Enkelit eivät ole pieniä pulleita tyttöjä - eivätkä tyttöjä ollenkaan.
Kommentit (25)
Vanhoissa maalauksissa näkee monenlaisia enkeleitä. Mun suosikkeja ovat ne pyörillä kulkevat. Raamatullisia kyborgeja.
Totta ja enkelit ovat aina noin 24 vuotiaan näköisiä valon kaltaisia miehiä.
Enkelit ovat alastomia aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he kyllä alastomia ole, Raamattu sanoo, että heillä on valkoiset vaatteet.
Sitäpaitsi heillä ei ole suvunjatkamiskykyä, kuten ihmisillä - He ovat ihmisiä varten lähetettyjä palvelevia henkiolentoja.
Enkelit ovat huijareita jotka haluavat siivun tuotoistasi.
Ooks sä kattonu liikaa supernaturalia.
Jumalan sotajoukot, isoja raavaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan - Jumalan enkelit Gabriel, Mikael ja Rafael ovat erittäin kookkaita mies-enkeleitä, suurempia kooltaan kuin yksikään ihminen.
Tiedetään.
Isoja nuoria miehiä valkoiset mekot päällään.
Enkelit ovat taivaallista sotaväkeä.
Mutta ne kuvataiteen pulleat enkelit eivät ole tyttöjä vaan poikia.
Pikkulapset näkee enkeleitä: meidänkin pikkuinen on koko ajan osoittelemassa katonrajaa, vaikka minä en siellä nää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapset näkee enkeleitä: meidänkin pikkuinen on koko ajan osoittelemassa katonrajaa, vaikka minä en siellä nää mitään.
Miksi et vie lastasi lääkäriin?
Enkelit ovat yhtä todellisia kuin Teräsmies.
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan - Jumalan enkelit Gabriel, Mikael ja Rafael ovat erittäin kookkaita mies-enkeleitä, suurempia kooltaan kuin yksikään ihminen.
Enkeleillä ei ole sukupuolta...
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole itse tainnut nähdä heitä. Minäpä olen. Ei olleet miehiä, eivät tarkalleen ottaen ihmisen mallisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he kyllä alastomia ole, Raamattu sanoo, että heillä on valkoiset vaatteet.
Sitäpaitsi heillä ei ole suvunjatkamiskykyä, kuten ihmisillä - He ovat ihmisiä varten lähetettyjä palvelevia henkiolentoja.
Langenneet enkelit (200kpl) ottivat ihmisen hahmot ja tekivät lapsia naisten kanssa.
Naiset ovat siis hyvin vahvasti langenneita itsekin.
Vedenpaisumuksessa hävitettiin nuo enkelien kuvatukset ja heidän sukulinjat.
Vain Nooakin perhe säästyi.
Se oli tarpeeksi puhdas lisääntymään Jeesuksen syntyä maan päälle.
Tässä kaikki kiteytettynä.
Enkelin kosketus ei ole mikään höyhenen kevyt, lempeä kylläkin, mutta voimaa täynnä, Jumalan antamaa voimaa.