Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen MTV3:n presidentinvaalikeskustelu ja kommentit Laura Huhtasaaresta

Vierailija
14.12.2017 |

En löytänyt tästä keskustelua. Tuo lopun tehtävä, jossa piti väkisin vääntää jotain positiivista toisesta ehdokkaasta oli todella typerä tehtävä. Muut sentään onnistuivat sanomaankin jotain oikeasti asiallista ja positiivista, mutta tuo mitä Laura Huhtasaaresta sanottiin siis vain, että , että olisi hyvä presidentti, koska on nainen ei mielestäni ollut asiallista. Laura Huhtasaarihan suuttuikin tuosta. En todellakaan pidä Laura Huhtasaaresta, mutta en todellakaan olisi mennyt tuollaista laukomaan. Olisin muotoillut jotain, että uskaltaa sanoa omat mielipiteensä, eikä pelkää muiden mielipiteitä tai olla mielipiteineen vähemmistössä. Muusta sisällöstä pisti silmään Paavo Väyrysen yritykset varastaa show.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi poliittinen itsemurha kehua Suomen kansan vihaamaa Hihhulitsaaria.

Vierailija
2/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tyypistä ei taida yksinkertaisesti olla mitään hyvää sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallekkaan annan ääneni Huhtasaarelle vai Väyryselle?

Vierailija
4/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallekkaan annan ääneni Huhtasaarelle vai Väyryselle?

Jos noista kahdesta joudut valitsemaan niin Väyryselle tietenkin.

Vierailija
5/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen kommentti on kuitenkin eri asia kuin kehuminen. Kaikki ehdokkaat ovat ammattipolitikkoja, joiden pitäisi ymmärtää, mitä jonkun asian sanominen voi pahimmillaan aiheuttaa. En nyt syytä ketään mistään, mutta nyt kun nämä asiat ovat olleet viime aikoina paljon esilläkin niin tuo kommentti kävi korvaan vähän sovinistisen ivallisenakin. Itse olisin kyllä keksinyt kaikista ehdokkaista jotakin positiivista sanottavaa, vaikka en todellakaan kaikista ehdokkaista pidä. Paavo Väyrysestä, josta en siis myöskään pidä, olisin esim. voinut sanoa, että on asialleen omistanut ja siitä paljon tietävä ja vankan kokemuksen alastaan omaava henkilö, joka ei pelkää vastoinkäymisiä, eikä anna niiden lannistaa, vaan on valmis yrittämään uudelleen. Itse olisin halunnut äänestää presidentiksi Jutta Urpilaista. Ymmärrän  kuitenkin kyllä, miksi ei halunnut ehdokkaaksi.

Vierailija
6/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa oli, että kaiken tämän jälkeen Huhtasaari itse laukoi samanlaisen kommentin Niinistön. Tyyliin jotain "viriili nuori mies, josta tulee kohta isä".

Vierailija
7/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi korvaan tosiaan vain tuo mitä Huhtasaaresta sanottiin. Mutta tälläiset myötähäpeää aiheuttavat kiusalliset yllätystehtävät eivät mielestäni kuulu ollenkaan tälläisiin muka arvokkaisiin ja asiallisiin keskusteluihin. Toisaalta en itse myöskään laukaisisi päin presidentin naamaa tuollaista mitä Laura Huhtasaari itse sanoi.

Vierailija
8/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää Huhtasaarta, mutta Torvaldsin kommentti hänestä oli suorastaan epäasiallinen.

Siitä kimpaantuneena Huhtasaari sanoi Niinistöä viriiliksi nuoreksi mieheksi, josta kohta tulee isä. Mikä tuokin oli töykeää.

Vierailija
9/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska viitsii äänestää Huhtasaarta tai Väyrystä, kun ne haluavat pakotteiden purkua.

Eli ihan sama heistä, jos yksi iso maa nyt sattuukin nappaamaan pienen naapurimaansa. Muiden maiden ei kannata siihen puuttua. Niinkö?

Vierailija
10/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa oli, että kaiken tämän jälkeen Huhtasaari itse laukoi samanlaisen kommentin Niinistön. Tyyliin jotain "viriili nuori mies, josta tulee kohta isä".

Sekopäinen akka.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
11/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa ei ole käynyt koulua huomaa hyvä -korttien kanssa.

Vierailija
12/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vuorossa Ylen tentti. Toivottavasti tässä ei ole tuollaisia "yllätystehtäviä" niin säästytään ainakin tässä kohdin kiusallisilta tilanteilta puolin ja toisin.

Vierailija
13/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään hyvää kukaan keksi, varsinkaan niin lyhyessä ajassa.

Eihän siitä kukaan edes tiedä mitään, muuta kuin että höpöttää "rajat kiinni" ja "ihmiset ei ole apinoita" fraasejaan. kukaan ei mitään muuta siitä hihhulista tiedä, ihan tyhjästä ilmestyi ja toivottavasti painuu samaan tyhjyyteen mistä tuli, turha tyhjänjauhaja toope.

Vierailija
14/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna Huhtasaari vaikuttaa tyhmältä, mutta Torvaldskin vaikuttaa ylimieliseltä moukalta. Ei tarvitse olla samaa mieltä voidakseen kehua toista. 

Vierailija
15/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari itse loukkasi istuvaa presidenttiä seksistisellä ja ironisella presidentin ikään, sukupuoleen ja seksusaaliseen kyvykkyyteen iskeytyvällä kommentillaan.

Vierailija
16/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kehumisessa tiivistyi koko tämän porukan ongelma keskustelijoina: heillä ei ole minkäänlaista kemiaa keskenään ja ilmeisesti inhoavat toisiaan enemmän tai vähemmän. Jonkin ulkokultaisen kohteliaisuuden keksiminen ei pitäisi olla vaikeaa, jos olisi toista kohtaan edes jonkinlainen arvostus. Jäi tunne, että näiden ihmisten ei pitäisi olla samassa tilassa keskenään. Ehkä Vanhasesta ja Haavistosta jäi neutraalein kuva. Huhtasaari jonkinlainen simppeli altavastaaja. Muut enemmän tai vähemmän olevinaan. 

Vierailija
17/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta tulee Ylen tentti?

Vierailija
18/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä mitään hyvää kukaan keksi, varsinkaan niin lyhyessä ajassa.

Eihän siitä kukaan edes tiedä mitään, muuta kuin että höpöttää "rajat kiinni" ja "ihmiset ei ole apinoita" fraasejaan. kukaan ei mitään muuta siitä hihhulista tiedä, ihan tyhjästä ilmestyi ja toivottavasti painuu samaan tyhjyyteen mistä tuli, turha tyhjänjauhaja toope.

Jos ei keksi niin se on aika huono ominaisuus presidentille, jonka on esimerkiksi valtiovierailuilla selvittävä yllättävistäkin tilanteista diplomaattisesti. Jos ei ymmärrä edes suomalaista kulttuuria sen vertaa, että osaa kohteliaasti kehua, niin miten voisi kuvitella pärjäävänsä vieraiden kulttuurien edustajien kanssa?

Vierailija
19/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuossa kommentissa ei ollut mitään järkeä. Jos siis ajateltaisiin tasa-arvon tai sen että miehet ja naiset ovat samoja niin eihän siinä pitäisi olla mitään erikoista ja hienoa että presidentti olisi nainen. Sillä ei pitäisi olla mitään väliä kumpi se sukupuoli se presidentti on yllä mainitun logiikan (feminismin) mukaan. Itse tosin pitäisin hienona asiana juuri sitä että presidentti olisi juuri tuo nainen sillä Huhtasaari eroaa useista naispoliitikoista olemalla itsevarma ja ei yhtä sinisilmäinen kun muut naiset tuolla alalla

Vierailija
20/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi presidenttiehdokas puhua naisesta noin alentuvasti 2017

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi