Tienaan 3 200 €/kk ja käyn joka viikko leipäjonossa
Pärjäisin toki ilmankin, mutta leipäjonossa seisominen on jollain tavalla rentouttavaa, kun siinä tulee ajateltua asioita ja samalla saa raikasta ilmaa. Ja kun palkaksi saa yleensä Ikea-kassillisen ruokaa, korvaus jonotukseen käytetystä ajasta on kohdallaan.
En ymmärrä miksi jotkut kuvittelee, että leipäjonot olisi pelkästään köyhille. Multakaan ei ole koskaan kysytty, olenko avun tarpeessa, eikä kukaan ole kehottanut miettimään jonottamisen tarpeellisuutta. Ruokaa jaetaan kaikille jotka jonottaa ja kaikilla on jonottamiseen yhtäläinen oikeus. Se on tasa-arvoa parhaimmillaan.
Kommentit (42)
No hyvä ettet sinäkään nälkään kuole sitten :)
Siksi minulle ei riittänyt mitään ja olin nälissäni :,(
Täytyypä käydä kun tulee ikää ja alkaa harmaantua, eikä kukaan enää tunnista :P
Mä tienaan 750e/kk, muttei ole ollut tarvetta leipäjonoon raahautua.
Tampereella ei voi vain mennä leipäjonoon, vaan pitää ensin käydä keskustelemassa asiasta seurakuntatyöntekijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin toki ilmankin, mutta leipäjonossa seisominen on jollain tavalla rentouttavaa, kun siinä tulee ajateltua asioita ja samalla saa raikasta ilmaa. Ja kun palkaksi saa yleensä Ikea-kassillisen ruokaa, korvaus jonotukseen käytetystä ajasta on kohdallaan.
En ymmärrä miksi jotkut kuvittelee, että leipäjonot olisi pelkästään köyhille. Multakaan ei ole koskaan kysytty, olenko avun tarpeessa, eikä kukaan ole kehottanut miettimään jonottamisen tarpeellisuutta. Ruokaa jaetaan kaikille jotka jonottaa ja kaikilla on jonottamiseen yhtäläinen oikeus. Se on tasa-arvoa parhaimmillaan.
Vittu mikä spede..0/5
Minäkin kävisin, mutta kun täällä landella ei ole kuin srk:n ruokajako. Paikkakunta on niin pieni, että tietäisivät tulotasoni. Ruokakassin takia en viitsi ajaa suurempaan kaupunkiin+jonottaa. Niin pihi en ole.
Mustakin ihquu, kun voi leikkiä köyhää ja surkutella elämäänsä muille jonossa oleville. Toivoin viiksi kun kävin, et kassiin laitettas myös ripsaria.
ap ei ainakaan ole kulinaristi :D
Vierailija kirjoitti:
Mustakin ihquu, kun voi leikkiä köyhää ja surkutella elämäänsä muille jonossa oleville. Toivoin viiksi kun kävin, et kassiin laitettas myös ripsaria.
Viiksi= viimeksi. Sori, vähän liikaa kuoharia.
Huono trolli, miks kusetat? IP-osoitteella kun selvittää sun nimes ja tulos, niin ne on 0e/kk. Et taida muutekaan leipäjonoissa käydä.
Mä tienaan saman! Hitto alan hakea safkat sieltä!
Kuinka kauan leipäjonossa tyypillisesti joutuu odottamaan vuoroaan? Ainakin ne on pitkiä jonoja joten ei se ihan hetkessä se oma vuoro tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi minulle ei riittänyt mitään ja olin nälissäni :,(
Olisit tullut ajoissa paikalle. Nopeet syö hitaat.
Autolla pääsee nopeasti paikalle ja kun on rahaa maksaa parkkimaksu, niin saa paikankin ihan läheltä.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettet sinäkään nälkään kuole sitten :)
Mitään hyvää tossa juntissa. Hyvä et kuolee sekin luuseri joskus, saastuttamasta maapalloa.
Jos aloittajan kirjoitukset totta niin tarvitset pikaista apua. Täysin sairasta toimintaa.
Oletko Ap sattunut kuulemaan Karman laista?
Minä luulin, että ne on tarkoitettu tarvitseville. En tiennyt, että myös sellaiset, jotka eivät apua tarvitse menevät sinne jonottamaan. Naivi.
Jos tienaat noin paljon, niin olet varmaan päivätöissä. Miten pääset leipäjonoon? Hakemaan kuivaa, kohta homehtuvaa leipää? Tiesitkö että hiilihydraatit ovat epäterveellisiä liian suurina annoksina.
Oon ihan samaa mieltä. Siellä voi aistia koko yhteiskunnan kirjon, kun eri luokat jonottavat sulassa sovussa