Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliiseille taputus päälaelle: pahoinpitelivät keskisormea näyttäneen miehen ja jättivät putkaan virumaan 11 tunniksi lonkka sijoiltaan

Vierailija
14.12.2017 |

Jutusta tuli pelkkiä sakkoja hovioikeudessa, aiemmin käräjäoikeus oli antanut poliiseille vapauttavan tuomion VAIKKA pahoinpitely on nauhalla (ks. video HS:n sivuilta).

Eniten ihmettelen, miksei poliiseille annettu kunnon tuomioita ja potkut työstään? Lainvalvojien rikoksille pitäisi olla nollatoleranssi, eihän meillä voi olla pukki kaalimaan vartijana!

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005489900.html

"ITÄ-SUOMEN hovioikeus tuomitsi torstaina kaksi kuopiolaispoliisia sakkoihin tapauksesta, jossa he olivat vieneet perusteettomasti miehen putkaan ja pahoinpidelleet häntä.

Poliisit saivat tuomion pahoinpitelystä, vapaudenriistosta ja virkavelvollisuuden rikkomisesta. Pohjois-Savon käräjäoikeus oli aiemmin vapauttanut poliisit syytteistä."

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI KAIKKI POLIISIT OVAT KALJUJA?

Ei ainakaan kukaan pysty tarttumaan tukkaan lähitilanteessa. Ja peseytyminen helppoa, kun tulee kuraa tai verta niskaan. Kesällä viileä. Ja komeahan sellainen on, jolle kalju vaan sopii...antaa kovisvaikutelmankin....

Mites Itä-suomen joensuulainen Olli Korpi, pitkä on fleda, pitää sentään ponnarilla.

Vierailija
42/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten kai vähän julma ihminen, mutta mun mielestäni tuo video ei näyttänyt millään tavalla pahalta. Siinä laitettiin maihin tyyppi, joka käyttäytyi asiattomasti. Valitettavasti jalka jäi pahaan asentoon alle ja lonkka otti osumaa. Se riski siinä on, kun lähtee käsirysyyn virkavallan kanssa. 

En tiedä tästä kyseisestä tapauksesta tai pidätetystä, mutta meillä on todella paljon henkilöitä, jotka pitävät virkavaltaa pilkkanaan. Heitä saa jatkuvasti tuoda putkaan, koska ovat vaaraksi muille. Ymmärrän ihan täysin, että joskus virkavallallakin menee hermot, ja maihin laitetaan jo ennen kuin pidätetty yrittää lyödä, potkia tai sylkeä päälle. 

Tietysti jos yhdellä ja samalla poliisilla on usein tapana käyttää liioiteltua voimaa, pitää katsoa, onko kyseinen henkilö enää sopiva tehtäväänsä. 

Vaimonhakkaajapoliisit ym. ovat tietysti oma lajinsa, heitä pitäisi kohdella tasavertaisesti tavallisen tallaajan kanssa. 

Miksi siwan myyjät tai ärrän myyjät ei väännä judotaidoillaan vittuilevilta asiakkailta raajoja katki?

Ehkä siksi että ei niin tehdä kanssa ihmisille. Monessa duunissa saa kokea paljon kovempaa leuan louskutusta, kuin poliisi kokee. Poliisi lähinnä kutsutaan hakemaan nämä kaljavarkaat tai häiriköt pois ärrän tiloista.

Poliisi saa vieläpä parempaa palkkaa ja on sellaisessa asemassa ettei toivoisi verorahoilla tuollaista raajojen katkomista tapahtuvan.

Käytännössähän veronmaksajat ovat ulkoistaneet poliisille sen että poliisi valvoo että veronmaksaja noudattaa lakia ja suojelee veronmaksajaa ongelmilta.

Tässähän ei tapahtunut sellaista mitenkään.

Me maksamme siitä että meitä opastetaan noudattamaan lakia ja että meillä olisi turvallista olla. Mitähän nuo poliisit kuvittelee olevansa?

Näytti enemmän rosvojen toiminnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten kai vähän julma ihminen, mutta mun mielestäni tuo video ei näyttänyt millään tavalla pahalta. 

Niin olet ja luultavasti myös psykopaatti, jos et oikeasti tajua muuttua paremmaksi ihmiseksi.

Tiedostat itse ongelman että olet liian julma ja hyväksyt sairaan väkivallan. Nyt on aika muuttua paremmaksi ihmiseksi.

Tee muutos jo tänään. <3 Tule paremmaksi ja sano ei väkivallalle.

Olen itse kokenut paljon väkivaltaa. Hakeutunut tahallaan tilanteisiin jossa voisin käyttää kamppailulajien erilaisia metodeja ja pari kertaa vääntänyt olkapään sijoiltaan hyökkääjältä. Parivuotta sitten tapasin ihmisen, joka onnistui valaisemaan minulle millainen peto olen. Siitä lähti muutos parempaan suuntaan ja nyt pelkkä hyökkääjän eliminointi kuvottaa minua. Väkivallan voi useimmiten estää yksinkertaisesti päättämällä asiasta. En lyö, en ota lukkoa, en potkaise.

Kävelen tilanteesta pois. Enkä edes aloita riitelemään missään tilanteessa.

Nyt kun muistelen tilannetta jossa otin vastaan lyönnin ja vastaiskuna väänsin olkapään sijoiltaan ja potkaisin takaa tulevaa kaveria karatepotkulla leukaan sillä seurauksella että leukaluu lähti sijoiltaan ja hyökkääjä menetti tasapainon ja sai pahan aivovaurion pään iskeytyessä asvalttiin, niin se kuvottaa minua.

Kaikki mennyt kuvottaa minua ja teen joka päivä töitä sen eteen että voin korvata machoilulla aiheuttamat vahingot näille ihmisille ja heidän perheelleen.

Ne painajaiset ja katumus ei poistu, mutta voin muuttaa tulevaisuutta olemalla erilainen.

Tee parannus jo tänään ja aloita rauha. Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään.

Vierailija
44/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kukaan pysty tarttumaan tukkaan lähitilanteessa. Ja peseytyminen helppoa, kun tulee kuraa tai verta niskaan. Kesällä viileä. Ja komeahan sellainen on, jolle kalju vaan sopii...antaa kovisvaikutelmankin....

Mites Itä-suomen joensuulainen Olli Korpi, pitkä on fleda, pitää sentään ponnarilla.

Oma valintansa. Eihän kaikki kaljuja ole. Ja voihan joku tarttua vaikka korvasta kiinni. Kysyjä kysyi miksi Kaikki poliisit ovat kaljuja. Mä vastasin mutulla, siis niiden kaljujen osalta. Enhän edes tunne/tiedä kaikkia Suomen poliiseja. Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
45/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt kun asia tuli julkisuuteen Kuopion sankaripoliisit jäävät pitkälle, palkalliselle "sairauslomalle". Kun pöly on laskeutunut, palaillaan töihin ja kohti uusia seikkailuja, vai miten se meni.

Vierailija
46/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu oli totaalisen törkeä. Alkaen siitä, että kaveri vietiin putkaan vittuilusta. Sellaista ei saisi tapahtua pelkästään sen takia, että kyseessä on mitätön rike, mutta myöskin jo ihan siitä syystä, että putkaan vienti kokonaisuudessaan tulee yhteiskunnalle helvetin kalliiksi. Poliisit vain päättivät, että kyllä keskarin näytön kostamiseksi on sopivaa käyttää muutama sata euroa (ja sittemmin toki huomattavasti enemmän) yhteiskunnan rahoja. Näin veronmaksajana sanon, että ei ole sopivaa! Ja sitten toinen juttu on se kaverin pahoinpiteleminen. Maahanvientitekniikka oli surkea ja omiaan aiheuttamaan vammoja. Kyllä varsinkin kahden poliisin ollessa kiinni pitäisi osata horjuttaa kaveri tasapainosta tai kampittaa sen verran, että kaatuu hallitusti.

Vierailija
47/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

One love_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten kai vähän julma ihminen, mutta mun mielestäni tuo video ei näyttänyt millään tavalla pahalta. 

Niin olet ja luultavasti myös psykopaatti, jos et oikeasti tajua muuttua paremmaksi ihmiseksi.

Tiedostat itse ongelman että olet liian julma ja hyväksyt sairaan väkivallan. Nyt on aika muuttua paremmaksi ihmiseksi.

Olen itse kokenut paljon väkivaltaa. Hakeutunut tahallaan tilanteisiin jossa voisin käyttää kamppailulajien erilaisia metodeja ja pari kertaa vääntänyt olkapään sijoiltaan hyökkääjältä. Parivuotta sitten tapasin ihmisen, joka onnistui valaisemaan minulle millainen peto olen. Siitä lähti muutos parempaan suuntaan ja nyt pelkkä hyökkääjän eliminointi kuvottaa minua. Väkivallan voi useimmiten estää yksinkertaisesti päättämällä asiasta. En lyö, en ota lukkoa, en potkaise.

Nyt kun muistelen tilannetta jossa otin vastaan lyönnin ja vastaiskuna väänsin olkapään sijoiltaan ja potkaisin takaa tulevaa kaveria karatepotkulla leukaan sillä seurauksella että leukaluu lähti sijoiltaan ja hyökkääjä menetti tasapainon ja sai pahan aivovaurion pään iskeytyessä asvalttiin, niin se kuvottaa minua.

Kaikki mennyt kuvottaa minua ja teen joka päivä töitä sen eteen että voin korvata machoilulla aiheuttamat vahingot näille ihmisille ja heidän perheelleen.

Ne painajaiset ja katumus ei poistu, mutta voin muuttaa tulevaisuutta olemalla erilainen.

Vai olisiko tuossa usein kyse siitä, että tajutaan oma kuolevaisuus, mutta halutaan edelleen elää Seagalin leffaa omassa mielessä suojellen kuitenkin omaa egoa hakeutumatta enää "tilanteisiin" eli ymmärretään, että kohta tulee turpaan oman tukan lähtemisen edestä, mutta kun itsetunto perustuu pikspoks-lajien mestaruudelle, on pakko vetäytyä ennen kuin rupeaa tulemaan omien fantasioiden vastaista aineistoa. 

Vanhoja tarinoita voidaan vetistellen kertoa verisine yksityiskohtineen eri paikoissa, jotta pyllyn saantimahdollisuudet jännittävän taustan takia eivät kuitenkaan häviäisi. Tuodaan vain vähän kontrastia valottamalla sitä herkkää puolta. 

Vierailija
48/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

One love_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko tuossa usein kyse siitä, että tajutaan oma kuolevaisuus, mutta halutaan edelleen elää Seagalin leffaa omassa mielessä suojellen kuitenkin omaa egoa hakeutumatta enää "tilanteisiin" eli ymmärretään, että kohta tulee turpaan oman tukan lähtemisen edestä, mutta kun itsetunto perustuu pikspoks-lajien mestaruudelle, on pakko vetäytyä ennen kuin rupeaa tulemaan omien fantasioiden vastaista aineistoa. 

Vanhoja tarinoita voidaan vetistellen kertoa verisine yksityiskohtineen eri paikoissa, jotta pyllyn saantimahdollisuudet jännittävän taustan takia eivät kuitenkaan häviäisi. Tuodaan vain vähän kontrastia valottamalla sitä herkkää puolta. 

Minäkin provosoiduin samasta tarinasta.

Vierailija
49/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ei sentään kuollut. Uusnatsi potkaisi miestä rintaan kun hänen eteensä sylkäistiin. Uhri kaatui ja ei kuulemma ollut kenenkään vika.

Tuossahan tekijä käytti karaten hyppypotkua teloittaakseen ihmisen.

Ihmettelen miksi meillä on näitä kaikenlaisia hojo-lajeja laillisina.

Tuollaiset temput ovat hengenvaarallisia. Yksi isku voi tappaa.

Vierailija
50/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuossa mennyt kuin lonkka sijoiltaan, se on jo iso rangaistus kun maksat poliisina muutaman tonnin korvaukset ja sakot, ainoastaaan kaadettiin tyyppi maahan

no omaa poliisin tyhmyyttä

Vierailija
51/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minutkin laitettiin Turussa putkaan kun olin vain lepäämässä hangessa hieman sammuneena mutta syy oli se että sanoin turkulaisia ja poliiseja idiooteiksi, putkaan vaikka asuin 200 m päässä ja sanoin voivani mennä kotiin

kaverini uhkasi humalassa sanoilla että hän vetää polisia turpaan, joutui putkaan

näinn tyhmiä voi olla vain turkulaiset (poliisit)

Vierailija
52/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen Kaljansyöjämestari kirjoitti:

minutkin laitettiin Turussa putkaan kun olin vain lepäämässä hangessa hieman sammuneena mutta syy oli se että sanoin turkulaisia ja poliiseja idiooteiksi, putkaan vaikka asuin 200 m päässä ja sanoin voivani mennä kotiin

kaverini uhkasi humalassa sanoilla että hän vetää polisia turpaan, joutui putkaan

näinn tyhmiä voi olla vain turkulaiset (poliisit)

Ehkä turkulaiset eivät ymmärtäneet mitä kieltä puhuitte.

Turussa pärjää turun aidolla ja oikealla, alkukantaisella murteella.

Vierailija
53/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pollari nyt spuge kirjoitti:

no ei tuossa mennyt kuin lonkka sijoiltaan, se on jo iso rangaistus kun maksat poliisina muutaman tonnin korvaukset ja sakot, ainoastaaan kaadettiin tyyppi maahan

no omaa poliisin tyhmyyttä

Uskomatonta perseilyä että tuollaiset ei saaneet jo kenkää. Ei se poliisi voi olla lain yläpuolella tai sitten se on rikollinen poliisi joka on tavis rikollista alhaisempi paska.

Vierailija
54/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten kai vähän julma ihminen, mutta mun mielestäni tuo video ei näyttänyt millään tavalla pahalta. Siinä laitettiin maihin tyyppi, joka käyttäytyi asiattomasti. Valitettavasti jalka jäi pahaan asentoon alle ja lonkka otti osumaa. Se riski siinä on, kun lähtee käsirysyyn virkavallan kanssa. 

En tiedä tästä kyseisestä tapauksesta tai pidätetystä, mutta meillä on todella paljon henkilöitä, jotka pitävät virkavaltaa pilkkanaan. Heitä saa jatkuvasti tuoda putkaan, koska ovat vaaraksi muille. Ymmärrän ihan täysin, että joskus virkavallallakin menee hermot, ja maihin laitetaan jo ennen kuin pidätetty yrittää lyödä, potkia tai sylkeä päälle. 

Tietysti jos yhdellä ja samalla poliisilla on usein tapana käyttää liioiteltua voimaa, pitää katsoa, onko kyseinen henkilö enää sopiva tehtäväänsä. 

Vaimonhakkaajapoliisit ym. ovat tietysti oma lajinsa, heitä pitäisi kohdella tasavertaisesti tavallisen tallaajan kanssa. 

Miten asiattomasti se käyttäytyy?

Poliisille saa lain mukaan haistatella niin paljon kuin huvittaa. Se ei oikeuta poliisia viemään ihmistä putkaan eikä todellakaan kaatamaan häntä.

Vierailija
55/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ...sit ylipäätään ovat kaljuja.

Vierailija
56/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putka ei ole myrkytystilassa olevalle sopiva hoito.

Luulisi sen tajuavan jo vähemmälläkin biologialla ja oikeustajulla.

Myrkkyä ottanutta ei tarvitse heittää tyrmään. Vaan tälle tarjotaan oikea hoito ja tarkaillaan alkaako keho luonnollisesti poistamaan myrkkyä oksennusrefleksillä.

Pitää tietää onko otettu jotain muita lääkkeitä jne.

Poliisit tavallaan syyllistyvät kuolemantuottamukseen, kun joku kuolee putkaan.

Asenneilmapiiri on näköjään vihdoin muuttumassa. Tuo voisi olla minun kirjoittamani viesti jo kymmenen vuoden takaa. Silloin siihen olisi sadellut alanuolia. Nyt (ainakin toistaiseksi) on tullut pelkkiä ylänuolia.

Vierailija
57/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme. Poliisiksi ei ylipäätään pääse jos ei ole mielisairas natsihakkaaja. Suurin osa poliiseista pieksää puolisoaan ihan säännöllisesti.

Vierailija
58/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan poliiseja sydämen pohjasta ja syystä. 

Vierailija
59/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ...sit ylipäätään ovat kaljuja.

Poliisiksi pääsee vain jos on natzi.

Vierailija
60/77 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heille käsittääkseni on potkut tulossa. Tässä sen näkee ettei Kuopion poliisit ole mitään lupsakoita kuten televisiossa näytetään.

Suomen poliisi in vielä varsin lempeä otteissaan. Ameriikoissa poliisi saa ampua kenet tahansa, jos edes kokee tulleensa uhatuksi. Tätähän ei sitten koskaan hyväksikäytetä kun halutaan päästä ikävistä ihmisistä eroon.

Suomessakin pitäisi poliisisiat saada ampua vapaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme