Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulisi antaa miehelle pakit baarissa?

Vierailija
11.12.2017 |

Tulin Tallinnan laivalta eilen ja jäin miettimään, että miltähän mahtoi tuntua 3 miehellä, kun annoin pakit? Kaikki 3 tuli niin puskista pyytämään tanssiin, etten osannut varautua ja vaikka kuin ystävällisesti sanoinkin "kiitos, mutta juuri nyt en lähde, koska juuri tulin tanssimasta" niin silti miehistä paistoi pettymys. Yksi näistä oli kuulema pidempään katsellut minua ja päätti kai iskeä silloin, kun tulen lattialta. Olisin voinutkin tanssia silloin kun jo olin tanssimassa, mutta hengästyneenä ja breikin sekä juoman tarpeessa on aika epämotivoivaa lähteä saman tien lattialle. Ajoitus olisi näissäkin tapauksissa tuottanut paremman tuloksen. 2 muun kanssa tanssin, koska olin jo lattialla valmiiksi.

1. Miehet, miten pakit tulisi antaa?
2. Mietittekö koskaan ajoitusta, kun tulette pyytämään tanssiin?
3. Pöytäseurueessani oli muutamia muitakin naisia, mutta olin ainut jota pyydettiin, miksei muita voinut pyytää?
4. Mitäs jos iskuyritys noin muuten ei kiinnosta ja pitäisi antaa pakit, niin miten haluaisitte, että nainen sen suorittaa?

Ymmärrätte varmaan, että jos yksi nainen saa aloitukset ja muut baarissa olevat naiset eivät, niin tämän yhden on pakko antaa pakit kaikille ylimääräisille (kuten joku joskus aiemmassa ketjussa kerran kirjoitti)? Ymmärrän tuon kirjoittajan pointin vasta nyt, vaikka kommentoinkin häntä vastaan.

N38

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Olen kuullut useilta naisilta, että kukaan nainen ei halua olla "kakkosvaihtoehto".

Nyt kai puhuttiin tanssimisesta eikä seurustelusta?

Niin. Haluaako mies vain ja ainoastaan tanssia, jos tietää jo etukäteen, että millekään muulle ei enää ole mahdollisuutta? Ja kuinka todennäköisenä hän pitää sitä, että joku muu pöydästä edes lähtee enää tanssimaan, kun jotakuta toista on ensin pyydetty? On ehkä helpompaa vain suosiolla kysyä jostain toisesta pöydästä kuin ottaa pakit joka ikiseltä pöydän naiselta.

En kirjoittanut noita aiempia kommentteja tuossa, mutta vastaan. Tähän kyllä sopisi se joukkokutsutaktiikka hyvin. Sen mielitietyn "pakit" ei tuntuisi niin kovilta, jos pyyntö esitetty kaikille. Silloinhan kukaan ei vielä tiedä, kuka se mielitietty on ja kaikki seurueen naiset olisi saman arvoisia.

ap

Vierailija
22/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin pakkien antamisesta suunnattomasti. Olen varmaan jonkin sortin sadisti mutta minkäs sille voin ;) Olen erittäin vetävä 23v nainen joka kerää miehiä ympärilleen kuin hunaja kärpäsiä, sitten vain flirttailen joillekin pahaa aavistamattomille ressukoille ja kun ne tulee luokseni niin aloitan sellaisen rähjäämisen ja lokaamisen että miehinen itsetunto putoaa sadasta nollaan parissa silmänräpäyksessä :D Elän jokaisen naisen unelmaelämää ja nautin siitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin pakkien antamisesta suunnattomasti. Olen varmaan jonkin sortin sadisti mutta minkäs sille voin ;) Olen erittäin vetävä 23v nainen joka kerää miehiä ympärilleen kuin hunaja kärpäsiä, sitten vain flirttailen joillekin pahaa aavistamattomille ressukoille ja kun ne tulee luokseni niin aloitan sellaisen rähjäämisen ja lokaamisen että miehinen itsetunto putoaa sadasta nollaan parissa silmänräpäyksessä :D Elän jokaisen naisen unelmaelämää ja nautin siitä :D

Aika riski tulla raiskatuksi.

Vierailija
24/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen lyhyessä mekossa. Pitkät hiukset. Häntä haetaan.

Minulla on suht lyhyet hiukset, mekko oli polviin asti ja olen 172cm pitkä. Silti olin ilmeisen suosittu tanssitettava, jos pyyntöjä yhteensä 5.

ap

Vierailija
25/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Ilmankos miehet ovatkin niin katkeria meille naisille. Kiitos vain kovasti, kun pilaat meidän muidenkin maineen. 

Vierailija
26/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua, että tämä on kilttimiehen fantasiaa?

Vierailija
27/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa täällähän naiset selittävät etteivät omasta mielestään edes anna pakkeja kun torjuvat vonkaajan baarissa.

