paras miesten tuoksu?
tarkoitus ostaa joku ihana tuoksu joululahjaksi.
Ei saa olla liian voimakkaan tuoksuinen, aiheuttaa minulle migreeniä. Tällä hetkellä miehellä käytössä Armanin Gio, mikä ehdottomasti lempituoksujani, sekä Boss (valkoinen pullo).
Kommentit (36)
Huugo kirjoitti:
Tykkäättekö naiset noista hugo bossin hajuista jos sellasen laitan tilaukseen?
Bossilla on aika perusvarmoja tuoksuja. En niitä yleensä itselleni ostele, koska tykkään erikoisemmasta, mutta eiköhän noista suuri osa ole naisten mieleen.
M30
Axe africa. 20 sekunnin suihkaus molempiin kainaloihin.
Kouros, 80-luvun huumaa. Edelleen saa pään kääntymään kaiken ikäisiltä 👍
Escadan moon sparkle ja Diorin higher ovat molemmat hyviä, mutta voivat olla nykyään hankalampia löytää.
Kaikki haisee ihan samalle, merkki vaan vaihtuu. YSL.llä on jotain erillaista
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haisee ihan samalle, merkki vaan vaihtuu. YSL.llä on jotain erillaista
On miehillekin erilaisia tuoksuja, mutta aika moni kyllä haisee myös samalle.
Vierailija kirjoitti:
Kouros, 80-luvun huumaa. Edelleen saa pään kääntymään kaiken ikäisiltä 👍
Ei minunkaan vastaani ole tullut Kouroksen voittanutta. Ja kai siitä joku muukin tykkää, kun edelleen valmistetaan.
Itellä ck obsessed deodorantti, se on kyllä hyvä. Mutta mitä mieltä muut on siitä miesten edt:stä?? Iso kiitos kommentoijille! Hyvää kesää!
Vierailija kirjoitti:
Huugo kirjoitti:
Tykkäättekö naiset noista hugo bossin hajuista jos sellasen laitan tilaukseen?
Bossilla on aika perusvarmoja tuoksuja. En niitä yleensä itselleni ostele, koska tykkään erikoisemmasta, mutta eiköhän noista suuri osa ole naisten mieleen.
M30
Muutamia Bossin tuotteita olen käyttänyt, ainakin ne on olleet lähinnä saman tuoksun eri muunnelmia. Miellyttäviä kyllä sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
tarkoitus ostaa joku ihana tuoksu joululahjaksi.
Ei saa olla liian voimakkaan tuoksuinen, aiheuttaa minulle migreeniä. Tällä hetkellä miehellä käytössä Armanin Gio, mikä ehdottomasti lempituoksujani, sekä Boss (valkoinen pullo).
https://www.fragrantica.com/perfume/Mugler/Mugler-Cologne-708.html
Thierry Mugler Cologne, hyvä raikas ei liian voimakas, itse tykkään käyttää.
Hintakin kohtuullinen.
https://www.nordicfeel.fi/tuoksut/hajuvedet/miesten-tuoksut/thierry-mug…
Mieheni käyttää Guccin tuoksuja. Oikein hyviä ja elegantteja ovat kaikki ja pidän kovasti, kun hän joskus niitä käyttää.
212