Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä maistuu maksajan rooli, sinä vapaaehtoisesti lapseton?

Vierailija
14.12.2017 |

Kiitos että maksat lapsilisämme, kotihoidon tuen, lastemme ilmaisen koulutuksen, neuvolapalvelut etc! Kiitos että vapaaehtoisesti valitsit maksajan roolin!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän kyllä tuilla, mutta ole hyvä vaan. Kiitos teille, että kasvatatte mulle pyllynpyyhkijän tulevaisuutta ajatellen

Vierailija
2/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksathan sinä niitä itsekin, jos joskus töissä käyt.

Ihan valmis olen jopa maksamaan siitä, ettei tarvitse lisääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, maksan mielelläni. 

Vierailija
4/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos itsellesi, että viitsit tehdä tulevaisuuden veronmaksajan minunkin puolestani.

Vierailija
5/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo. Voidaanhan me päättää tehdä susien ja käärmeiden yhteiskunta, jossa kaikki pitää massinsa visusti itsellään ja vastaa omasta selviytymisestään loppuun asti. Ulkomailta sitten osakesalkun tuotoilla hoitajat vanhuuteen tai heti kuoppaan jos ei tassu nouse tai rahat riitä.

Vierailija
6/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa, että minulla jää käteen silti enemmän kuin lapsiperheellisillä. Voin sitten tuhlata rahani tyhjään ja sisällöttämään, mutta ah, niin ihanan hedonistiseen elämääni. Sillainhan me velat teemme ;)

Vierailija
7/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt provo. Voidaanhan me päättää tehdä susien ja käärmeiden yhteiskunta, jossa kaikki pitää massinsa visusti itsellään ja vastaa omasta selviytymisestään loppuun asti. Ulkomailta sitten osakesalkun tuotoilla hoitajat vanhuuteen tai heti kuoppaan jos ei tassu nouse tai rahat riitä.

En ole yhtään väsynyt. Meilläkin on paljon omaisuutta ja osakkeissa löytyy. Se ei tosin varsinaisesti ollut ketjun aihe.

Vierailija
8/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaampa, että minulla jää käteen silti enemmän kuin lapsiperheellisillä. Voin sitten tuhlata rahani tyhjään ja sisällöttämään, mutta ah, niin ihanan hedonistiseen elämääni. Sillainhan me velat teemme ;)

”Kummuille, laaksoon mäkeen, toivoen, emme käteen..”.

Itsekin vietän hedonistista elämää. Lapset ei estä sitä. Emme kärsi kiireestä, väsymyksestä tai köyhyydestä :).

Vierailija
9/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että maksat lapsilisämme, kotihoidon tuen, lastemme ilmaisen koulutuksen, neuvolapalvelut etc! Kiitos että vapaaehtoisesti valitsit maksajan roolin!

Oikein mielelläni maksan, kun tienaan hyvin. Haluan että minun rahat menevät suomalaisen tulevaisuuden eteen eli suomalaislapsille, ja vanhusten huoltoon koska he ovat tätä maata rakentaneet, tämän maan puolesta sotineet ja tänne veronsa ikänsä maksaneet. Eli mieluummin tuen suomalaisten lasten koulutusta kuin rahoitan interreilaavia aikuisia partaisia tulijapoikia joilla ei ole aikomustakaan oppia lukemaan.

Vierailija
10/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kiitos erittäin mielelläni lasten koulutuksesta, neuvoloista yms. lasten kuluista. Lapsen eivät kuitenkaan omaa elantoaan voi hankkia. Vähemmän mielelläni maksan töihin kykynevien, laiskojen aikuisten kotona makoilusta..

Vierailija
11/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pahalta tuntuu.

Vierailija
12/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut ovat suurimpia tulonsiirtojen saajia.

Vierailija
13/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin hampain pakon edessä olen maksanut. Loppuu vuodenvaihteessa, kun muutetaan tästä keskituloisten tappomaasta pois. On ihan totta, että lapseton työssäkäyvä ihminen maksaa täällä kaikesta mutta juuri mitään ei saa takaisin.

Vierailija
14/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä. Mielelläänhän sitä maksaa kun on itsekin käyttänyt samat oikeudet ja ne lapsethan meille lapsettomillekin aikanaan eläkkeet maksaa.

Vierailija
15/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä, että lapsettomuutta ei saa takaisin, vaikka maksaisi. Lapsettomat siis maksavat varmasti todella mieluusti nuo kaikki asiat siitä hyvästä, että he saavat olla lapsettomia.

Vierailija
16/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielelläni maksan. Ja varaa on kun olen hyvässä työpaikassa eikä ole ipanoita kuluttamassa. Helmikuuksi olen varannut matkan Uuteen Seelantiin. Menemme erään toisen lapsettoman pariskunnan kanssa purjehtimaan kuukaudeksi vuokraveneellä.

Ai niin... Muista pestä kädet kun olet sen vaipan vaihtanut

Vierailija
17/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että miten tällä palstalla melkein joka päivä on joku aloitus aiheesta lapsettomat vs. lapselliset. Ilmeisesti kummastakin ryhmästä löytyy aina joku kateellinen tai omaan elämäänsä tyytymätön tyyppi.

Jokainen tekee omat valintansa, eihän sillä ole mitään väliä että onko jollain lapsia vai ei.

18/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni maksan. Minä myös hoidan niitä kullannuppuja mielelläni sillä aikaa kun vanhemmat käyvät töissä ja oikeastaan silloinkin kun osa vanhemmista makaa 8h sohvalla tekemättä mitään. Kunhan saan tulla kotiin ja tehdä siellä mitä huvittaa ilman häiriöitä

Vierailija
19/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, minimaalinen hinta siitä, että saa olla lapseton! Perheelliset antaisivat varmasti tuplat siitä hyvästä, että saisivat olla taas lapsettomia! Naurettavaa edes puhua rahasta. Lapsettomilla on upea elämänsä, eikä siinä millään rahalla ole merkitystä.

Vierailija
20/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Käyn töissä, olen pienituloinen, maksan mielelläni verot t. Vasemmistoliittoon kuuluva omasts valinnasta lapseton