Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko häpyhuuli normipaikka kasvaimelle?

Vierailija
12.12.2017 |

Nimittäin löysin oudon patin häpyhuulen sisältä. Toissapäivänä löysin enkä kehtais mennä lääkärii jos onki vaa joku rasvapatti yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen se on. Veikkaisin ennemmin jotain sukupuolitautia tai tukkeutunutta talirauhasta tai karvatuppea. Mulla on silloin tällöin noita ihon sisäisiä paiseita, veikkaan sheivausta syyksi.

Vierailija
2/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen se on. Veikkaisin ennemmin jotain sukupuolitautia tai tukkeutunutta talirauhasta tai karvatuppea. Mulla on silloin tällöin noita ihon sisäisiä paiseita, veikkaan sheivausta syyksi.

Ei se näy ulöspäin ko on syvällä häpyhuulen sisällä. Sellane outo puolen sentin halkasijaltaa oleva patti lähellä luuta ja tuntuu vain ko painelee häpyhuulta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk ihan puhdas talipallo. Oottele pari pv niin eiköhä puhkee.

Vierailija
4/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se näy ulöspäin ko on syvällä häpyhuulen sisällä. Sellane outo puolen sentin halkasijaltaa oleva patti lähellä luuta ja tuntuu vain ko painelee häpyhuulta.

-ap

Vaikea tuota on varmaksi sanoa, mutta suuremmalla todennäköisyydellä joku kohtuu harmiton tulehtunut tuppi/rauhanen. Bartholin rauhasen tulehdus voi vaatia lääkärikäyntiä. Jos se on tulehduspaise niin pitäisi olla aika kosketusarka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi