Mitä porvoolaisessa ravintolassa voisi tapahtua?
Näin täällä samantyylisen aloituksen porvoon kätilöopistosta. Entäpä mitä tapahtuukaan porvoolaisessa ravintolassa...
Kommentit (38)
Ravintolan ovelle oli tullut edellisen käyntimme jälkeen lappu: ei prismaperheille!
Onhan se kyllä hieno ravintola jossa on myös illuminaattilattiat.
Bongasin siellä monta julkkista: Värikkään Pipsan, Aspeger-Hennan, Sössön, Jenni Vartiaishullun ja Anaalihamsterin. Ystäväni kertoi nähneensä siellä myös ikiksen ja kånken-hullun.
Tarjoilija kuiskasi minulle kerran siellä vaivihkaa psst pssst näetkö tuon miehen tuolla kulmapöydässä, katso sen silmiä, eikö oo kylmät, varppina psykopaatti. Olin niinku että mitä hä.
Olin lounaalla Alman, Saara Aallon, Jenni Vartiaisen ja narsistin ex-mieheni kanssa. Kerroin heille kuinka feikkejä ja huonoja ihmisiä he ovat. He sanoivat, että olen aivan oikeassa kuten aina ja sitten heitä kaikkia rupesi itkettämään. Jätin laskun maksamisen heille.
Pyysin lopuksi laskun, mutten osannut sitä. Miksei noita laskuja voi ulkoistaa jollekulle muulle?
Emme tienneet että ravintolalaskua ei voi siellä maksaa kortilla eikä käteisellä, jouduimme mieheni kanssa maksamaan laskun luonnossa.
Ravintolan yksityskabinettiin on kestotilaus. Ovessa lappu -"Valehtelijoden klubi".
Luulin, että nämä kokoontuvat säännöllisesti Arkadianmäellä?
Noi jutut on mietoa, totuus on paljon, paljon hurjempi.
T. 27-vuotta asunut täällä ravintoloiden keitaassa, joka kiinnostaa ulkomaita myöten
Tarjoilija oli tuonut monta jätesäkillistä äitivainaansa tekstiileitä asiakkaiden lajiteltaviksi. Jouduin käymään niitä läpi ennen kuin sain tilata ruokaa. Viereisessä pöydässä oli amerikkalaisittain suomea puhuva kosmopoliittinen kaunotar, jolla oli seurassaan tummapintainen miehensä, jonka housujen etumus pullotti valtavasti. En voinut kuin kadehtien seurata salaa heidän kultivoitunutta keskusteluaan.
Siellä on kyllä toosi tosi isot annokset. Kun tilasin härkää niin sain vi**u koko elukan.
Vierailija kirjoitti:
Noi jutut on mietoa, totuus on paljon, paljon hurjempi.
T. 27-vuotta asunut täällä ravintoloiden keitaassa, joka kiinnostaa ulkomaita myöten
Tuurin kylä?
Porvoossa kaikki on niin ihmeellistä! :DD
Tilasin heinäsirkka-aterian ja tarjoilija toi minulle tyhjän lautasen. Sepiiti että ei ne perkeleet pysy lautasella kun hyppivät karkuun.
Mä tilasin raikkaita voileipiä, ja mitä sain? Tunkkaisia tietenkin. En mene toiste.
Tarjoilija ei antanut minun tilata possunkylkeä vaan kerta toisensa jälkeen tokaisi: "ei kun nyt kyllä jätät sen". Ansaitsin kuulemma parempaa. Sain lopulta erittäin herkullista maksamakkarakeittoa.
makaroonilaatikkoa oli varattu vain 200g per syöjä joten nälkä jäi :(
Ullatuksen aromipesässä tilasin tilasin ja eteeni tarjottiin karvainen pärsse