Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tienaan 3 200 €/kk ja käyn joka viikko leipäjonossa

Vierailija
11.12.2017 |

Pärjäisin toki ilmankin, mutta leipäjonossa seisominen on jollain tavalla rentouttavaa, kun siinä tulee ajateltua asioita ja samalla saa raikasta ilmaa. Ja kun palkaksi saa yleensä Ikea-kassillisen ruokaa, korvaus jonotukseen käytetystä ajasta on kohdallaan.

En ymmärrä miksi jotkut kuvittelee, että leipäjonot olisi pelkästään köyhille. Multakaan ei ole koskaan kysytty, olenko avun tarpeessa, eikä kukaan ole kehottanut miettimään jonottamisen tarpeellisuutta. Ruokaa jaetaan kaikille jotka jonottaa ja kaikilla on jonottamiseen yhtäläinen oikeus. Se on tasa-arvoa parhaimmillaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä. Siellä voi aistia koko yhteiskunnan kirjon, kun eri luokat jonottavat sulassa sovussa

Vierailija
2/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet sinäkään nälkään kuole sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minulle ei riittänyt mitään ja olin nälissäni :,(

Vierailija
4/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä kun tulee ikää ja alkaa harmaantua, eikä kukaan enää tunnista :P

Vierailija
5/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 750e/kk, muttei ole ollut tarvetta leipäjonoon raahautua.

Vierailija
6/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ei voi vain mennä leipäjonoon, vaan pitää ensin käydä keskustelemassa asiasta seurakuntatyöntekijän kanssa.  

Vierailija
7/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin toki ilmankin, mutta leipäjonossa seisominen on jollain tavalla rentouttavaa, kun siinä tulee ajateltua asioita ja samalla saa raikasta ilmaa. Ja kun palkaksi saa yleensä Ikea-kassillisen ruokaa, korvaus jonotukseen käytetystä ajasta on kohdallaan.

En ymmärrä miksi jotkut kuvittelee, että leipäjonot olisi pelkästään köyhille. Multakaan ei ole koskaan kysytty, olenko avun tarpeessa, eikä kukaan ole kehottanut miettimään jonottamisen tarpeellisuutta. Ruokaa jaetaan kaikille jotka jonottaa ja kaikilla on jonottamiseen yhtäläinen oikeus. Se on tasa-arvoa parhaimmillaan.

Vittu mikä spede..0/5

Vierailija
8/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävisin, mutta kun täällä landella ei ole kuin srk:n ruokajako. Paikkakunta on niin pieni, että tietäisivät tulotasoni. Ruokakassin takia en viitsi ajaa suurempaan kaupunkiin+jonottaa. Niin pihi en ole.

Vierailija
9/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ihquu, kun voi leikkiä köyhää ja surkutella elämäänsä muille jonossa oleville. Toivoin viiksi kun kävin, et kassiin laitettas myös ripsaria.

Vierailija
10/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ainakaan ole kulinaristi :D

Vierailija
11/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin ihquu, kun voi leikkiä köyhää ja surkutella elämäänsä muille jonossa oleville. Toivoin viiksi kun kävin, et kassiin laitettas myös ripsaria.

Viiksi= viimeksi. Sori, vähän liikaa kuoharia.

Vierailija
12/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, miks kusetat? IP-osoitteella kun selvittää sun nimes ja tulos, niin ne on 0e/kk. Et taida muutekaan leipäjonoissa käydä.

Vierailija
13/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan saman! Hitto alan hakea safkat sieltä!

Vierailija
14/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan leipäjonossa tyypillisesti joutuu odottamaan vuoroaan? Ainakin ne on pitkiä jonoja joten ei se ihan hetkessä se oma vuoro tule.

Vierailija
15/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi minulle ei riittänyt mitään ja olin nälissäni :,(

Olisit tullut ajoissa paikalle. Nopeet syö hitaat.

Autolla pääsee nopeasti paikalle ja kun on rahaa maksaa parkkimaksu, niin saa paikankin ihan läheltä.

Vierailija
16/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet sinäkään nälkään kuole sitten :)

Mitään hyvää tossa juntissa. Hyvä et kuolee sekin luuseri joskus, saastuttamasta maapalloa.

Vierailija
17/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajan kirjoitukset totta niin tarvitset pikaista apua. Täysin sairasta toimintaa.

Vierailija
18/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap sattunut kuulemaan Karman laista?

Vierailija
19/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että ne on tarkoitettu tarvitseville. En tiennyt, että myös sellaiset, jotka eivät apua tarvitse menevät sinne jonottamaan. Naivi.

Vierailija
20/42 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaat noin paljon, niin olet varmaan päivätöissä. Miten pääset leipäjonoon? Hakemaan kuivaa, kohta homehtuvaa leipää? Tiesitkö että hiilihydraatit ovat epäterveellisiä liian suurina annoksina.