Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sipilä jäi joululahjat ostamatta

Vierailija
12.12.2017 |

Nyt tulee harmaa työvoima aktiiviseksi, kiitti myös perkeleen persut jotka kannatitte tätäkin kyykytystä!!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005486373.html

Kyllä se vaan niin on, että hyvätuloinen maksaa jo ihan tarpeeksi teidän köyhien elämäntasoa. Kehtaattekin yrittää vielä lisää parempituloisten taskulle.

Keskituloiset saavat niille veroeuroilleen varsin hyvän vastineen erilaisten palvelujen muodossa. Rikkaiden verotusta taas voitaisiin Suomessa aivan hyvin kiristää.

Paljonko kiristäisit ja kuinka paljon sillä saataisiin ja kuinka pitkään?

Vierailija
22/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä lomarahoja kokonaan viety.

Minulta lähti 600€. Se tekee 50€ per kuukausi vähemmän rahaa. Ei jäänyt ennenkään säästöön eikä jää nytkään mitään. En tupakoi enkä käytä alkoholia. Omassa talossa asun ja maksan velkaa. Koko ikäni olen tehnyt töitä yhteiskunnan hyväksi ja pari veronmaksajaa lisää.

Lomarahojen vienti ja työajan lisäys oli viimeinen niitti joka katkaisi tämän työn orjan selän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että hyvätuloinen maksaa jo ihan tarpeeksi teidän köyhien elämäntasoa. Kehtaattekin yrittää vielä lisää parempituloisten taskulle.

Keskituloiset saavat niille veroeuroilleen varsin hyvän vastineen erilaisten palvelujen muodossa. Rikkaiden verotusta taas voitaisiin Suomessa aivan hyvin kiristää.

Kyllä sitä kiristämisen varaa on. Kun en itse ole poliitikko, niin tämän enempää minun ei tarvitse sanoa.

Vierailija
24/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikas ylimielinen asenne sinulla. Eiköhän se ole keskituloisten itsensä päätettävissä mikä on hyvä vastine maksuilleen, eikä sinun.

Vierailija
25/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on jäännyt mediakohusta huolimatta huomaamatta, että persut ei ole enää hallituksessa. Heidäthän potkaistiin pois estämässä tälläisen lakien voimaan tulon.

Kannattaa kommentoida sinne "keskiluokan verokapinaan" eli sinisten ryhmäläisille...

Lindström siniset on lakien esittäjä.

Vierailija
26/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kiristämisen varaa on. Kun en itse ole poliitikko, niin tämän enempää minun ei tarvitse sanoa.

Eli ihan hevonpaska retoriikkamielellä olet liikkeellä. LOL. Sen arvasinkin.

Vierailija
27/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisä saatanalle, eiku sipilälle! En tule koskaan enää menemään töihin! Tai jos menen, teen sen verottomasti, jos tiedät mitä tarkoitan! Ihan sama kuinka paljon sen saulis kanssa köyhiä kepität, syön vaikka puun lehtiä mieluummin kuin taivun teidän kusipäiden käskyihin!

Vierailija
28/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt pienillä ja epäsäännöllisillä freelancer-tuloilla jo monen hallituksen ajan. Koskaan en ole saanut lomarahoja. En myöskään palkallista lomaa tai mitään muutakaan työsuhteessa oleville itsestäänselvää asiaa. Silti olen selvinnyt kaikista laskuista ja ruokaa on ollut pöydässä joka päivä. Kannattaa todella kiinnittää huomiota omaan taloudenhallintaan, jos yhdet lomarahat suistavat talouden raiteiltaan.

Vierailija
29/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se olisi muiden velvollisuus kustantaa sinun lahjashoppailusi? Röyhkeä olet.

Enköhän ihan itse ansaitsemistani lomarahoista kustannellut.

Nyt tosin yhteen ryhmään kohdistuneen sikaleikkauksen kautta olin yhteisin talkoin kustantamassa SINUNKIN lahjojasi.

Pelle.

Siis pitäiskö lomalla olessakin saada palkkaa,kuulostaa aika erikoiselta.

Vierailija
30/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on elämänhallinta ollut heikoilla kantimilla kun yhdet lomarahat suistavat raiteiltaan. Katsopa rehellisesti peiliin.

Matalapalkka-aloilla lomarahat on ollut ihan merkittävä raha eikä liity millään tavalla elämänhallintaan. Monille ainoa raha, jolla voi kustantaa vähän jotain muutakin kuin peruselämisen.

Ja matalapalkka-aloille joutuminenkin on varmaan poliitikkojen syy. Katse vain peiliin miten on omatvalintansa tehnyt. Terv DI 8500 €/kk

Vierailija
31/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt selvää, että mitä enemmän kaikkein köyhimmiltä leikataan, sen enemmän kulutus vähenee. Vai kuinka moni on pystynyt tähän mennessä säästämään sosiaalietuuksistaan? Eikö Sipilää yhtään huolestuta se fakta, että nämä toimet lopulta heikentävät taloutta? 

Vierailija
32/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freelancerin täytyy ottaa huomioon, että joillain on ne lainat sun muut menot, mitä tuskin freelancerilla on. Hyvä jos freelanceri on tyytyväinen elintasoonsa.

Vierailija
33/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä.

Vierailija
34/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin äänestetty, kannattaa muistaa seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
35/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää lässyttää, että lomarahaleikkauksilla ei olisi vaikutusta aika suurenkin ihmismäärän talouteen. Kyllä sillä on, jos työskentelet matalapalkka-alalla. Voin omasta palkkakuitistani huomata suuren eron kahden vuoden välillä samassa työpaikassa. Niin ja mulla ei ole perhettä.

Vierailija
36/36 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja määrittele rikas. Muuten tämä on vain merkityksetöntä lässytystä. Ihan hyvin minäkin voisin sanoa että loisilta kaikki tuet pois, riittäisi verotuotot järkevimpiin kohteisiin.