Miten joku tietaa 25v:na ettei halua lapsia enaa 30v:na? Kaverini sanoo, etta haluaa lapset tehda nyt, eika enaa kolmekymppisena...
Kommentit (13)
Jotkut asiat mä suunnittelen noinkin pitkälle, jotkut taas äkkinopeilla päätöksillä..
T: 26v sterilisaatiossa käynyt, kolmen lapsen äiti, jonka mielestä esim. kuollutta lasta ei korvata uudella. Jos mies vaihtuu, mulla on lapset valmiiksi, uusia ei tule. Jos sitä ei kestä voi poistua mun elämästäni =D Hassua, vai?
Nyt olen 33-vuotias kahden lapsen äiti ja kamala vauvakuume!
Nyt on kolme lasta ja lisää ei tule.
Ja niin teinkin 21v tuli tyttö ja 25 vuotiaana poika ja luulin, että siinä ne oli. Vaan tulipa uusi mies ja valtava vauvakuume. Nyt olen 34 ja 2 lasta on tehty yli 30v ja lisää kuumeillaan. = )
ja ikää 27v, enempää ei vaan tuu!
Kuten joku laittokin, jos ero tulee ja löytyy uus kumppani, joka haluu lapsia, ni se on sitten voi voi ja vaihtoon... =)
Mutta järki sanoo, että kiitos, kaksi riittää!
En aio hankkia enempää lapsia. Kuopuksen sain 25-vuotiaana ja silloin jo sen tiesin. Nyt olen 29-vuotias, enkä usko, että mieleni muuttuu.
siltikään en pysty ajatella, että tekisin sterilisaation vaikka tuskin enää tulen enempää lapsia hankkimaan. Säilyypähän ainakin haave.
No, olin 24, kun ehkäisy jätettiin pois. Olin 26, kun esikoinen lopulta syntyi. Nyt olen kohta 30, eikä toista lasta ole vielä " kaavailtu" .
Olen tilanteeseeni hyvin tyytyväinen. 20-vuotiaana luulee, että 30-vuotias on ikäloppu. Kun aika kuluu, asiat näyttäytyvät toisessa valossa.
Mutta tosiaan, jos lapsia on jo useampi, voi sterilisataio nuorellekin olla oikein hyvä ratkaisu.
Vierailija:
ja ikää 27v, enempää ei vaan tuu!
Kuten joku laittokin, jos ero tulee ja löytyy uus kumppani, joka haluu lapsia, ni se on sitten voi voi ja vaihtoon... =)
Koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan ;)