Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 vuotta ja eräs mieshenkiö silti jaksaa jauhaa minusta????

Vierailija
13.12.2017 |

Tiedän, ettei olisi pitänyt olla kohtelias, koska säälin häntä vaan ilkeä narttu, mutta eikö 5 vuotta ole hieman liioiteltua? 5 pitkää vuotta kun en ole sanonut hänelle sanaakaan ja kuulemma viimeksi eilen hän puhui minusta. Yrittää udella kaikkea. Sanoin jo suoraankin aiemmin, että en ole kiinnostunut, mutta ei vain mene jakeluun. Miesten kanssa ei kannata puhua niitä näitä, koska heistä tulee ihan sekoja.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muista, että yli 5v sitten olet sanonut hänelle suoraan, että ei kiinnosta.

Vierailija
2/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jotenkin harvinaista? Miksi jostain ainutlaatuisesta naisesta pitäisi päästä irti? En minä ainakaan ihastu helpolla, ja kun ihastun niin en päästä irti. Koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä hyvin asiat. Mun stalkkeri kuolaa vielä 15 vuoden jälkeenkin ja kuvittelee saavansa joskus jonkin tilaisuuden.

Vierailija
4/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, täälläkin aina miehet valittavat, kuinka suomalaiset naiset ovat tylyjä. Sitten kun olet mukava ja nauravainen, niin hyvä ettei tule kosintaa.

Vierailija
5/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vielä hyvin asiat. Mun stalkkeri kuolaa vielä 15 vuoden jälkeenkin ja kuvittelee saavansa joskus jonkin tilaisuuden.

Itse olen sellainen, että ihastun ja haaveilen kyseisestä naisesta kunnes ihastun seuraavaan. Aikaa voi mennä vaikka 15 vuotta. Ei kyse ole niinkään siitä naisesta tai tämän erinomaisuudesta, tarvitsen vain haaveita elämässäni. En kuvittele, että naiset kiinnostuisivat minusta enkä usko, että ne suhteet edes toimisivat.

Vierailija
6/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen, että ihastun ja haaveilen kyseisestä naisesta kunnes ihastun seuraavaan. Aikaa voi mennä vaikka 15 vuotta. Ei kyse ole niinkään siitä naisesta tai tämän erinomaisuudesta, tarvitsen vain haaveita elämässäni. En kuvittele, että naiset kiinnostuisivat minusta enkä usko, että ne suhteet edes toimisivat.

Meillä oli joskus aikoinaan lyhyt suhde, mutta tämä tapaus ei tahdo uskoa että se todellakin on jo päättynyt.

Vierailija
7/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joskus aikoinaan lyhyt suhde, mutta tämä tapaus ei tahdo uskoa että se todellakin on jo päättynyt.

Niin no, se on kyllä sitten eri juttu jos oikeasti ottaa yhteyttä ja todella kuvittelee, että välillänne on jotain.

Vierailija
8/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jotenkin harvinaista? Miksi jostain ainutlaatuisesta naisesta pitäisi päästä irti? En minä ainakaan ihastu helpolla, ja kun ihastun niin en päästä irti. Koskaan.

Paitsi tietysti jos nainen lihoo 20kg.;)

Vierailija
9/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, se on kyllä sitten eri juttu jos oikeasti ottaa yhteyttä ja todella kuvittelee, että välillänne on jotain.

Aloituksessa ei edes ilmene, onko mies ottanut yhteyksiä vai ei, ainoastaan, että ap kuuli, että on taas puhunut hänestä ja ettei itse ole puhunut viiteen vuoteen mitään tälle miehelle.

Vierailija
10/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Mulla on ollut elämäni aikana kolme kunnon ihastusta, viimeisestä 6 v. Kyllä mä tavallaan vieläkin haikailen perään, vaikka juttu on ohi. Saatan kysyäkin mitä hänelle kuuluu jne. Hän unohtuu jos vielä ihastun uudestaan.

Vierailija
11/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei haittaisi sekään.

Vierailija
12/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei edes ilmene, onko mies ottanut yhteyksiä vai ei, ainoastaan, että ap kuuli, että on taas puhunut hänestä ja ettei itse ole puhunut viiteen vuoteen mitään tälle miehelle.

No ainakin se kuolaa edelleen.

Vierailija
13/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se kuolaa edelleen.

Yleensä ihminen kuolaa vaan, jos meinaa oksentaa.

Vierailija
14/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan laittaa eksälle kuva, jos reilu 10 kg riittäisi...

Vierailija
15/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex jätti minut noin kahdeksan vuotta sitten lyhyen seurustelun jälkeen. Hän sairastui vakavasti vain muutama viikko eromme jälkeen. Hän on edelleen katkera, kun en suostunut tulemaan hänelle kotiavuksi sairaalasta pääsyn jälkeen.

Vierailija
16/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, törmäilin netissä vuonna 2005. Vieläkin yksi tyyppi jaksaa muistuttaa niistä ajoista, ilmeisesti tein lähtemättömän vaikutuksen. Siitä on kohta kolmetoista vuotta. Mietin usein, että miten sen tyypin elämä on oikein mennyt. No, miten se on mennyt? Hauskaa.

Vierailija
17/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taidat olla sairas narttu. Veitköhän jotain hänelle kuuluvaa?

Vierailija
18/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tero on vähän sellainen että ei jätä rauhaan. Et ole kuule ainut nainen.

Vierailija
19/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyhmää oman elämänsä haaskaamista. KUKAAN ei ole niin ainutlaatuinen, ettei voisi ihastua keneenkään muuhun. Ihmisen aivot ovat sellaiset, että kyllä se uusi ihastuksen kohde löytyy, kunhan sille antaa mahdollisuuden. Myös stalkkauksen kohteena oleminen on ahdistavaa, ihan kuin se toinen ajattelisi, että ihastuksella olisi joku velvollisuus seurustella sen kanssa.

Vierailija
20/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole missään yhteydessä. Blokkaa kaikki mistä voi ottaa yhteyttä. Jos se kerran on niin ärsyttävää niin tiedät mitä teet ettet hänestä kuule. Vaikka tää sun aloitus haiskahtaa siltä että haluisit pitää yhteyttä ja jotain tunteita on..