Miltä maistuu maksajan rooli, sinä vapaaehtoisesti lapseton?
Kiitos että maksat lapsilisämme, kotihoidon tuen, lastemme ilmaisen koulutuksen, neuvolapalvelut etc! Kiitos että vapaaehtoisesti valitsit maksajan roolin!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä, että lapsettomuutta ei saa takaisin, vaikka maksaisi. Lapsettomat siis maksavat varmasti todella mieluusti nuo kaikki asiat siitä hyvästä, että he saavat olla lapsettomia.
Kuka haluaisi lapsettomuuden takaisin? Ei kukaan. Tyhjä on sellainen elämä, josta ei jää mitään jälkiä.
Jajamän! Maksan siinä toivossa että joku maksaa vielä veroja minun eläkeaikanani, itse kun en halua tehdä lapsia kärsivään maailmaan.
Ihmisen lisäääntymisvietti on normaalia. Älkää moittiko lapsentekijöitä siitä. Tavallaan me jotka olemme valinneet lapsettoman elämän, olemme ne yhteiskunnan kummajaiset. Ja totisesti siitä maksammekin, Miettikääpä vaikka paljonko tavallisen lestaperheen työtä tekemätön äiti ja 15 lasta vetää yhteiskunnalta rahaa ja kuormittaa maapalloa. Silti tuloksena saattaa olla 13 jollain tavalla traumatisoitunutta tai sisäsiittoisuuden vuoksi sairasta lasta joista ei ole kuin yhteiskunnan eläteiksi. Yksi lapsistahan todennäköisesti tekee niissä oloissa itsemurhan ja toinen kuolee onnettomuudessa. Siis tilastollisesi.
Kyllä mä tunnen itseni itsenäiseksi, menestyjäksi ja voittajaksi kun katson tuolla marketissa penskojen kanssa hikeä pyyhkiviä äitejä. Sori vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Todella mielelläni maksan. Ja varaa on kun olen hyvässä työpaikassa eikä ole ipanoita kuluttamassa. Helmikuuksi olen varannut matkan Uuteen Seelantiin. Menemme erään toisen lapsettoman pariskunnan kanssa purjehtimaan kuukaudeksi vuokraveneellä.
Ai niin... Muista pestä kädet kun olet sen vaipan vaihtanut
Juuri näin. Elämä on kokoelma valintoja ja paskavaippa on yksi niistä.
Ei ole enää vaippaikäistä - tai vielä.. ;)