No minä en ainakaan. Kyllä ne tavalla tai toisella on pakit, jos en suostu suoraan pyyntöön sellaisenaan. Olen jopa joskus toisessa baarissa sanonut mukavan oloiselle ja ystävälliselle miehelle, etten juuri nyt lähde, mutta etsin hänet, kun menen taas lattialle. Ja näin myös tein, mistä mies oli tosi otettu. Olivat poikien kesken lyöneet vetoa, etten varmasti tule. Tälläisellä ystävällisyydellä on sekin hyvä puoli, että drinksuja ei enää ehdi/tarvitse itse tilata.

ap

Vierailija
28/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Ilmankos miehet ovatkin niin katkeria meille naisille. Kiitos vain kovasti, kun pilaat meidän muidenkin maineen. 

Miehet ei inhoa mitään muuta niin paljon kuin kilttejä naisia, tärkeintä on saada mies tuntemaan itsensä alempiarvoiseksi lähelläsi. Sen jälkeen taivas on avoinna.

Vierailija
29/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua, että tämä on kilttimiehen fantasiaa?

Kilttimiehet eivät tee aloitteita joten sama se miten nainen reagoi.

Vierailija
30/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei inhoa mitään muuta niin paljon kuin kilttejä naisia, tärkeintä on saada mies tuntemaan itsensä alempiarvoiseksi lähelläsi. Sen jälkeen taivas on avoinna.

Voitaisiinko pitää keskustelu asiallisena? Pliis.

ap

Vierailija
31/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko pitää keskustelu asiallisena? Pliis.

ap

Keskustelu on nimenomaan asiallista, asiaa riittää vaikka muille jakaa.

Vierailija
32/35 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Olen kuullut useilta naisilta, että kukaan nainen ei halua olla "kakkosvaihtoehto".

Niin. Haluaako mies vain ja ainoastaan tanssia, jos tietää jo etukäteen, että millekään muulle ei enää ole mahdollisuutta? Ja kuinka todennäköisenä hän pitää sitä, että joku muu pöydästä edes lähtee enää tanssimaan, kun jotakuta toista on ensin pyydetty? On ehkä helpompaa vain suosiolla kysyä jostain toisesta pöydästä kuin ottaa pakit joka ikiseltä pöydän naiselta.

En kirjoittanut noita aiempia kommentteja tuossa, mutta vastaan. Tähän kyllä sopisi se joukkokutsutaktiikka hyvin. Sen mielitietyn "pakit" ei tuntuisi niin kovilta, jos pyyntö esitetty kaikille. Silloinhan kukaan ei vielä tiedä, kuka se mielitietty on ja kaikki seurueen naiset olisi saman arvoisia.

ap

Totta, mutta myöntävä vastaus siltä mielitietyltä on paljon todennäköisempi, kun tanssikutsu on suoraan hänelle esitetty.

Vierailija
33/35 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Totta, mutta myöntävä vastaus siltä mielitietyltä on paljon todennäköisempi, kun tanssikutsu on suoraan hänelle esitetty.

No en nyt sanoisi noin omalla kohdalla vaikka noin monella voisi olla. Itse olen hitaasti lämpenevä ja jos mietin, keiden kanssa lopulta illan aikana juttelen, niin ne ovat niitä, jotka on tulleet viihdyttämään koko seuruetta. Tullut ehkä jonkun seurueeni jäsenen mukana pöytään. En juurikaan baarissa noin vain yksittäiselle aloitteen tekijälle ala juttelemaan. Minun seurustelut ovat alkaneet pidemmän ystävyyden kautta eikä yhtään ole lähtenyt baarista mukaan. Olen extrovertti, mutta parisuhteissa hyvin introvertti. Tästä syystä varmaan suosin joukkokutsuja.

ap

Vierailija
34/35 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksiva katse ja sanoo suoraan, että painu v...uun s...nan h...o. Eli ihan perinteiseen suominaisen tyyliin.

Vierailija
35/35 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tämän ketjun sulkeutuneen, mutta löysinkin sen. Seurasin tätä vähän aikaa, koska minulla oli samoja mietteitä ap kanssa.

En ole kaunokainen enkä muodokas, mutta tunnun saavan miehiltä silti huomiota. Humalassa puhun tuplasti enemmän, mutten koskaan mitään sellaista, mikä olisi miesten mielestä jotenkin viettelevää tai vihjaavaa. Ehkä olen vain turvallinen juttukaverina. Silti joutuu välillä antamaan pakit, jos juttujen taso ei miellytä tai on muuta tekemistä.

On yksi asia, mikä pistää silmään baareissa. Kaunis nainen saa paljon aloitteita, antaa pakit ja sitten mies pettyy. Sitten kun tätä palstaa satunnaisesti luen, niin täällä toistuu tasaisesti miesten kommentit omasta rumuudesta ja ei koskaan saa naista, mutta sitäkin enemmän pakkeja. Minusta joidenkin miesten kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, että onko se pokattava nainen suht samaa tasoa. Liian usein sitä kauneinta lähdetään jahtaamaan, kun oma taso on huomattavasti alempi. Jos miehet pokaisivat omaa tasoaan, niin flaksien määrä olisi suurempi.