Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte jos teille sanottaisiin näin

Vierailija
15.12.2017 |

Eräs tuttu tai henkilö jonka tiedän sanoi että en ole kyllä koskaan nähnyt noin ei mitään ihmistä.

Hän oli kyllä sika kännissä mutta silti minua alkoi inhottaa. Jouduin väkisin tekemisiib kyseisen ihmisen kanssa.

En tajunnut siinä tilanteessa sanoa mitään kun oli ihan aivot seis mutta silti olisi tehnyt mieli nyt jälkeenpäin sanoa.

En aio kyseistä henkilöä enää katsahtaa sinne päinkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään aiheeseen liittyvää.

Vierailija
2/5 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, sillä olen tällainen näkymätön, hajuton ja mauton kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut on tuttuja ja ne ei siitä paremmaksi muutu. Mitä välii jos sanoo joku tuttu tai henkilö? Olisit sanonu sille, että et ole nähnyt ikinä noin jurrista urpoa, joka notkuu naama mutkalla.

Vierailija
4/5 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla mitään? Kuka asettaa säädökset sille millaisia meidän tulisi olla? Yhteiskuntako? Ei tuollaisia puheita kannata ottaa kuuleviin korviinsa, tarkoittipa henkilö sanomaansa tai ei. Sillä ei ole mitään merkitystä. Kyllä, se ymmärrettävästi loukkaa mutta se on puhtaasti henkilön subjektiivinen näkemys sinusta, ei mikään yleinen totuus. Minulle on lauottu vuosien aikana ties mitä idioottimaisuuksia, osalle niistä pystyn jo nauramaankin. Tuollaisten asioiden sanojalla on se ongelma siellä pääkopassa, ei sinussa mitään vikaa ole.

Vierailija
5/5 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi olisi kyllä ollut hyvä kommentti!