Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on melkein täynnä valitusta omasta miehestä. Miksi te olette ottaneet sellaisen ukkelin josta on noin paljon harmia?

Vierailija
13.12.2017 |

(Vaikka osa lienee provoja, niin jostakinhan nekin syntyvät...)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oma tasoni on noussut tässä vuosien saaatossa, vaikken näihin tasoteorioihin uskokaan. Olen kouluttautunut, liikunnallisempi, sivistyneempi ja kauniimpi. Mies käyttäytyy vieläkin kuin 20-vuotias. Sohva & pleikkari kiinnostavat enemän kuin ympäröivä maailma.

Vierailija
2/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oma tasoni on noussut tässä vuosien saaatossa, vaikken näihin tasoteorioihin uskokaan. Olen kouluttautunut, liikunnallisempi, sivistyneempi ja kauniimpi. Mies käyttäytyy vieläkin kuin 20-vuotias. Sohva & pleikkari kiinnostavat enemän kuin ympäröivä maailma.

Ok :) Tuliko tilanne todella sulle yllätyksenä? Siis maailma on oikeasti avautunut ihan eri näköiseksi nyt kuin mitä ajattelit siitä ennen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikein hyvä puoliso, mutta hänkään ei ole täydellinen. Jos minä kerron täällä jostain minua ärsyttävästä tavasta, niin se ei tarkoita sitä, että mies olisi täysin epäkelpo.

Nyt minua ärsyttää se, että mies läikytti keittiän lattialle kahvia muutama päivä sitten. Aamulla hän ihmetteli, että vieläkö ne roiskeet on lattialla. Argh.

Minä en ole täydellinen myöskään, joten mies saa ihan vapaasti kirjoittaa tänne, mikä häntä ottaa päähän.

Vierailija
4/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämän väitteen vetäisit? Tänään esim. en ole nähnyt yhtään valitusta miehistä.

Mua niin ärsyttää nämä, heitetään joku mutu faktana ja siitä pitäisi muka sitten keskustella...

Vierailija
5/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö kannattaisi tehdä asialle jotain, jos se puoliso ei kerran vastaa omia arvoja ja kiinnostuksen kohteita? Olen ap:n kanssa yhtä ihmeissäni siitä, että (ainakin tämän palstan perusteella) ihmiset roikkuvat niin sitkeästi parisuhteissa, jotka eivät toimi. 

Vierailija
6/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tämän väitteen vetäisit? Tänään esim. en ole nähnyt yhtään valitusta miehistä.

Mua niin ärsyttää nämä, heitetään joku mutu faktana ja siitä pitäisi muka sitten keskustella...

Mies katsoi samaa sarjaa kuin nainen, mutta mies katsoi sitä "salaa". Mies pissaa istuen.

Vierailija
7/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se totuus paljastu usein pikkuhiljaa ja sitten ollaankin jo kapseloiduttu siihen ydinperheeseen niin tiukasti ettei sitä pikkuharmien vuoksi huvittaisi käydä purkamaan. Ja muuttuvathan ihmiset vuosien varrella. Eikä omakaan vaatimustaso pysy samana iän kaiken. Joku teininä supersuloinen piirre alkaa ottaa viisikymppisessä puolisossa aivoon toden teolla.

Vierailija
8/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan meistä ole täydellinen. Itse ajattelisin niin, että jostain pienestä ongelmasta voisin pilke silmäkulmassa "valittaa" täällä, mutta jos tulee joku oikeasti iso ongelma, se keskustellaan kotona minun ja puolison kesken.

Vierailija
9/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parempaa en saa ja yksin ei voi tietenkään olla!! Mitä naapurit ja työkaveritkin ajattelis..

Vierailija
10/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sanoi että ”ku oot paskan paattiis pannu niin souva rantaan asti” - hän tarkoitti että pitää joskus vain sopeutua olosuhteisiin vaikka ne eivät niin miellyttäisikään ja pysyä liitossa. On ymmärrettävää kuitenkin purnata vaikka nettipalstalla.

Tietysti jos on isoja ongelmia, ero voi joskus olla se oikea ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan