Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ei kerro vaikka rakastavat?

Vierailija
14.12.2017 |

Kaksplussan feimöus naisbloggari pohtii tätä:

https://blogit.kaksplus.fi/munakoisonijamina/2017/07/13/miehet-kertovat…

Vinkit toimivia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei sallita puhua tunteista nykymaailmassa. Rakkaudentunnustus on todella intiimi paljastus ja se saa miehen kuin miehen kauhistumaan. ”Minä rakastan sinua” takertuu miesten kurkkuun.

Vierailija
2/26 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä uskallan sanoa vaikka tiukkaa tekeekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pahin vika. Mentin elämäni naisen sen vuoksi ja nyt on kaikki muu myöhäistä paitsi loppusiivous.

Vierailija
4/26 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä jos se todella oli rakkautta. Näin ajattelen itse. Jos se ei ollut rakkautta, et mitään menettänytkään vaan elit omassa haavemaailmassasi.

Vierailija
5/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, onko se pahakaan jos ei sanoa tuota lausetta. Eksä jaksoi hokea sitä ja paljastui valehtevaksi siaksi. Nykyisestä miehestä tiedän, että rakastaa. Hänen rakkaudenkielensä on muutenkin enempi sellainen, että hän näyttää teoilla. Itse taas kaipaan enemmän myös tunteiden ilmaisua.

Vierailija
6/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoin sanoa sitä suhteen alussa, mutta sitten huomasin että se on turhaa. Ihmisuhde jotain suurempaa ja elävämpää kuin mantrojen hokeminen.

Vierailija
7/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä ei ikinä sano hyvää ruokahalua, mitä hän tarkoittaa sillä, joskus hän kiittää kyllä ruoasta jälkikäteen? Onkohan hänellä vaikeuksia sanoa sitä ääneen? Tätä olen pohtinut, ja hän hermostuu kun kysyn suoraan.

Vierailija
8/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? Oma mieheni sanoi juuri muutama päivä sitten rakastavansa minua edelleen syvästi. Ei sitä joka päivä tarvitse hokea. Olemme olleet yhdessä 41 vuotta.

Vierailija
9/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanovat sen sitten, KUN EIVÄT RAKASTA enää. Sitä ENNEN  he mitä luultavammin rakastavat.....

Vierailija
10/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on elossa monta sukupolvea miehiä joille on opetettu, että tunteiden (paitsi vihan)

ilmaiseminen on heikkoutta.

Vierailija
11/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on elossa monta sukupolvea miehiä joille on opetettu, että tunteiden (paitsi vihan)

ilmaiseminen on heikkoutta.

Ja lisää tulee koko ajan...

Vierailija
12/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo joka päivä. Se ei menetä merkitystään koskaan. Siitä tulee todella hyvä mieli. Ihana mies :)

Vierailija
13/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Oma mieheni sanoi juuri muutama päivä sitten rakastavansa minua edelleen syvästi. Ei sitä joka päivä tarvitse hokea. Olemme olleet yhdessä 41 vuotta.

Olen todella hämmästynyt: miksi joku on tätä alapeukuttanut? Itse annoin yläpeukun, onhan se nyt hienoa, että joillakin rakkautta riittää!

Vierailija
14/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella hämmästynyt: miksi joku on tätä alapeukuttanut? Itse annoin yläpeukun, onhan se nyt hienoa, että joillakin rakkautta riittää!

Joo, harvoinpa sitä liikaa on, vaikka itse sanonkin. Miehenä.

Vierailija
15/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sanoo sen. Mutta sanomista enemmän haluan, että se näytetään. Ei minulle merkkaa niinkään ne sanat, vaan teot.

Vierailija
16/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo joka päivä useammankin kerran, ja näyttää sen myös. Kyseessä ei ole kantasuomalainen mies tosin (kylläkin Suomen kansalainen). 

Vierailija
17/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tulee osata lukea miesten vihjeitä kuten miehet joutuu lukemaan naisten vihjeitä... tit for tat

Vierailija
18/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun mies sanoo joka päivä useammankin kerran, ja näyttää sen myös. Kyseessä ei ole kantasuomalainen mies tosin (kylläkin Suomen kansalainen). 

Miten hän sanoo... haluaisin kuulla

Vierailija
19/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni ilmoitti jossain vaiheessa seurustelumme ensimmäistä vuotta, että hän ei ole romantikko eikä hänestä tunnu luontevalta puhua tunteista. En ajatellut yrittää ryhtyä muuttamaan kuusikymppistä miestä. Teoillaan hän osoittaa rakkautensa harva se päivä, ja se onkin paljon tärkeämpää.

Vierailija
20/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

twoplusone kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Miten hän sanoo... haluaisin kuulla

Ihan vaan "I love you" tai "Je t'aime", millä päällä nyt sattuu olemaan :) Ja suukko/hali kylkiäiseksi.