Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify perhe-premium? Järkee vai ei?

Vierailija
13.12.2017 |

Teini-ikäiset ruinaa enkä oo itse aiemmin perehtynyt koko palveluun. Onko tossa noin ylipäätään jotain mieltä? Onko oikeesti tarpeellinen?

Entä jos otan sen niin eihän taas oo mun luottokortti sitten jokalapsen puhelimessa sitä kautta? Tai jotain muita epäkohtia?

Netflixin ottaminen mietityttää juur siitä syystä, että siellä on avoimena sitten luottokortti (näin ainakin muistelen,kun se joskus oli) eli esim. vuokrattavia leffoja helppo ostella kun tiedot siä valmiina ylhäällä. Vai onko se muuttunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään siellä ole mitkään luottokortit "avoimina", eikähän Netflixistä ylipäätään ostella leffoja.

Kokonaan toinen asia on, onko siinä mieltä vai ei. Se sinun pitää ihan itse kohdallasi päättää. Jos jollekin on mieltä ei se tarkoita välttämättä että sinulle olisi mieltä.

Vierailija
2/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään siellä ole mitkään luottokortit "avoimina", eikähän Netflixistä ylipäätään ostella leffoja.

Kokonaan toinen asia on, onko siinä mieltä vai ei. Se sinun pitää ihan itse kohdallasi päättää. Jos jollekin on mieltä ei se tarkoita välttämättä että sinulle olisi mieltä.

Niin no minä en sitä tarvitse, mutta teinit kinuaa. Minä saisin sen vain siinä sivussa,kun perhe-premium on pääkäyttäjän lisäksi viidelle. 

Lähinnä vain mietin sitä mikä sen palvelun funktio on sinänsä eli onko siitä oikeesti rahanarvoista hyötyä verrattuna siihen, että käyttää sitä mitä siitä saa ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rahanarvoinen. Ihan eri tuote kuin ilmaisversio, ja jos perheessä on useampi Spotifyn ahkera käyttäjä niin kannattaa hankkia. Ymmärtääkseni perus premiumia voi käyttää vain yksi kerrallaan, tuossa ei tulisi riitaa jos useampi haluaa käyttää samaan aikaan.

Vierailija
4/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify on musiikkipalvelu, samalla toimintaperiaatteella kuin Netflix. Mielestäni ihan järkevä sovellus nykypäivänä.

Vierailija
5/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuo ihan tavallinen Premium, ja mielelläni maksan siitä sen kympin kuussa. Kuuntelen musiikkia sen verran paljon, että olisi ihan helvetin ärsyttävää joutua kuuntelemaan mainoksia tai että ei saisi skipata biisejä ihan oman mielen mukaan..

Premiumissa on myös se hyvä puoli, että albumeista voi kuunnella vain tiettyjä biisejä. Ei ole pakotettu laittamaan shuffle päälle ja toivoa, että juuri se minun toivomani biisi tulisi.

Vierailija
6/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdelle teinille Premium maksaa sen kympin kuussa ja perhemalli on 14,99, niin eihän siinä tarvitse olla kuin kaksi aktiivikäyttäjää, että se kannattaa rahallisesti.

Mun mielestä se viisi käyttäjää sisältää sen pääkäyttäjän. Mutta puhelinnumerot pitää olla samaan osoitteeseen eli jos sulla on esimerkiksi työn kautta puhelin, et voi olla käyttäjänä.

Otin tuon meille melkein puolitoistavuotta sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen :) Olen itsekin päässyt kaivelemaan vanhoja suosikkeja, joita ei muualta löydy tai on kömpelöä soittaa ceedeeltä biisi kerrallaan ja vaihtaa levyä.

Vierailija
7/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdelle teinille Premium maksaa sen kympin kuussa ja perhemalli on 14,99, niin eihän siinä tarvitse olla kuin kaksi aktiivikäyttäjää, että se kannattaa rahallisesti.

Mun mielestä se viisi käyttäjää sisältää sen pääkäyttäjän. Mutta puhelinnumerot pitää olla samaan osoitteeseen eli jos sulla on esimerkiksi työn kautta puhelin, et voi olla käyttäjänä.

Otin tuon meille melkein puolitoistavuotta sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen :) Olen itsekin päässyt kaivelemaan vanhoja suosikkeja, joita ei muualta löydy tai on kömpelöä soittaa ceedeeltä biisi kerrallaan ja vaihtaa levyä.

Ainakin tuolla lukee, että "itselle ja enintään viidelle perheenjäsenelle". Käsitän tuosta kyllä, että pääkäyttäjä plus viisi?

Vierailija
8/9 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sieltä kätevä kuunnella musiikkia mutta äänenlaatu nyt on mitä on. Vinyyleiltä saa kunnon äänenlaatua tai sitten jokin high-end digitaalinen järjestelmä (tai sacd) ja jumalattoman kokoiset tiedostot. Vertailin huvikseni tietokoneen kautta laatua kun yksi kaveri oli muutaman vinyylin muuntanut erittäin suurikokoisiksi tiedostoiksi ja sitten oli vastaavat levyt cd:ltä kopsattuina mp3 -tiedostoina jotain 320kbps, ero oli aivan mieletön vinyylien eduksi. Toki jos kuuntelee jotain nykyajan valmiiksi kompressoitua mössöä niin sama kai se on sitten spotifyista kuunnella. Ainakin sitä kautta voi tutusta eri musiikkiin ja päättää että mitä ihan oikeasti haluaa sitten kuunnella.

Vierailija
9/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan viä,jos jollain kommentoitavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän