Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa it-idioottia!!!

Vierailija
11.12.2017 |

Mies haluaisi joululahjaksi PS4:n. Okei, sopii mulle. Hän haluaa myös pelata lasten kanssa yhdessä. Okei, sopii mulle, tarvii varmaan sitten toisenkin sellasen räpeltimen.

MUTTA. Nyt noita PS4 on saatavilla 500 Go:ta tai 1To:ta.Tiedän niinkun periaatteessa mitä se meinaa, mutta onko sillä isommalla kapasiteetilla mun miehelleni nyt jotain ratkaisevaa etua tai iloa? Ei ole mikään himopelaaja eikä varmaan pelaile mitään superpitkiä pelejä, joita rakennellaan kauan, jos sillä nyt mitään väliä on. Auttakee jookos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. AAA-luokan pelit, jotka ovat "myyntimenestyksiä" jo tavallaan ennen julkaisuaan, kun kyseessä on kovan luokan pelitalo ja/tai tunnettu pelisarja vievät Pleikkarin kovalevyltä tilaa yleensä noin 50-60 gigatavua, mutta parhaimmillaan olen nähnyt joidenkin pelien vievän tilaa jopa 80-90gb (Call of Duty Remastered ja NBA-koripallopeli).

Mainitsemasi 500gb - siitä on käytössä muistaakseni noin 465gb, sillä Pleikkarin käyttöjärjestelmä vie osan tilasta. Jos pyörität - sanotaan vaikka 1-5 peliä kerrallaan, niin et tarvitse 1tb:n kokoista kovalevyä, vaikka omistaisit viisi AAA-luokan peliä ja ne olisivat kaikki asennettuina. Pelejä toki päivitetään aina silloin tällöin ja tällöin ne vievät enemmän tilaa - ja kovolle pitää jäädä tilaa noin 25gb, että järjestelmä toimii (kone ilmoittaa, että asennus ei onnistu jos tilaa jää liian vähän).

Ja ainahan ne pelin voi asentaa uudestaan jos jotain pitää poistaa isomman pelin tieltä.

Vierailija
2/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAA, KIITOS <3

ap

Ps. Hyvää joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako siis tavallisen PS4:n vai tehokkaamman ps4 pro-version? 

Vierailija
4/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille kuminukke.

Vierailija
5/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päh, muista että jokainen gigatavu jonka säästät levytilassa pitää ladata nettiliittymän kautta, pahimmillaan moneen kertaan jos pelejä asennellaan ja poistellaan. Se taas vie sekä aikaa että huonossa tapauksessa tulevaisuudessa rahaakin jos nettifirmat saavat päähänsä ruveta laskuttamaan käytön mukaan. Levytila on halpaa eikä siinä kannattaisi säästellä.

Vierailija
6/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm okei... Siis kannattaisi kuitenkin ottaa se teraoktettinen. En tiedä tosta prosta, miten se käytännössä eli käytössä eroaa normaalista?

ap

Vierailija
7/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä enää mitiä, ostin tuon PS4 pro 1 to:n. Kuulostaapa kivalta, ois voinut keksiä seksikkäämmänkin nimen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi