hassut raskausoireet :)
kaikillahan on yleensä tuota aamupahoinvointia, minulla myös mutta syöminen auttaa, siis oikeasti..mies tuli yövuorosta pizzan kanssa ja meni suihkuun, minä söin pizzan aamupalaksi siinä sitten, töissä sama juttu voin syödä ihan mitä vaan ja todella suuria määriä, joten nyt täytyisi hillitä ettei lihoaisi ihan kauheasti , mutta kun syöminen oikeasti auttaa!! omenoita ei tee mieli vaan kaikkia lihottavaa..
rv8+2
ps. tavallisesti en syö mitään rasvaisia kun olen kovalla työllä laihduttanut pari vuotta sitten.. outoa :)
Kommentit (8)
Epäreilua, ettei kaikille tule aamuopahoinvointia!!! (Mutta ole onnellinen siitä!!!) Minulla oli aluksi aivan kaamee olo koko päivän ja yön! Tuntu, että se ei lähde ikinä. Saatoin yölläkin herätä oksentamaan! Mulla on hirveästi tehnyt mieli makeaa ja salaattia. Tuntuu, että voisin syödä kokonaisen täytekakun yksinäni (todella terveellistä =)) Ja lounaaksi vaan salaattia... kaikki rasvainen etoo; pizza, hampurilaiset.. " yök" , mutta karkkia kiitos! Nyt rv22+4
on tää joo vähän kummaa koska edellisestä raskaudesta pizzerian ohi kävely laittoi jo oksentamaan ja nyt sit mikään muu ei maistuisikaan, odotan aina iltaa et mies lähtee töihin ja minä pääsen syömään rauhassa :D
Olen todellakin ollut ikionnellinen siitä, että olen säästynyt aamupahoinvoinnilta ja kaamealta pahoinvoinnilta muutenkin! Välillä olen tuntenut huonoa omaatuntoa siitä miten toiset voivat pahoin 24 h ja itselle ruoka maistuu :/
On niin hassua se miten toisten tekee mieli rasvaista ja toisten makeaa ja toisten salaatteja sun muuta terveellistä:) Itse haluaisin kuulua tohon viimeiseen ryhmään, heh :D
No, mutta mitään varsinaista " himoa" mihinkään en ole huomannut...että mitään seinänrappauksia sun muita en ole lähtenyt jyrsimään :D :D
Luna.. Toivottavasti pahaolosi helppaa pian :) Mutta ajattele hyviä puolia, sulle on sit helpompaa raskauden jälkeen, me juostaan rattaiden kanssa pururadalla sulattamassa näitä pizzoja kun sä taasen voit vetästä vanhat kuteet ylle ;))
Siis kaikki lihottava, suolainen, makea tms. NAM NAM!! salaatteja ym. ei tee ollenkaan mieli. Kurkkua en ole syönyt sitten varmaan viimeseen 15 viikkoon...se on ainoa mikä ällöttää. Lihanhimo on valtaisa ja tosiaan voisin syödä päivät läpeensä kaikkea epäterveellistä... Pahoinvointia ei ole ollut joten ruoka maittaa...
tiiukka 19+6
Minulla sama ongelma kuin teilläkin. Suoranaista pahoinvointia ei enää onneksi ole, mutta ellen saa ruokaa silloin kun on nälkä niin tulee hirmuinen olo. Mieli tekee kaikkea hyvää ja suuria määriä. Siis tulen lihomaan vähintään 20kg.. Rv vasta 7+6 joten pitkä on matka...
En kehtaa syödä vieraiden ihmisten kuullen, koska leukaluuni naksuvat tosi äänekkäästi kun pureskelen. Ensin alkoi paukkua toinen puoli ja nyt loppuraskaudesta paukkuvat molemmat puolet, eikä mikään auta. Korvat menevät myös välillä ikävästi lukkoon =/.
Ensimmäisessä raskaudessa oli sama juttu, loppui vasta kun vauva syntyi.
Ankkurinappi rv 37
Mulla ihan sama...voisin vaikka elää pelkällä pizzalla, hampurilaisilla, kebabilla jne....siis kaikella EPÄterveellisellä ja rasvaisella :(
Mä tosin en tiedä mitä on aamupahoinvointi sillä mulla ei ole sitä ollut koko raskausaikana ollenkaan!! Ihan alussa oli iltaisin hieman etova olo ja päivällä myös mikäli " unohti" (ei oo pelkoa!!) syödä vähän väliä jotain.
Mulle ei kans omenat ja porkkanat maistu vaan kunnon ruoka, lämmin sellainen! Ja ne määrä mitä voi syödä niin on aika hurjat ja tuntuu, ettei lainkaan tuu sellanen " ähky" ku ennen.
Mun BMI oli ekassa neuvolassa 20 ja olen ollut hyvin tarkka siinä mitä suuhuni laitan ja treenannut kovasti....nyt on treenit jäänyt ja syöminen on mitä on....huh huh, tarvii ottaa kohta itteensä niskasta kiinni, ettei saa terkkarilta haukkuja seuraavalla neuvolakäynnillä :D
Terv. Je_Ni 14+2