Lue keskustelun säännöt.
Miten kertoa lapselleni että joulupukkia ei ole olemassa?
Miten kertoa?
15.12.2017 |
Miten siis kertoa että joulupukkia ei ole olemassa ja että mun mielestä ne saa uskoa mutta haluan vaan nyt kertoa ja niitten ei oo pakko uskoa sitä. Onko jotkut niin ystävällisiä ja kertois mulle ja että miten te ootte kertonut lapsellenne.
Kommentit (23)
Sano vaikka, et nyt tänä vuonna aio tilata teille joulupukkia, koska ne maksaa niin paljon. Ja kerro, että sillä rahallakin ostat nyt lapselle lahjoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä anna yhtään joululahjaa, ehkä sit tajuu.
Jos lapsi on yhtä tyhmä kuin vanhempansa voi ehkä olla paras kertoa suoraan, kyllä meillä ainakin 5-6v on vahvasti epäilleet lentäviä poroja, joulupukkia, joka joka paikassa on eri näköinen, kuka on niin rikas, että hankkii lahjat kaikille maailman lapsille, tonttuja, joita muka pyörii nurkissa, eikä niitä kukaan näe.
Viimeistään ekaluokalla ollaan ylpeästi tajuttu tonttujen olevan me kaikki ja haluttu auttaa lahjan teossa, ostossa joulupukkia.
Minäkin uskon joulunsatuun, ihmisten hyvään tahtoon edes yhtenä viikonloppuna vuodessa, toi sen sitten joulupukki, Jeesuslapsi, yhdessä olo perheen kesken tai rauhoittuminen ihan yksin.
Minä uskon noihin kaikkiin yhtä paljon.