Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti etenevä suhde

J
12.12.2017 |

Nyt mennään niin nopeella aikataululla, että meinaa itseä vähän hirvittää...
Erosin kesällä. Vietin aikaa miespuolisen ystäväni kanssa paljon ja suhde syveni nopeasti seurusteluksi. 4kk "virallista" seurustelua takana ja yllätysraskaus. Meillä petti ehkäisy kerran ja siitä seurauksena nyt raskaana...
Minulla lapsia aikaisemmasta suhteesta ja mies lapseton. Abortti ei ole vaihtoehto, mutta kyllä tämä nopea tahti meinaa vähän hirvittää .

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu. Kerranhan täällä eletään, turha sitä vanhainkodissa on sitten enää murehtia.

Vierailija
2/2 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen ja kuukausi siitä olin jo raskaana..

Minullakin lapsia edellisestä liitosta. Olin aivan kauhuissani alkuun mutta abortti ei sinällään edes vaihtoehto. Toki yritin kaikki järjellä ajatella ja punnita.

Nyt viimeisiä viedään odotuksen suhteen ja yhdessä olemme sekä sitoutuneita tähän hommaan kaikkineen.

Olen saanut nuivaa palautettakin ja silmien pyörittelyä kuinka nopeasti/vastuuttomasti tässä nyt toimitaan. Pahimmat jutut varmasti selän takana.

Eipä kiinnosta muiden mielipiteet juurikaan. Tämä on kuitenkin minun/meidän elämä eikä se järki aina ole paras kriteeri päätöksiä tehdessä. En vaivaa sukulaisia yms tuttavia juurikaan lastenhoidollisesti ja tiedän pärjääväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän