Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä porvoolaisessa ravintolassa voisi tapahtua?

Vierailija
15.12.2017 |

Näin täällä samantyylisen aloituksen porvoon kätilöopistosta. Entäpä mitä tapahtuukaan porvoolaisessa ravintolassa...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullatuksen aromipesässä tilasin tilasin ja eteeni tarjottiin karvainen pärsse

Vierailija
22/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan ovelle oli tullut edellisen käyntimme jälkeen lappu: ei prismaperheille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä hieno ravintola jossa on myös illuminaattilattiat.

Vierailija
24/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin siellä monta julkkista: Värikkään Pipsan, Aspeger-Hennan, Sössön, Jenni Vartiaishullun ja Anaalihamsterin. Ystäväni kertoi nähneensä siellä myös ikiksen ja kånken-hullun. 

Vierailija
25/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija kuiskasi minulle kerran siellä vaivihkaa psst pssst näetkö tuon miehen tuolla kulmapöydässä, katso sen silmiä, eikö oo kylmät, varppina psykopaatti. Olin niinku että mitä hä.

Vierailija
26/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lounaalla Alman, Saara Aallon, Jenni Vartiaisen ja narsistin ex-mieheni kanssa. Kerroin heille kuinka feikkejä ja huonoja ihmisiä he ovat. He sanoivat, että olen aivan oikeassa kuten aina ja sitten heitä kaikkia rupesi itkettämään. Jätin laskun maksamisen heille.

Vierailija
27/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lopuksi laskun, mutten osannut sitä. Miksei noita laskuja voi ulkoistaa jollekulle muulle?

Vierailija
28/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tienneet että ravintolalaskua ei voi siellä maksaa kortilla eikä käteisellä, jouduimme mieheni kanssa maksamaan laskun luonnossa.

Vierailija
29/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan yksityskabinettiin on kestotilaus. Ovessa lappu -"Valehtelijoden klubi".

Luulin, että nämä kokoontuvat säännöllisesti Arkadianmäellä? 

Vierailija
30/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jutut on mietoa, totuus on paljon, paljon hurjempi.

T. 27-vuotta  asunut täällä ravintoloiden keitaassa, joka kiinnostaa ulkomaita myöten

Vierailija
31/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija oli tuonut monta jätesäkillistä äitivainaansa tekstiileitä asiakkaiden lajiteltaviksi. Jouduin käymään niitä läpi ennen kuin sain tilata ruokaa. Viereisessä pöydässä oli amerikkalaisittain suomea puhuva kosmopoliittinen kaunotar, jolla oli seurassaan tummapintainen miehensä, jonka housujen etumus pullotti valtavasti. En voinut kuin kadehtien seurata salaa heidän kultivoitunutta keskusteluaan.

Vierailija
32/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä toosi tosi isot annokset. Kun tilasin härkää niin sain vi**u koko elukan.

Vierailija
33/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi jutut on mietoa, totuus on paljon, paljon hurjempi.

T. 27-vuotta  asunut täällä ravintoloiden keitaassa, joka kiinnostaa ulkomaita myöten

Tuurin kylä?

Vierailija
34/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki on niin ihmeellistä!  :DD

Vierailija
35/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin heinäsirkka-aterian ja tarjoilija toi minulle tyhjän lautasen. Sepiiti että ei ne perkeleet pysy lautasella kun hyppivät karkuun.

Vierailija
36/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin raikkaita voileipiä, ja mitä sain? Tunkkaisia tietenkin. En mene toiste. 

Vierailija
37/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija ei antanut minun tilata possunkylkeä vaan kerta toisensa jälkeen tokaisi: "ei kun nyt kyllä jätät sen". Ansaitsin kuulemma parempaa. Sain lopulta erittäin herkullista maksamakkarakeittoa.

Vierailija
38/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaroonilaatikkoa oli varattu vain 200g per syöjä joten nälkä jäi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän