Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa käytöstä. Mieheltä.

Vierailija
14.12.2017 |

Flirtin ymmärrän. Mutta en sitä että mies ilkeilee, kiusaa ja jopa valehtelee asioista joilla ei ole merkitystä. Suoraan sanoen kohtelee miten sattuu mutta sitten tavallaan osoittaa hyvin ihastunutta.
On arvaamaton. Olen pyytänyt että jättää rauhaan jos ei kiinnosta. Mutta ei jätä. Mutta ei myöskään suoraan myönnä tai näytä kiinnistusta vaan kohtelee hyvin erikoisesti. Miksi761

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koira nuolee pallejaan? Koska se pystyy siihen. Ap antaa miehen kohdella itseään arvaamattomasti. Kylmää kuumaa. Jotkut ihmiset ailahtelevat, eivät osaa päättää, rakastavat valtaa ja kissa hiiri leikkejä, eivät tunne itseään tai tunteitaan, syitä on satoja. Miksi ap annat miehen päättää miten teidän suhde sujuu tai ei suju ja näköjään on offia miehen puolelta reilulla kädellä ja vittuillen.

Minä käyttäisin logiikkaa, otan kiinni asioista, jotka tunnistan 100varmasti. Kuten minusta tämä ei tunnu hyvältä, tätä säätämistä en kaipaa, tuo mies ei oikein sovi minulle, minä päätän omista tunteistani ja tästä tilanteesta. Miksi annat miehen painella nappejasi? Tunteet ovat vain kemiaa, tulevat ja menevät, jäähdytä ne ja ota järki avuksi.

No mutta sinähän se taas oikein hyyppä olet. Miksi jokaista miestä ja ihmistä pitää arvioida ja jokaista tunnetta punnita ja miettiä noin helvatisti? Tuohon paskaan naisten aika sitten menee!! Johonkin ihme peleihin!?!! Kyllä on typerää.

Jos vaikka jatkatte töitänne ja olette ihan normaalisti ettekä näe jokaisessa munaperseen kanssa käydyssä keskustelussa ja kanssakäymisessä jotain saippuaoopperaihmissuhdedraamaa!!!

Naiset!!!!

Ei kande sun raivota jos et tunne itseäsi, toiset vaan on parempia ymmärtämään miksi ihmiset käyttäytyvät kuten käyttäytyvät. Mun pointti oli se, että syitä jonkun idioottimaiseen käytökseen voi olla satoja, parempi unohtaa koko hyypiö.

Huvittavaa ettet edes ymmärtänyt pointtia. Sinullekin tiedoksi, että tunteet menevät ja tulevat, ei kannata lähteä ihan joka tunneaaltoon mukaan. Unohda hei ne huutomerkit, ei ollut niin vakavaa.

Metoo ja näin eteenpäin... Mut naiset tietty saavat sitä kumppania etsiä jatkuvasti joka paikassa ja normaalista käytöksestä viis.

" mitähän tuo mies työpaikalla meinaa kun sitä ja tätä ja tota"...

Vierailija
22/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koira nuolee pallejaan? Koska se pystyy siihen. Ap antaa miehen kohdella itseään arvaamattomasti. Kylmää kuumaa. Jotkut ihmiset ailahtelevat, eivät osaa päättää, rakastavat valtaa ja kissa hiiri leikkejä, eivät tunne itseään tai tunteitaan, syitä on satoja. Miksi ap annat miehen päättää miten teidän suhde sujuu tai ei suju ja näköjään on offia miehen puolelta reilulla kädellä ja vittuillen.

Minä käyttäisin logiikkaa, otan kiinni asioista, jotka tunnistan 100varmasti. Kuten minusta tämä ei tunnu hyvältä, tätä säätämistä en kaipaa, tuo mies ei oikein sovi minulle, minä päätän omista tunteistani ja tästä tilanteesta. Miksi annat miehen painella nappejasi? Tunteet ovat vain kemiaa, tulevat ja menevät, jäähdytä ne ja ota järki avuksi.

Omista tunteistaan ei voi päättää. Ei ainakaan aidoista. Ja tämä miehen käytös ei ole ihan kevyttä piruilua ottaen huomioon tilanteen. Ja sitä ilkeilyä sisältyy asioihin jotka yleensä on mutkattomia normaalien ihmisten kesken.

Sitä ei edes tarvitse analysoida, sen huomaa. Jopa tunnin sisällä voin olla hänen mielestään inhottava ja ihana. Noin karkeasti sanottuna.

Ja olen vältellyt häntä. Ei auta. Oikeastaan silloin pahenee tilanne. Olen sanonut ja kertonut viesteissä että minua ei tarvitse kohdella noin. Kääntää kaiken minua vastaan.

Tai pakenee. Onneksi nyt alkoi loma. En ole tekemisissä kahteen viikkoon. Olen jopa miettinyt että kerron käytöksestään pomolle mutta se olisi lapsellista.

Oi kauheeta!!!:D

Mitä jos nyt keskityt siihen työhön etkä niin kovin siihen työkaveriin.. Täytyykö aina olla joku viritys menossa?

" mä kerron pomolle jos ei se rupee rakastaan mua" ahhahahaa!!!!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna olleet ovat niin miehenkipeitä.Siitähän tässä on kysymys. Haluat, että se mies olisi susta kiinnostunut. Hän ei selvästikään halua sinua. Ja olisit vielä menossa pomolle selittämään ja asettamaan itsesi naurunalaiseksi, että kuinka se mies kehtaa torjua sinut.

Vierailija
24/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista tunteistaan ei voi päättää. Ei ainakaan aidoista. Ja tämä miehen käytös ei ole ihan kevyttä piruilua ottaen huomioon tilanteen. Ja sitä ilkeilyä sisältyy asioihin jotka yleensä on mutkattomia normaalien ihmisten kesken.

Sitä ei edes tarvitse analysoida, sen huomaa. Jopa tunnin sisällä voin olla hänen mielestään inhottava ja ihana. Noin karkeasti sanottuna.

Ja olen vältellyt häntä. Ei auta. Oikeastaan silloin pahenee tilanne. Olen sanonut ja kertonut viesteissä että minua ei tarvitse kohdella noin. Kääntää kaiken minua vastaan.

Tai pakenee. Onneksi nyt alkoi loma. En ole tekemisissä kahteen viikkoon. Olen jopa miettinyt että kerron käytöksestään pomolle mutta se olisi lapsellista.

Olet totaalisen väärässä siinä, ettei omista tunteistaan voi päättää, feikeistä tai aidoista. Tunteet ovat vain kemiaa. Mieti taaksepäin, olet ollut ihastunut ja sitten ihmetellyt että miksi ihmeessä.. mitä oikein ajattelin, ne tunteet :D

Oot kyllä todellisuudesta vierasntunut tai sosiopaatti, jos väität että tunteistaan voi päättää :D

Googlaa edes vähän, apina ;)

Tunteiden säätely on tunteiden hallintaa ja itsehillintää. Se on kykyä käsitellä tunteita sopiviksi paloiksi, niin että ne eivät käy ylivoimaisiksi itselle tai tilanteeseen nähden, eivätkä vahingoita ketään. Säätelystä voi puhua myös tunteiden annosteluna; kykynä kokea ja ilmaista niitä sopivan kokoisina.

Jos ei osaa säädellä tunteita, seurauksena voi olla hallitsemattomia tunteenpurkauksia, ajautumista tunteiden vietäväksi ja vellomista turhan pitkään hankalissa tuntemuksissa.

Kun ei ole tunteiden armoilla, voi toimia paremmin arjessa. Kyky säädellä omia tunteita rakentaa positiivista minäkuvaa, lisää itseluottamusta ja lisää tavoitteellisen toiminnan mahdollisuuksia. Tunteiden taitavat säätelijät ovat helpommin sinut itsensä kanssa, ja he voivat toipua nopeammin myös elämän kolhuista ja pettymyksistä.

Vierailija
25/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet totaalisen väärässä siinä, ettei omista tunteistaan voi päättää, feikeistä tai aidoista. Tunteet ovat vain kemiaa. Mieti taaksepäin, olet ollut ihastunut ja sitten ihmetellyt että miksi ihmeessä.. mitä oikein ajattelin, ne tunteet :D

Oot kyllä todellisuudesta vierasntunut tai sosiopaatti, jos väität että tunteistaan voi päättää :D

Googlaa edes vähän, apina ;)

Tunteiden säätely on tunteiden hallintaa ja itsehillintää. Se on kykyä käsitellä tunteita sopiviksi paloiksi, niin että ne eivät käy ylivoimaisiksi itselle tai tilanteeseen nähden, eivätkä vahingoita ketään. Säätelystä voi puhua myös tunteiden annosteluna; kykynä kokea ja ilmaista niitä sopivan kokoisina.

Jos ei osaa säädellä tunteita, seurauksena voi olla hallitsemattomia tunteenpurkauksia, ajautumista tunteiden vietäväksi ja vellomista turhan pitkään hankalissa tuntemuksissa.

Kun ei ole tunteiden armoilla, voi toimia paremmin arjessa. Kyky säädellä omia tunteita rakentaa positiivista minäkuvaa, lisää itseluottamusta ja lisää tavoitteellisen toiminnan mahdollisuuksia. Tunteiden taitavat säätelijät ovat helpommin sinut itsensä kanssa, ja he voivat toipua nopeammin myös elämän kolhuista ja pettymyksistä.

Säädellä voi tietenkin, apina. Mutta en minä esim voinut mitään työpaikkaihastukselle. Enhän tietenkään tehnyt mitää asian suhteen, eli pystyin säätelemään hyvinkin. Ei se silti mukavaa ollut millään tasolla enkä saanut ihastusta loppumaan päättämällä..

Vierailija
26/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleet ovat niin miehenkipeitä.Siitähän tässä on kysymys. Haluat, että se mies olisi susta kiinnostunut. Hän ei selvästikään halua sinua. Ja olisit vielä menossa pomolle selittämään ja asettamaan itsesi naurunalaiseksi, että kuinka se mies kehtaa torjua sinut.

En ole ollut pitkään sinkkuna. Ja se olisikin hyvä jos olisi torjunut minut. Mutta ei. Normaali ihminen on joko kiinnostunut tai ei. Mutta tämä mies flirttailee hyvin avoimesti ja julkeasti. Se ei vielä mitään mutta valehtelu ja suoranainen ilkeily on inhottavaa koska en ole niitä ansainnut. Tekisi työnsä ja jättäisi minut rauhaan.

Hän esim jättää töitään minun tehtäväksi niin että joudun tekemään jotain ylimääräistä. Tai auttaa minua muka mutta tekee asiat miten sattuu. Tai valehtelee. Olen sanonut etten tarvitse häneltä mitään ja hän ei silti lopeta. Pyytää anteeksi ja jatkaa. On mustasukkainen koska kyselee kaikista miehistä joiden kanssa puhun. Kerran sanoi että katsotpa pitkään jotain miestä.

Vierailija
27/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tavallisrlta sadistilta. Sadismi on kompleksisuutta.

Vierailija
28/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito pulassa :D jaa et voi mitään työpaikkaihastumiselle.. no kyllä voit. Älä ihastu, pöljä.

Vierailija
29/31 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,voi selvästi joku nuorempi nainen ihastunut työkaveriin tai kenties pomoonsa?Nämä on näitä ikuisia stooreja vain kohteet muuttuu.Sitten kuvitellaan,että mies olisi jotenkin mustasukkainen kun kyselee muista miehistä..hei Haloo tuo on sitä peliä mitä miehet pitää,jos tuo mies olisi aidosti sinusta kiinnostunut niin hän olisi toiminut ihan eri tavalla.Valitettavaa tuottaa pettymys Ap:lle,mutta täällä puhuu kokemuksen ääni.Mies on vaan ehkä kiinnostunut siitä yhdestä asiasta sinussa ja kun sen saa niin sitten olet jo historiaa.Aidosti sinusta kiinnostunut mies toimisi ihan eri tavalla.Tuo kaava millä mies toimii kertoo tosiaan vaan sitä karua kieltään.Unohda,niin et särje sydäntäsi ja ainakin sinulta ei mene maine...työpaikallasi.

Vierailija
30/31 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva,jos ap tulisi kommentoimaan aloittamaansa ketjua.Huhuu minne jäit ap?

Vierailija
31/31 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap velloo itsesäälissä, ei kannata odotella. Mies on mustasukkainen ap:lle muista miehistä mutta ihmeen ilkeä ja välillä ihmeen ihana. Vastausten perusteella ap sanoo miehelle taikasanan ja hops he löytävät toisensa koska miehen lukko vaan aukeaa ja kaikki onkin taas ihmeen ihanaa koko ajan eikä ollenkaan paskaa pelleilyä enää. Juu, näin varmaan tapahtuu.