Ihmiset jotka "pussailee" koirien kanssa
Eli antaa koirien nuolla naamaansa. HYI. HELVETTI. Mitä teidän päässä oikein liikkuu????
Kommentit (10)
Koirat ovat tulleet ulkoa sotkuissaan sisälle likaamaan matot, sohvat, sängyt. Nuoleminen on melko pientä ylipäätään.
Nuorena kun omistin koiran, olin noin kerran parissa kuukaudessa keuhkokuumeessa. En tietenkään tajunnut, että johtui koiran paskaisuudesta.
Ensin koira nuolee реяsettään ja sitten mami pussailee sen kanssa.
Hei daiju,huono trolli. Vajaa 2h aikaa keksiä parempi.
Olen ollut vauvasta asti kaikenlaisten eläinten kanssa. Naamaani on nuolleet lampaat,lehmät (tosi karkea kieli),koirat ja kissat! Äitini kertoman mukaan minulla ei ollut mitään räkätauteja tai korvatulehduksia, olin erittäin terve lapsi! Olen edelleen olen terve 65v. Johtuen ehkä myös siitä, että sain sairastaa kaikki rokot, lukuunottamatta tulirokkoa,joista sain vahvan immuniteetin! Sanotaan,että maalla asuneet lapset ovat terveimpiä kuin kaupunkilapset. Huom! esim. koiran suu on steriilimpi kuin ihmisen suu joka taas johtuu siitä, että koira kuuluu perimältään raadonsyöjiin siksi sillä täytyy olla vahva puolustusjärjestelmä jo suussa!
Pussailen kissaa suoraan suulle, annan kissan nuolla lusikkaani, pusuttelen kissan tassuja ja kissa nuolee naamaani. Tätä olen tehnyt yli 30 vuotta.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään allergioita. Flunssassa olen noin kerran vuodessa ja sekin kestää 1-2 päivää. Kuumetta ei ole ollut 25 vuoteen ja mahatauti oli viimeksi 15 vuotta sitten.
Noh, kun nyt kerran kysyit: aika usein päässä liikkuu ajatus, että koirani on ihana! ❤️
Nussin koiraani joten kai sitä saa pussatakin?
En saa miestä koirani on ainoa lohtuni
Räväkät naiset vähän "pussailee" koirien kanssa. Ihanan rohkeaa!
Kun olin lapsi niin koirani nuoli kitalakeani :p