Onko kenenkään muun mielestä tämä mies aivan uskomattoman seksikäs?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Feikkiafron voisi leikata pois. Permanenttaa sitä. Olen nähnyt lapsuus/nuoruuskuvan. Olisi edes hyvin hoidettu ja siisti, mutta tuo epäsiisti pörrö...
Missä Vikin nuoruuskuva?
Vikin sukulaisen puheesta olen saanut käsityksen, että Vikillä olisi aina ollut kiharat hiukset.
Varmaan ihan kiva, mutta seksikkyys ei tule ensimmäisenä mieleen.
Mitä se oikein osoittelee tuossa naurava kysyvä ilme kasvoillaan? Hyvä kuva.
Tällä juontajalla on ilmeisesti afroamerikkalaisia sukujuuria?
Vierailija kirjoitti:
Tällä juontajalla on ilmeisesti afroamerikkalaisia sukujuuria?
Miksi amerikkalaisia?
Vanha ketju tää - mutta onko tuon tukka aito vai ei? Jos on permanentti, niin miten pieniä rullia tuon päähän täytyy väkertää, että saa tukan noin kähäräksi?
Ja mitä tulee itse aloituksessa olevaan kysymykseen, niin ei hän mun mielestä ole aivan uskomattoman seksikäs. En tosin pidä vastenmielisenäkään. Melko neutraali noin niinku muuten.
Ainoastaan nuo hiukset mietityttää, että onko aidot vai ei, ja jos on, niin mistä se on ne perinyt? Afrikkalaisia sukujuuria omaavat (tuo perimä lähellä, eikä jossain satojen tuhansien vuosien takana) kun väittää, ettei valkoisella ihmisellä voi olla aidosti noin kiharaa tukkaa, eli ns. afroa.
Mutta mikä reppu oli Vikillä viimeisimmässä telkkariohjelmassa kun seikkailevat maailmalla?
Muakin kiinnostaa onko hiukset aidot vai kähertääkö "afron" keinotekoisesti? Juuri nyt Kampissa on esillä Muistatko minut -näyttely, jossa Vikinkin lapsuuskuva. Ihan suorat hiukset on ala-asteen koulukuvassa.
Jotenkin feikki tyyppi muutenkin. Ilkeä ja kateellinen luonne tuli esiin Selviytyjissä, missä kiusasi Shirlyn, Even ja Heikin kanssa Paul Eliasta.
Tulee mieleen kettu, kun tuota katselee. Ei kiinnosta mies, jolla on ehkä ketunhäntä kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa onko hiukset aidot vai kähertääkö "afron" keinotekoisesti? Juuri nyt Kampissa on esillä Muistatko minut -näyttely, jossa Vikinkin lapsuuskuva. Ihan suorat hiukset on ala-asteen koulukuvassa.
Jotenkin feikki tyyppi muutenkin. Ilkeä ja kateellinen luonne tuli esiin Selviytyjissä, missä kiusasi Shirlyn, Even ja Heikin kanssa Paul Eliasta.
Jos on koko aikuisikänsä esittänyt omaavansa afrogeenejä, eikö tuo ole vähän niin kuin kulttuurista omimista? Mitä mieltä Suomen afrotaustaiset on tuosta Vikin tyylistä? Esim. kollegansa Yleltä, Sean Ricks, jolla aito afro?
Ei oltais kieli pitkäLLä, harva nainen lihaksia tai pituutta itsessään kuolaa vaan ne ovat korkeintaan osa upeaa pakettia. Eikä kasvonpiirteitä voi arvioida yksinään jos puhe on komeudesta/kauneudesta vaan kokonaisuus ratkaisee, ja tuollaiset säikähtäneet pallosilmät näyttää hyvältä lähinnä naisilla.