaan joutuu syömään leipää ja vartoamaan ainakin tunnin.
Kommentit (17)
Tee joku nopea, spagetti ja jauhelihakastike tms. Itsellä menee vain makaronilaatikkoon ja liharuokiin tunti muut tulee n 350 minuutissa.
Mee nyt ihmeessä tekeen sitä ruokaa! Vartissa sen saat valmiiksi, miksi käytät aikaa netissä roikkumiseen?
Ei. Voi. Olla. Totta. Älytön provo.
Kyllähän sitä vartissa tekee ihan hyvää ruokaa. Keittää kasvikset ja vaikka paistaa kalaa. Siihen menee max 10 minuuttia. MItä ihmettä kokkaat tunnin verran?
Oletko luvannut, että teet ruokaa? Eikö hän osaa itse tehdä ruokaa? Vai miksi hän odottaa sinun palvelevan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt ihmeessä tekeen sitä ruokaa! Vartissa sen saat valmiiksi, miksi käytät aikaa netissä roikkumiseen?
Ei. Voi. Olla. Totta. Älytön provo.
Ei vaan Ammattivalittaja. Palstan yleiskestokitisijä ja vätystelijä.
Minä teen miehen kansssa yhdessä tänään ruokaa ja saadaan olla koko vkloppu kahdestaan. Olin ihan varma, että hän lähtee dokaamaan jonnekin, mutta oli kiva ylläri ettei aio lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tee joku nopea, spagetti ja jauhelihakastike tms. Itsellä menee vain makaronilaatikkoon ja liharuokiin tunti muut tulee n 350 minuutissa.
Toivottavasti et ole ravintolassa kokkina. Tuohan on melkein kuusi tuntia. Lounasta joudut jo alkaa kokkaamaan aamukuuden jälkeen ja illallista heti lounaan jälkeen. Aamiaisen joudut laittamaan yöksi haudutuspataan. Sinullahan menee suurin osa päivästä pelkkään kokkaamiseen! Tee nyt ihmeessä pelkästään sitä makaronilaatikkoa. 200 grammaa riittää per annos.
Vierailija kirjoitti:
Oletko luvannut, että teet ruokaa? Eikö hän osaa itse tehdä ruokaa? Vai miksi hän odottaa sinun palvelevan häntä?
No jos toinen käy töissä ja toinen on kotona, eikö se nyt ole aika normaalia, että kotona oleva tekee sen ruuan perheelle? Jos on aikaa roikkua täällä, niin eikö silloin pitäisi olla aikaa laittaa se ruokakin valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Huutamaan kun ruoka ei ole valmista, vaan joutuu syömään leipää ja vartoamaan ainakin tunnin.
Varmaan ihmettelee mitä teet kotona koko päivän, kun äitinsä joutuu tulemaan teille siivoamaan ja sinä et osaa edes ruokaa ajoittaa oikein pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet törpön kanssa, koska... ?
...nuohouksesta saa rahaa.
Mene itse töihin ja tienaa rahaa niin voit viedä miehesi ravintolaan syömään.
Mene kouluun.