Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5vrk synnytyksestä ja kohtu on tosi arka. vuoto ei ole lisääntynyt. Onko kellään ollut vastaavaa pitäiskö soittaa lääkäriin?

11.04.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin lopahtanut kuin lisääntynyt...sitten yhdellä vessareissulla bongasin alapäästä roikkumasta jotain ylimääräistä " sitkeää" ja aikani peilillä sitä tähysteltyäni tulin siihen tulokseen, että osa sikiökalvoista oli jäänyt kohtuun " kaivartamaan" . Niinpä sitten soitin Jorviin, josta sanoivat, että yrittää itse vetää ne ulos, jotta eivät tulehtuisi enkä joutuisi kaavintaan. Sain sitten kuin sainkin vedettyä ja " ponnistettua" ne kalvot pihalle ja kipu hellitti...

Kerrottakoon vielä, että mulla opiskelija " irrotti" istukan ja vaikka papereissa luki jälkeisten olleen täydelliset...oli palanen kalvosta kuitenkin jäänyt sisuksiin...

Eli tälläistakin se voi olla, mutta toivottavasti ei....soita ihmeessä synnärille ja kysäise heidän mielipidettään asiasta.

Vierailija
2/2 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytyksestä jo 3 viikkoa. Jälkivuoto ihan minimissä ja kohtu aristaa. Kävin lääkärissä ja otettiin verikokeita ja ultrasivat. Tulehdusarvot koholla ja sen lisäksi virtsatieinfektio (joka mulla kylläkin kroonisena). Ultrassa ei näkynyt mitään ylimääräisiä istukan tai muun jäännöksiä kohdussa (onneksi). Diagnoosina kohtutulehdus ja antibioottikuuri päälle. Eli kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla