Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ulkonäköön liittyvät mieltymykset ovat korrektimpeja kuin toiset?

Vierailija
12.12.2017 |

Miksi on ihan ok homma ihailla kauniita kasvoja mutta isojen rintojen ihailu on pinnallista ja sopimatonta? Ja miksi minä en tummana naisena saa jumaloida miehiä joilla on pitkät vaaleat hiukset mutta jos joku yhtä tumma mies jumaloi vaaleita naisia niin sitä pidetään ihan normaalina?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lihavuuden fanittaminen on hienoa ja ylevää, mutta laihuuden/hoikkuuden ihannointi pinnallista.

Vierailija
2/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ihmiset ovat luonnostaan epäloogisia ja tekopyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pituuden ihannointi on hyväksyttyä mutta jos mies ihailee tissejä on sika

Vierailija
4/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mieltymykset on korrekteja jos ne pitää omana tietonaan. Esim. minä pidän todella pitkistä miehistä, mutta ei minulla ole tarvetta huudella sitä joka puolelle julkisesti, koska en halua tuottaa mielipahaa/huonommuuden tunnetta lyhyille ja keskipitkille miehille.

Vierailija
5/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah niimpä. Ja mä vaaleana naisena sanoin joskus, että en pidä tummaihoisista miehistä, ja että he eivät miellytä mun silmää yhtään, niin sain kuulla olevani rasisti. Samanlailla en myöskään pidä esim. liian pitkistä miehistä.

Vierailija
6/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pituuden ihannointi on hyväksyttyä mutta jos mies ihailee tissejä on sika

Niin tai jos nainen ihailee miehessä enemmän isoa munaa kuin pituutta niin hän on lutkanainen.

Vierailija
7/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mieltymykset on korrekteja jos ne pitää omana tietonaan. Esim. minä pidän todella pitkistä miehistä, mutta ei minulla ole tarvetta huudella sitä joka puolelle julkisesti, koska en halua tuottaa mielipahaa/huonommuuden tunnetta lyhyille ja keskipitkille miehille.

Huonommuudentunnetta, kun yksi nainen pitää pitkistä miehistä.... :D En mäkä loukkaannu joka kerta, kun joku random mies sanoo pitävänsä bruneteista, ruskeasilmäisistä tai lyhyistä naisista.

Vierailija
8/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden naisen joka ei omasta mielestään ole pinnallinen koska katselee miehissä enemmän silmiä kuin takapuolta. Hmmm....

Vierailija
9/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonommuudentunnetta, kun yksi nainen pitää pitkistä miehistä.... :D En mäkä loukkaannu joka kerta, kun joku random mies sanoo pitävänsä bruneteista, ruskeasilmäisistä tai lyhyistä naisista.

Mutta sekin viestii jo faktasta että lähes kaikki naisethan pitävät pitkistä miehistä

Vierailija
10/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai jos nainen ihailee miehessä enemmän isoa munaa kuin pituutta niin hän on lutkanainen.

Lihaksien ihailu olisi minun mielestäni parempi vertailukohde tissien ihailulle kuin kyrpä.

Ei ole. Lihaksiin ja ylipainoon voi ainakin vähän itse vaikuttaa. Pituus, tissit ja kyrpä ovat asioita jotka tulevat geenien mukana eikä niitä kukaan saa itse päättää.

Vierailija
11/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon keksit nyt ihan omasta päästäsi, koska suurin osa naisista pitää isoista peniksistä.

Vierailija
12/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sekin viestii jo faktasta että lähes kaikki naisethan pitävät pitkistä miehistä

Mä taas sanoin, että haluaisin miehen joka on pituudeltaan 175-185cm, mutta nyt mulla on ollut jo kaksi vuotta lähestulkoon 2metrinen miesystävä? En todellakaan ihannoi pitkiä miehiä, mutta paljonko sillä on merkitystä. Ei se hänen itsetuntoaan murenna.

Vierailija
13/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi niistä mieltymyksistään pitäisi silti avautua julkisesti? Esim. jos vaikka kuuluttaisin jossain ryhmässä missä on paljon lyhyitä/keskipitkiä miehiä, että pidän pitkistä miehistä, niin helposti nämä lyhyemmät miehet saattaisivat luulla etteivät kelpaisi minulle. Se pituus on minulle vain preferenssi, ei ehdottomuus. Miksi siis pelata itsensä pelistä ulos?

Vierailija
14/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä, miten itseään ilmaisee. Itse yleensä pidän itseäni lyhyemmistä naisista, eli hyvin lyhyistä, kun itse olen lyhyt. En. usko, että kukaan tuosta vetäisi herneet nenään. Mutta jos sanoisin, että yli 160cm ja päälle 55kg amatsonit on ällöttäviä läskejä norsuja (en ajattele niin. Exäni oli mua painavampi ja 177cm pitkä), niin ei kai se olisi ihme, jos joku kävisi vastahyökkäykseen.

Itsestäni on ihan ok, ettei joku tykkää lyhyistä miehistä. Mitä väliä sillä mulle on, jos joku av-nainen haluaa ison miehen? Mutta se kirpaisee silloin, jos mielipide ei enää ole neutraali, vaan käydään haukkumaan lyhyitä miehiä.

Ehkä jotkut mieltymykset ovat myös puhtaasti vaan epäillyttäviä. Esim jos 60v haluaa deittailla 18-vuotiaita.

Jotkut aiheet on myös arkoja, koska helposti ruvetaan vetelemään rasistikortteja yms, vaikka sinänsä en tajua, miten mieltymys johonkin ihonväriin on paha asia.

Lopulta se, miten ilmaisee asian, on aika olennaista. Yleensä sitä ei edes tarvitsisi sanoa.

Vierailija
15/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon keksit nyt ihan omasta päästäsi, koska suurin osa naisista pitää isoista peniksistä.

Ihan sama kuka mistäkin pitää. Mutta kyllä se on faktaa että naiselle on sosiaalisesti hyväksytympää edellyttää mieheltä jotain pituutta mutta jos sensijaan edellyttääkin jonkinkokoista penistä niin tuota naista pidetään pinnallisena. Kuitenkin molemmat asiat ovat samalla viivalla sen suhteen miten paljon mies voi itse niihin vaikuttaa.

Vierailija
16/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia nyrkkisääntöjä jotka vaikuttavat:

- seksuaaliseen kiihottumiseen liittyviä ulkonäköseikkoja pidetään usein pinnallisempina (hyvä pylly vs kauniit kasvot, iso penis vs komeat silmät)

- makuasioita pidetään vähemmän pinnallisina kuin sellaisia asioita joissa lähes kaikki haluavat samaa (miehen silmien väri vs pituus, naisen pituus vs normaalipainoisuus/ylipainoisuus)

Sitten on sukupuolten väliset erot:

- miehiä yleensä pilkataan geneettisten asioiden osalta, naisia elintapojen aiheuttamien asioiden osalta

- naisia arvostellaan voimakkaammin iän takia, miehet pääsevät ikäasioissa jossain määrin helpommalla

Vierailija
17/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmätotuus kirjoitti:

- seksuaaliseen kiihottumiseen liittyviä ulkonäköseikkoja pidetään usein pinnallisempina (hyvä pylly vs kauniit kasvot, iso penis vs komeat silmät)

Tuo on totta mutta oikeasti väärin. Silloin jos haetaan parisuhdetta niin pitää ollakin oikeus kiinnostua siitä miten kiihottava vastapuoli on. Jos taas haetaan työntekijää firmaan niin silloin se pitää osata sulkea pois mielestä.

Vierailija
18/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että täällä voit sitten kirjoitella? Uskotko, etteivät lyhyet miehet osaa lukea?

Vierailija
19/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ihan ok homma ihailla kauniita kasvoja mutta isojen rintojen ihailu on pinnallista ja sopimatonta? Ja miksi minä en tummana naisena saa jumaloida miehiä joilla on pitkät vaaleat hiukset mutta jos joku yhtä tumma mies jumaloi vaaleita naisia niin sitä pidetään ihan normaalina?

Ainakin sen joutuu perustelemaan. Olen itse lyhyt ja tumma nainen ja jos vastaan kysyttäessä että ihannemieheni on pitkä ja vaalea niin siihen vastataan aina kysymyksellä "Miksi vaalea? Mitä vikaa tummissa on?". Kukaan ei vastaa kysymällä "Miksi pitkä? Mitä vikaa lyhyissä on?".

Vierailija
20/28 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän enemmän lyhyistä ja keskipitkistä miehistä kuin pitkistä. Olen kuitenkin seurustellut aikoinani kaksimetrisen kanssa. Nykyinen on 171cm ja juuri sopivan kokoinen. Olen itse 167cm. Itse pidän siitä, että olen fyysisesti tasavertainen miehen kanssa. Se ei kai ole korrektia, vaan pitäisi leikkiä heikkoa ja haluta miehiltä suojelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme