Miksi v*tussa mun kädet tärisee aina kauppareissun jälkeen, kun oon kantanut painavia kauppakasseja?
Kädet tärisee kuin vanhalla mummolla vaikka oon 30.
Kommentit (14)
magnesiumin puute tekee lihaksistosta tuota koska tulee ylim rasitus .eli sitä ja proteiineja ja treeniä.
Pitäiskö alkaa treenata käsivoimia vai voisitko hankkia sellaisen pyörillä varustetun kauppakassin? Ei niiden kantaminen muutoinkaan ole hyväksi käsille ja hartioille tai selällekään.
Sä jännittänet käsiä liikaa, eli anna niiden roikkua, siis pussien, siis kauppapussien, mukana vapaasti.
Vihje: Tyhjiä kasseja on helpompi kantaa.
Huono lihaskunto. Itselläni kädet tärisevät todella rankan yläkroppatreenin jälkeen, mutta jos tärinää tulee tuossa iässä kauppakassien kantamisesta, on syytä tehdä kunnolleen jotain ja äkkiä.
Liian heikot kädet, olet pullamössösukupolvea!
Lihaskuntosi on heikko ja käytöstapasi ovat huonot. Hanki käsiisi voimaa ja lopeta kiroilu.
Pane kassit hieman tyhjemmiks, helpompi kantaa!
Vierailija kirjoitti:
Pane kassit hieman tyhjemmiks, helpompi kantaa!
Sori, nyt ei ollut kyse miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Kädet tärisee kuin vanhalla mummolla vaikka oon 30.
Oot surkeessa kunnossa. Nostan maasta 200kg ja kuusi täyttä kauppakassia molemmissa käsissä ei tunnu missään (viikon ruuat). Ainoa mikä tärisee tai murisee kauppareissun jälkeen on vatsa kun on taas nälkä ja pitäis alkaa kananrintaa pannulla paistamaan.
Tosiaan sun käsivoimat on huonot. Kannattaa treenata joskus, se auttaa. Ja kannattaa myös lisätä magneessiumia, vaikka purkista.
Vierailija kirjoitti:
Vihje: Tyhjiä kasseja on helpompi kantaa.
Sanoo sinkkumies...???
Oot surkeessa kunnossa.