Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Soneran kivijalkakauppojen myyjillä MITÄÄN häpyä enää sen lisämyynnin kanssa?
12.12.2017 |
Myyjät ei näyttäisi tietävän mitään myytävistä tuotteista, puhumattakaan asiakkaan tarpeista. Silti ne yrittää tyrkyttää palveluja mistä ei olisi asiakkaalle mitään hyötyä ja teettäisi meidän tapauksessa luultavasti koko kodin wlan-verkon uusimisen.
Jos lähiverkko on säädetty toimimaan 9-megaisella nopeudella niin joku 24-megainen ADSL ei silloin tule kysymykseen. Eikä tietenkään uskota kun sanotaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse lähetin jo hiukan ikääntyneen äitini kauppaan vaihtamaan vahingoittuneen sim-korttini uuteen ja ne yritti tyrkyttää hänelle puhelinta ja kokonaan uutta liittymää. Mahtaako tuollainen olla edes laillista?