Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää elämää jossa ei saa mitään mitä eniten haluaa?

Vierailija
13.12.2017 |

Mietin juuri mitä eniten haluaisin ja haluaisin nukkua enemmän, harrastaa enemmän seksiä miehen kanssa joka todella haluaa minua ja harrastaa säännöllisesti liikuntaa.

Mitään noista en saa. Mikä neuvoksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa noita? Onko sinulla niiden sijasta esim. ihanat pienet lapset?

Vierailija
2/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy ettet saa kaikkea, ja arvosta niitä asioita jotka saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa noita? Onko sinulla niiden sijasta esim. ihanat pienet lapset?

Nukkumisen estää töissäkäynti enemmän kuin lapsi, se ettei mies halua minua tuskin johtuu lapsesta, se etten liiku tarpeeksi johtuu siitä etten töiden ja perheen takia jaksa enkä ehdi. Ap

Vierailija
4/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea hyväksyä sitä, ettei saa mitään mitä haluaa. Ap

Vierailija
5/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea hyväksyä sitä, ettei saa mitään mitä haluaa. Ap

Ota hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni. Kai tiedät, että jotain täytyy tehdä itsekin???

Vierailija
6/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä.

Mitäs valitsit uran/alan/työpaikan joka ei jätä tilaa nukkumiselle ja elämiselle?

Miksi olet miehen kanssa, joka ei sinua halua?

Miksi et mene töiden jälkeen 30 minuutin lenkille? Ja turha valehdella/selitellä ettet muka ehdi 30 min verran ulkoilla. Jätä telkkarin katsominen pois tai mitä nyt teetkään vapaa-ajallasi.

Vierailija
7/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs valitsit uran/alan/työpaikan joka ei jätä tilaa nukkumiselle ja elämiselle?

Miksi et mene töiden jälkeen 30 minuutin lenkille? Ja turha valehdella/selitellä ettet muka ehdi 30 min verran ulkoilla. Jätä telkkarin katsominen pois tai mitä nyt teetkään vapaa-ajallasi.

Meinaatko tosissasi että totaalinen elämänmuutos on mahdollinen keskellä ruuhkavuosia? Olen vastuussa lapsistakin, en vain itsestäni urpo. Ap

Vierailija
8/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua kiinnosta lenkkeily. Ap

Vierailija
9/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis miettinyt ajoissa, mitä sinä haluat, miksi et? 

Mieti mihin haluihisi vielä voit vaikuttaa, nukkumiseen ja harrastamiseen ainakin. Niitä molempia voit lisätä. Seksin suhteen voikin olla vaikeampaa, mutta ei mahdotonta sekään.

Vierailija
10/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pienet pyynnöt ap:lla. Eikä suostu itse tekemään mitään niiden eteen.

Vierailija
11/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosissasi että totaalinen elämänmuutos on mahdollinen keskellä ruuhkavuosia? Olen vastuussa lapsistakin, en vain itsestäni urpo. Ap

Valintoja, valintoja... mitäs teit lapsia, jos et kestä niiden tuomia rajoituksia elämääsi? Miksei miehesi ota lapsista vastuuta? Mikset pyydä miestäsi huolehtimaan yksin lapsista vaikka kolmena iltana viikossa, niin pääset urheilemaan sinua miellyttävällä tavalla?

Vierailija
12/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisillä on vähän huonommin asiat kuin nuo. Haluavat oikeasti jotain, mitä eivät voi saada.

Vierailija
13/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös katsoa telkkaria, mikä aika on nukkumisesta pois. En haluaisi nousta aikaisin aamulla. Ap

Vierailija
14/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaisivat asua ulkomailla tai olla lapsettomia tai tehdä enemmän töitä, mutta eivät voi. Hiukan isompia asioita kuin ap:lla.

Vierailija
15/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ainakaan ole asianajajaa nimeltä sanna lindström

Vierailija
16/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri mitä eniten haluaisin ja haluaisin nukkua enemmän, harrastaa enemmän seksiä miehen kanssa joka todella haluaa minua ja harrastaa säännöllisesti liikuntaa.

Olisit miettinyt tuota ennenkuin hankit puolison, lapsen ja töitä. Työttämänä yksineläjänä saa nukkua vaikka 24 tuntia vuorokaudessa. Minä ottaisin mieluummin puolison, lapsen ja töitä vaikka nukkuminen jäisikin vähemmälle.

Vierailija
17/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit miettinyt tuota ennenkuin hankit puolison, lapsen ja töitä. Työttämänä yksineläjänä saa nukkua vaikka 24 tuntia vuorokaudessa. Minä ottaisin mieluummin puolison, lapsen ja töitä vaikka nukkuminen jäisikin vähemmälle.

Ottaisitko puolison joka ei halua seksiä kanssasi?

Vierailija
18/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua kiinnosta lenkkeily. Ap

Tosi typerä provo!

Vierailija
19/19 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee

Omat halut 

Olla Perheen kanssa ja saada riittavasti rahaa jotta elama on kivaa/helppoa. Urheilla 6 h viikossa.

Mitka menee erillain

-Asun eri maassa kuin perhe. Muutos parempaan ensi vuonna olen kotona etatoissa noin 40% ajasta

-Rahaa mukavaan elamiseen en suomesta saanut, mutta nyt saan. Tosin ei mulla ole lomia joilla voisi matkustaa

- urheiluun ei ole noin paljon aikaa. Viella pahempaa on etta paikat alkavat hajota ja en ole voinut urheilla 4 viikkoon lainkaan 

Vaimo samanlainen valittaja kuin AP. Kun saa mita haluaa olisikin pitanyt saada jotoin muuta. Elama menee ja valintojaan pitaisi miettia etukateen. Jos joku menee pieleen niin ei se marehtimalla parane vaan pitaa yrittaa keksia miten se kaannetaan parhaiten pain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi