Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka syövät piparitaikinaa?

Vierailija
12.12.2017 |

Yäk. Alhaisia vaistojaan toteuttavia ihmisiä. Sillä ei ole mitään tekemistä makuaistin tai hyvyyden kanssa. Samat ihmiset epäilemättä nielevät tuntemattomien ihmisten spärmat yms.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta olen syönyt joskus kokonaisen piparitaikinan (500 g) parissa päivässä... Olen aina ollut normaalipainoinen, jonkinlainen syömishäiriö on kylläkin ollut varmaan teini-iästä saakka...

Vierailija
22/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön piparitaikinaa ja pursotan kaupasta ostetusta kermavaahtotölkistä kermavaahtoa suoraan suuhun. Ja elämä hymyilee!!

Ohis, mutta ap ei taida edes tietää mitä hymyileminen tarkoittaa. Ap on enemmän sitruunan ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt. Varmaan ne on näitä ihmisiä, joiden mielestä sinimusta näyttää valko-kultaiselta ja korianteri maistuu saippualta. Eli vammaisia.

Se menee kylläkin toisinpäin, eli ihmiset joiden mielestä vaökokultainen näyttää sinimustalta.

Vierailija
24/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nami! Joskus olen vatkannut myös kananmunan sokerin kanssa vaahdoksi ja lisännyt hieman vehnäjauhoja, jolloin tulee ihana makea vaahto! Sopivasti keitetty makaroni voin kanssa on herkkua, samoin spagetti. Lihaliemikuution pieni palanen on herkkua suolaisen nälkään ja paksu o'boy kaakao. :D

N43

Kai tajuat, että siitä raa'asta kananmunasta voit saada tauteja.

Vierailija
25/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparin nuoleminen maistuu paremmalta

Vierailija
26/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusuita, kulinaristeja, gourmet-ruokailijoita.

Vierailija
27/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nami! Joskus olen vatkannut myös kananmunan sokerin kanssa vaahdoksi ja lisännyt hieman vehnäjauhoja, jolloin tulee ihana makea vaahto! Sopivasti keitetty makaroni voin kanssa on herkkua, samoin spagetti. Lihaliemikuution pieni palanen on herkkua suolaisen nälkään ja paksu o'boy kaakao. :D

N43

Kai tajuat, että siitä raa'asta kananmunasta voit saada tauteja.

Älä sinä nyt hyvä ihminen suotta huolehdi! Kaikesta ruoasta voi saada tauteja, samoin ihan mistä vain. Kerranhan täällä eletään ja takuita ei ole, että edes sinä pysyisit terveenä ja kuolemattomana.

Vierailija
28/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei taideta kertoa, onko raakaa vai kypsää. Olemmeko langenneet provoon??

Jos se on raakaa se on piparitaikinaa, jos se on kypsää se on pipari.

Vierailija
29/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän junttia. Varsinkin ne jotka varaavat oman piparitaikinan napostelua varten, ja sitten heittävät siitä loput roskiin nimi. kokemusta on...

Vierailija
30/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ylisivistyneisyyskompleksi sullakin on? Tämä rupeaa olemaan jo sairaus itsessään.

Vierailija
31/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Alhaisia vaistojaan toteuttavia ihmisiä. Sillä ei ole mitään tekemistä makuaistin tai hyvyyden kanssa. Samat ihmiset epäilemättä nielevät tuntemattomien ihmisten spärmat yms.

Mä rakastan miestäni. Ja en usko et se nielee kenenkään spermoja, oli sitten tuntematon tai tunnettu, ei se edes halua et kukaan nielee sen spermoja.

Vierailija
32/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa miehet sitä taikinaa syö

No kyllä syö. En ole ikinä yksin leiponut, mutta joskus tulee ostettua piparitaikina ja syötyä kokonaan ihan raakana.

Vierailija
33/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei syö raakaa piparitaikinaa, on lähtökohtaisesti todella epäilyttävä.

Vierailija
34/34 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan miestäni. Ja en usko et se nielee kenenkään spermoja, oli sitten tuntematon tai tunnettu, ei se edes halua et kukaan nielee sen spermoja.

Veikkaa että harvassa on ne miehet, jotka eivät ole omaansa maistaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä