Olen antisosiaalinen nainen.
Minulla on todettu antisosiaalinen persoonallisuushäiriö. Olen nainen. Tuo häiriö on paljon yleisempi miehillä. Toisin sanoen olen siis psykopaatti.
Kysyttävää?
Kommentit (15)
Mistä diagnoosin saa, ja mitä sillä tekee? Minäkin olen, mutta en ole mennyt sen takia tutkimuksiin.
Ei ole sama asia kuin psykopatia, et siis ole psykopaatti. Ja ei, mulla ei ole kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
So what? Minäkään en ole sosialisti. Annatko piparia?
Kysyttävää?
No sehän on hienoa, että et ole sosialisti. Se vaan ei liittynyt aiheeseen mitenkään. 😂 ap.
Oletko sä se kaupan muija joka kyyläili mun pelottavia turvonneita kankkussilmiä?
Vierailija kirjoitti:
Miten ilmenee?
Luin tuolta omakannasta tiettyjä asioita. En kyllä itse pidä itteeni semmosena. En muka välitä muiden tunteista. NO MIKS PITÄISKÄÄN, kukaan oo sen arvoinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
No sehän on hienoa, että et ole sosialisti. Se vaan ei liittynyt aiheeseen mitenkään. 😂 ap.
Piparikysymys sentään liittyi?
Piparitkaan ei liity tähän mitenkään.
Piparintuoksuista joulua vaan!
Trolli. Ja ketään ei muutenkaan kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Ja ketään ei muutenkaan kiinnostaisi.
Ketään ei varmastikaan kiinnosta, mutta ei ole trolli.
Vaivasi paranee kun pieraiset suljettuun nyrkkiin, viet nyrkin nopeasti nenääsi vasten ja nuuskaiset.
Siis et ole sosialisti etkä anna piparia. Mikä sinussa vielä on vikana, nainen? Olen mies.
Taidat vain leuhkia että olisit psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vaivasi paranee kun pieraiset suljettuun nyrkkiin, viet nyrkin nopeasti nenääsi vasten ja nuuskaiset.
Ei oo mitenkään uutta. Näitä sanotaan täällä päin "koprakahveiks".
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Siis et ole sosialisti etkä anna piparia. Mikä sinussa vielä on vikana, nainen? Olen mies.
Taidat vain leuhkia että olisit psykopaatti?
En leuhki ja jos voisin valita niin en olisi. Sinä et taida tietää mitä eroa on sosialismilla ja sosiopatialla.
Kysyttävää?