Olen kurkkua myöten täys tätä.säätä
Nytkin tulee vettä ja pimeää.Mitään ei voi tehdä kun koko ajan pimeää.
Menet töihin pimeää tulet pimeää ja loskaa ja sataa.
Mikääm ulkoharrastus ei onnistu . Lenkkipolut lainehtivat ja kuraisia.
En ole ollut viimeksi ulkona kuin kesällä.
Kommentit (12)
Kuin myös. Joko on pimeää ja sataa vettä tai polvea myöten loskaa kuten tänään.
Oli todella hengenvaarallista lähteä aamukasilta liikenteeseen! Motarilla mentiin 60-70km tunnissa kun auraamattomat tiet oli täysin ummessa. Autot liiraili miten sattuu. Aura-autoja ei näy missään?? Ja kohta taas lähdettävä. Oma pihatiekin on auraamatta vaikka juuri eilen maksoin siitä 280€...
Ilmasto lämpenee.
Alkaa Suomessa kesätkin olemaan tätä.
Mut ostellaan ihmeessä joulun hittituotteita ja sitten vielä vähän lisää alennusmyynneistä. Sitten pitääkin kesämekkoja ostaa ja kesän alennusmyynnit, koulun alkajaisostokset, black fridayt ja taas joululahjoja.
Sitten pitääkin ostaa varasto sille kaikelle roinalle. Tai konmarittaa kaatopaikalle.
Mitään ei opita.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Joko on pimeää ja sataa vettä tai polvea myöten loskaa kuten tänään.
Oli todella hengenvaarallista lähteä aamukasilta liikenteeseen! Motarilla mentiin 60-70km tunnissa kun auraamattomat tiet oli täysin ummessa. Autot liiraili miten sattuu. Aura-autoja ei näy missään?? Ja kohta taas lähdettävä. Oma pihatiekin on auraamatta vaikka juuri eilen maksoin siitä 280€...
Käykää allekirjoittamassa aloite teiden paremmasta talvikunnossapidosta.
Muuta pohjoisemmaksi. Lunta sataa ja valkoinen on maa. Ei tarvitse liukastella, kun jäätä ei ole ollut päivääkään.
toivon kovia ja pitkää pakkaskautta ,loskaa ,räntää jotta "vieraamme" nauttisi hahah
Vihaan syksyä&talvea. Kesää ei ole ollut moneen vuoteen.
Missä korvessa nämä vuodenajat-kohkaajat asuvat? Pk-seudulla ei ole vuodenaikoja.
Nyt tulee lunta, ihanaa, toivottavasti jo jää maahan!
- Lahti -
Vierailija kirjoitti:
Lunta! Ihanaa!
Oispa edes lunta, täällä pelkkää loskaa ja räntää
Jos suomalaiset eivät tekisi lomamatkoja niin lunta riittäisi. Turha itkeä kun on oman pesänsä paskonut.
Jaa. Minä nautin talvesta ja vuodenaikojen vaihtelusta. Sitä paitsi olen lähdössä Joulun jälkeen Tyynenmeren rannoille. Ihanaa!