Pääsitkö koskaan Lyrica-neidoksi kouluaikana?
Kommentit (24)
Kaveri pääsi Pannakotta neidoksi ja toinen Traamadolliksi
Meillä valittiinkin tasa-arvosyistä poika sinä vuonna, kun olisi ollut minun mahdollista päästä... Ei se osannut edes laulaa, tanssia tai kävellä suoraan. Ihan typerää sotkea tuommoista tasa-arvojuttuihin, kun ihan oikeitakin ongelmia olisi. :'' (
Pääsin Venlafaxin-vaimoksi amisviikselle...
Olin koulumme suosituin Pamineito.
Meidän koulussa valittiin sen ainoakerran Lucia-poika ja tytöt saivat puolestaan kantaa tähtiä. Lucia valittiin luokan äänestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä se on?
Taidat olla sisämaasta? :) Kyseessä on siis vaivaannuttava, ulkonäkökeskeinen perinne, jossa kilpailun voittaja saa vuodeksi ilmaiset mömmöt. Tai niin ainakin meillä Kirkkonummella vielä 1990-luvulla tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Adhd:n hoitoonko noi napit on?
Huonoon käytökseen ei auta muu kuin kurinpalautus!
Vierailija kirjoitti:
Adhd:n hoitoonko noi napit on?
Jos osasi lahjoa koululääkärin, niin ihan minkä tahansa hoitoon. :) Meillä se tykkäsi kovasti palmuviinistä ja villasukista.
Vierailija kirjoitti:
Ennakoiva?
Tai tahallinen provo.
Meillä joku aasialainen valittiin Imo Vane tjsp
Ja kuulin että lähikoulussa valittiin Certan kanssa joku toinen eli con Certa
Joku valitti meidän koulussa tästä valinnasta ja se jäi elämään Lex Cipraksi, koska valittaja oli samanniminen
Olin lukion ekalla Alfa-neito, mutta jo seuraavana vuonna päädyin Betasalpaaja-neidoksi.
Yksi kaveri sohlasi sähkökynttilöiden kanssa ja se nimettiin te mestaksi. Lusija neidon valinta olisi ollut mielenkiintoinen
En, mutta Ketipinor-neidoksi pääsin.