Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kamalaa unta tapailemastani miehestä.

Vierailija
12.12.2017 |

Heti herättyä ajattelin, se oli vain unta. Olisi tyhmää antaa sen vaikuttaa.
Mutta niin vaan en saa sitä mielestä.

Unessa lähdin ystävän luota kävelemään kotiin, kadun toisella puolen oli parkissa auto. Huomasin, että se oli hän ja aloin miettiä seurasiko hän minua. Jolloin tajusin kuulevani hänen ajatukset, hän mietti millä aseella minut olisi hyvä ampua, ja kuinka on hyvä kohta ampua, tästä saa tällä aseella hyvin osuttua.

Minä tietty unessa mietin, pitää päästä suojaan, siinä kohta oli vielä seinän vierustaa pitkä matka. Lopulta pääsin kulman taakse, mistä jatkoin juosten kotiin. Unessa näin kuinka hän lähti seuraamaan minua. Ja kuulin edelleen hänen ajatuksia miten tappaa minut ampumalla sydämeen jne. Pääsin kuitenkin kotiin asti juuri kun laitoin oven kiinni, mies oli oven takana jo koittamassa päästä sisään. Siihen heräsin.

En ole tavannut unen jälkeen häntä, ja nyt en tiedä haluanko, ahdistaa niin paljon. Se tuntui niin todelliselta, kuin hän todella olisi ajatellut niin. Ja hän harrastaa metsästystä. Tämä on todella typerä syy, mutta en ehkä voi jatkaa miehen tapailua. Mietin että olen jotain huomannut alitajuisesti miehestä, ja tämä uni oli vaiston luomaa, kuin enneuni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilla voi olla monia tarkoituksia: ne voivat olla viestejä alitajunnasta, jonkin kokemuksen prosessointia, tai ihan vaan unia ilman sen kummempaa merkitystä. Ehkä sinun kannattaa miettiä, mitä noista oma unesi voisi olla? Onko mies käyttäytynyt omistavasti, mustasukkaisesti, tai vihjaillut väkivallan mahdollisuudella, edes huumorimielessä? Tai onko joku eksä tai mies joskus aikaisemmin vainonnut tai stalkannut sinua? Katsoitko ennen nukahtamista jotain väkivaltaista elokuvaa, sarjaa tai luitko dekkaria tms.? Kannattaa pohtia asiaa mahdollisimman neutraalisti ja tutkia omia ajatuksia ja tuntemuksia. Jos sinusta vielä sen jälkeen tuntuu, että mies saattaa olla sinulle vaarallinen, lopeta tapailu.

Vierailija
2/3 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut mitään ennen nukahtamista, menin ajoissa nukkumaan.

Minun eksäni uhkaili erotessa, ei onneksi kauaa. Eli se varmaan vaikuttaa, vaikka on jo pois ollut mielestä kauan.

Olen koittanut miettiä onko jotain viitteitä mustasukkaisuudesta tai väkivaltaisuudesta. Mutta hän vaikutti mielestäni rauhalliselta, nyt mietin onko sittenkin laskelmoiva.

Me emme tapaile vakavasti. Välillä mies on vaikuttanut liian "ihastuneelta" ja kehunut liikaa. Ehkä se on tuntunut ahdistavalta, koska olemme sopineet yhdessä tapailevamme kevyesti, vai onko niin sittenkin että minä vain haluankin tapailla kevyesti.

Ampuminen tuli varmaan miehen harrastuksesta, koitin ajatella että eihän se nyt tarkoita että hän ketään ihmistä olisi valmis tappamaan. Nyt mietin vain että ehkä nauttii tappamisesta ja siksi metsästää. Osaa tappaa, ehkä hän paloittelee minut kun on ampunut.

Huh olen sekaisin päästäni. En nyt vähään aikaan tapaa häntä joulu kiireiden takia, niin harkitsen joulun jälkeen, jos vaikka omat seot ajatukset olisivat rauhoittuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilla ei ole mitään merkityksiä. Se on tajunnanvirtaa joka pitää aivot toimintakunnossa. Toki unet voivat ahdistaa vielä päivälläkin, ja mullekin tullut joskus kurjat vibat ihmisestä kasvokkain tavattaessa jos oon just nähny kys. tyypistä painajaista. Näissä tilanteissa on vain otettava järki käteen.

Mä mietin nyt semmosta että jos oot unen takia valmis päättämään suhteen niin ehkä kyse ei sittenkään oo unesta? Ehkä oot vaistonnu miehessä jotain epämiellyttävää ja nyt etsit konkreettista syytä eroon?