Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mmmat, mitäs te toivotte joulupukilta? Joutuvatko miespolot ryöstämään pankin jottei vaimo ole naama nurinpäin aattona?

Vierailija
12.12.2017 |

Itse toivon vain samaa jota pyysin jo viime vuonna, eli torkkupeittoa merenneidon pyrstöllä sekä marmelaadikuulia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalakorun riipus, ei vie miestä vararikkoon :D ja  jokin laadukas pähkinäsekoitus. En syö makeaa.

Vierailija
2/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin Iittalan viinilaseja rikkimenneiden tilalle. N. 23€. Ei pitäisi viedä miestä konkkaan. Mies rikkoi sitä paitsi ne lasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysrauta, suklaata ja kirja. Ei vie miestä konkurssiin, ja kirjakin on kokkauskirja, joten mies itse hyötyy kirjasta:)

Vierailija
4/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttiriipus mahdollisimman suurella yksittäisellä timantilla.

Vierailija
5/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, jos saan alusvaatteita, korun, hajuvettä, astioita tai kirjan. Ei kaikkia siis :) Myös lahjakortti hemmoteluhoitoihin olisi ihana. Mut saa 50€:lla tyytyväiseksi. Itse olen käyttänyt miehen lahjoihin 120€.

Vierailija
6/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi mun miehen joutu ryöstämään pankki, hyvätuloisia ollaan molemmat. En ole toivonut mitään, koska me hankimme oikeastaan kaiken jo pitkin vuotta heti, kun mieli tekee. Joku kiva yllärilahja olisi kyllä kiva saada, mutta emme ole joka joulu ostaneet toisillemme mitään. Joulun välipäivinä samat tuotteet saa alennuksella, mitkä ennen joulua maksaa mansikoita.

Vierailija
7/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kaupungin parhaaseen alusvaateliikkeeseen.

Vierailija
8/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängynpääty runkopatjasänkyymme ja uusi petauspatja. Ei ole paljon pyydetty.

Vierailija
9/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään pankkiryöstöä. Mies myy juuri äässiä tuolla lumipyryssä.

Vierailija
10/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lisää krääsää enkä käytä koruja, joten enpä esittänyt toivomuksia enkä myöskään oleta mitään saavani.

Vierailija
11/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängynpääty runkopatjasänkyymme ja uusi petauspatja. Ei ole paljon pyydetty.

Selvä, saat porakoneen.

Vierailija
12/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalahjakortti.

Nimenomaan matkalahjakortti, eikä valmiiksi varattua matkaa.

Vierailija
13/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkilakanat ;D

Vierailija
14/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joka vuosi korua. Ihan sama onko korvikset, sormus, rannekoru vai mikä murta en saa sitä ikinä koska mies vihaa koruja 😬 todennäköisesti saan lenkkarit.

Vierailija
15/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin Balmuirin tuote olisi kiva (esim. huivi)

Vierailija
16/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään pankkiryöstöä. Mies myy juuri äässiä tuolla lumipyryssä.

Siis myy persettä lumipyryssä??? Kaikkea sitä...

Vierailija
17/51 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna toivon 2 viikon hemmottelulomaa Los Angelesiin ensi talveksi. Lennot ja hotellit aamupalalla + auton vuokra viikoksi vähintään olisi kiva juttu.

Oman lahjani rakkaalle puolisollenin kävin hakemassa Puuilosta jo viime viikolla. Oli meinaan raskasta kantaa se  4 x 3 litran packin auton pissapojan nestettä + paketointi päälle. Mies niin tykkää käytännön läheisistä lahjoista ja kun sai vielä tarjouksesta kympillä :-)

Vierailija
18/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin miehen kanssa pari hienoa grafiikanlehteä. Toinen maksoi teokset, toinen kehystämisen. Päätettiin, ettei osteta enempää joululahjoja tänä vuonna.

Ostan kyllä itselleni lahjoja, kuten monena muunakin vuonna. Joku kirja, suklaapuodista hävytön konvehtirasia, jossa on pelkästään mun lemppareita ja ehkä jotkut korvikset tms. Lapsuudenperheen kanssa sovittiin myös lahjattomasta joulusta. Ruuiksikin tehdään kaikenlaista, ei pelkkää jouluruokaa. Odotan oikein ihanaa ja stressitöntä joulua. :)

Vierailija
19/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toivonut pyjamaa ja alusvaatteita. Mun toiveet on vaatimattomat, mutta haluaisin myös jotain pientä yllätystä.

Vierailija
20/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin uutta hajuvettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän