Tasa-arvoinen Suomi liki 2018: Ahdistelijoista puhuneet naiset ovat saaneet vaientamiskirjeitä
Näin meillä täällä sivistyneessä ja tasa-arvoisessa maassa jossa nainen on arvostettu... eiku...
”Sitä paitsi tuollaiset kirjeethän ovat puolittain uhkauksiakin. Niissä pitää olla varovainen, koska sananvapaus on kuitenkin vahva oikeus. Kohtahan ei uskalla puhua vapaamuotoisesti mitään, jos pitää koko ajan olla kunnianloukkauksen tunnusmerkistö takaraivossa. Se kyllä rajoittaa liikaa”, Tolvanen sanoo.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005486149.html?utm_campaign=tf-HS&u…
Kommentit (6)
Ihan hyvä, koska tuollaiset nimettömät epämääräiset vihjailut loukkaavat kunnon miehiä. Ahdistelijat on nimettävä tai sitten voi pitää suunsa kiinni.
Vaikka vaikutankin sovinistilta niin moni näyttää unohtaneen , että ennen oli julkista tietoa, että pitää antaa jos haluaa kaunottaren roolin elokuvassa/näytelmässä. turhaa kipuilla monta vuotta myöhemmin. Lisäksi nykysäännöillä kaikki rockbandit 80 ja 90 luvulta olisivat vankilassa
Josko sen lässyttämisen sijasta nämä naiset tekisivät niitä rikosilmoituksia.
Täyttä huomionhakua koko juttu.
Pahinta on naiset jotka syttyvät vihaan väkivallan uhria kohtaan.
Mä en tajua mitä niillä liikkuu päässä. Ehkä pahin kommentti jonka olen saanut on tyyliin "mulla ei ole koskaan ollut mustasukkaista miestä. Oliskin ollut."
No vittu haastakaa se elokuvaniljake oikeuteen ahdistelusta jos se on ahdistellut älkääkä baarin kulmapöydässä asiasta nurisko.