mitäs vittua postilaatikostani tippui tonni
kyllä luit oikein, mutta mitä helvettiä? Korttikin tuli, missä luki jotain " kiitos jokaisesta tervehdyksestä ja muistamisesta, olet ihana naapuri.." öö? what? mitä mä olen tehnyt?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Siis tonni? Missä muodossa? Euroseteleitä siinä on useampia.
no siis kirjekuoressa missä oli seteleinä yhteensä TONNI :0
Asuuko naapurissasi joku (varakas) vanhus?
Olet ilahduttanut hänen päiviään tervehtimällä ja juttelemalla, halusi kiittää sinua ruhtinaallisesti.
Asuuko sinulla samassa rapussa joku mukavan oloinen mummeli tai pappa jonka kanssa olet joskus muutaman sanan vaihtanut tai ainakin tervehtinyt kun on tullut vastaan? Ja joskus ehkä jopa kantanut kauppakassin tms?
Ei tuo ihan mahdotonta ole, on olemassa rikkaitakin vanhuksia eikä heillä ollenkaan välttämättä ole omaa perhettä.
kyllä tässä vanhuksia asuu enemmän kuin nuoria. yleensä jos nuoria tähän taloon muuttaa, niin saavat valituksia sitäkin enemmän.
Oliko se minkä maan valuuttaa? Esim thaimaan rahaa?
Se taitaa olla pikkaisen päälle parikymppiä euroissa....
Ihana naapuri sulla, AP! Olet selkeästi tehnyt jotain oikein. Tervehtinyt, avannut oven, jne. Pitkäaikaista ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta. Pieniä, selkärangasta tulevia eleitä sinulta, mutta Hänelle se ystävällisyys on ollut suuri juttu. Olispa mullakin noin anteliaita naapureita :)
Vierailija kirjoitti:
Oliko se minkä maan valuuttaa? Esim thaimaan rahaa?
Se taitaa olla pikkaisen päälle parikymppiä euroissa....
euronseteleitä
Mäkin saattaisin tehdä jotain tuollaista, jos olisin rikas. Jos huomaisin ympärilläni poikkeuksellisen hyvää käytöstä, pyyteetöntä auttamista, jne, saattaisin palkita henkilön antamalla tuntuvan tukun rahaa jouluyllätyksenä. Nimettömänä tietenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha p@skaa ap. Unissasi voit tonnista unelmoida.
oleppa kateellinen hiljaa!!
Mun naisnaapuri soitti ovikelloa ja kysyi haluatsä pi**ua. Lällällääää!!!
Minulle oikeasti on käynyt vähän noin jo yli pari vuosikymmentä sitten. Tililleni oli talletettu 10 000 markkaa. Yritin sitä pankistakin selvittää, mutta tieto tallettajasta ei selvinnyt. Silloin ilmeisesti voi vielä tallettaa ilman että pankissa olisi kyselty rahan alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha p@skaa ap. Unissasi voit tonnista unelmoida.
oleppa kateellinen hiljaa!!
En olep, olep itse.
Palauta ne rahat. Joku dementoitunut vanhus joka ei ymmärrä enää rahan arvoa.
Siis tonni? Missä muodossa? Euroseteleitä siinä on useampia.