Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerä kuukuppi

Auts
15.12.2017 |

Ja typerä otsikko.

En saa millään kuukupin käyttöä onnistumaan. Käytössä on varmaan pienin mahdollinen kuppi mutta ei.
Joko se osuu kohdunnapukkaan ja aiheuttaa kipuja, tai sitten jos yritän jättää alemmas niin tuntuu koko ajan ja painaa rakkoa.

Onko mahdollista että emättimeni on vaan sellainen pätkä ettei sinne mahdu kuukuppi silleen kun on tarkoitus?

Toivottavasti jollakulla olisi samanlaisia kokemuksia ja olisivat saaneet asian ratkaistua. :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en vaan osaa kirjoitti:

Mulla on ongelmana se, etten saa sitä paikoilleen niin, ettei se vuotaisi. Kaikki mahdolliset nettivinkit kokeiltu ja silti on ihan onnenkauppaa, tuleeko ohivuotoja vai ei. Kahta erilaista kuppia kokeillut lukemattomia kertoja ja nyt on ollut pakko luovuttaa, kun en jaksa sitä epävarmuutta.

Vaan itselleen sopivimmat tuotteet kannattaa valita, kun meillä nyt on mistä valita. Nämä on näitä nykyelämän ihanuuksia.

Sanos muuta. Kyllä itku meinasi päästä silloin joskus nuorena, kun äiti ei suostunut tuomaan kaupasta kuin sellaisia paksuja pötkyläsiteitä. Omilla rahoilla, milloin oli, ostin tamponeita, mutta eivät nekään kaksisia olleet siihen aikaan. Hankin kuukupin heti, kun niitä alkoi olla markkinoilla, ja onneksi se sopi mulle hyvin.

Aloitin muuten Mooncup-merkkisellä kupilla, joka oli paljon pehmeämpi ja joustavampi kuin mikään sen jälkeen käyttämäni  kuppi (eli Divacup ja Lunette). 

Vierailija
22/22 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua siltä varalta että jollakulla olisi vielä neuvoja kuukupin käyttöön.

Mulla on ongelma et tuntuu että se tippuu koko ajan vähänkin ponnistaessa (ei tietenkään oikeesti tipu mihinkään mut tuntuu tosi inhottavalle). Tappia lyhensin jo, testaan näin ja lyhennän lisää jos ei helpota.

Onko muuten kokemuksia kuukupin käytöstä sillon kun kohdussa on kierukka? Luneten sivuilla sanotaan vaan et lankojen pitäis olla tosi lyhyet ja varovaisuutta pois ottaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla