Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mmmat, mitäs te toivotte joulupukilta? Joutuvatko miespolot ryöstämään pankin jottei vaimo ole naama nurinpäin aattona?

Vierailija
12.12.2017 |

Itse toivon vain samaa jota pyysin jo viime vuonna, eli torkkupeittoa merenneidon pyrstöllä sekä marmelaadikuulia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna toivon 2 viikon hemmottelulomaa Los Angelesiin ensi talveksi. Lennot ja hotellit aamupalalla + auton vuokra viikoksi vähintään olisi kiva juttu.

Oman lahjani rakkaalle puolisollenin kävin hakemassa Puuilosta jo viime viikolla. Oli meinaan raskasta kantaa se  4 x 3 litran packin auton pissapojan nestettä + paketointi päälle. Mies niin tykkää käytännön läheisistä lahjoista ja kun sai vielä tarjouksesta kympillä :-)

Ihana kommentti! 😂

Vierailija
42/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan Reinot. Kyllä sillä pitäs niihin rahaa olla tililläkin. Nyt Cittarissa 19.90€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisin nukkua yhden yön. Ja ettei kukaan oksentaisi. Tai kukaan puhuisi mitään. Olen niin väsynyt, että tappaisin itseni jos jaksaisin.

Vierailija
44/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastalenkkareita toivoin, mut en oo pettynyt jos ei tule, helpompi ostaa itse sopivat. Kai ne jotain kautta miehenkin iloksi päätyy (ulkoliikunta = rennompi ja timmimpi vaimo)

Vierailija
45/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin puolison kanssa, että tänä vuonna ei hankita lahjoja. Jatkoin kyllä lehtitilausta, jonka viime vuonna annoin miehelle, mutta sitä ei lasketa (en ota jouluna puheeksi). 

Vierailija
46/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vessaharja. Ihan sama millainen. Muuta en nyt kai tarvitse.

47/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipaitaa toivoin...

Vierailija
48/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi jos saisi viedä minut viktoria secretin liikkeeseen ja voisi ostaa kasan uusia alusvaatteita. En vaan millään jaksanut tänäänkään mennä sinne sovittamaan mitään. Harmittaa miehen puolesta. Olen katsellut sellaista posliinifiguuria, minkä haluaisin lipaston päälle. Varmaan pakko kumminkin suostua noihin uusiin alkkareihin :-(

Vierailija
49/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään haluaisi lisää turhaa tavaraa, ja jos jotain todella haluan, osaan ostaa sen parhaiten itse, niin ei tule huteja.

Mutta jos nyt joku lahjatoive pitäisi miehelle sanoa, niin sitten kirja.

Vierailija
50/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11Gb Geforce gtx 1080 toiveena. Pankkia ei tartte ryöstää.

Vierailija
51/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin miehelle 900 euron panssariketjun. Kiitokseksi jos saan halauksia ja pusuja ja hierontaa. Hierontalahjakortti omalla nimellä olisi paras ja siinö voisi olla vaikka 10 kertaa 😁Hyvä? Ei tarvi nalle rahaa.