Voiko vegaanille viedä lahjaksi lihansyöjä kukan ?
Kommentit (21)
Miksi lihansyöjä ei voisi viedä vegaanille kukkaa siinä kuin kelle tahansa muullekin?
EI voi. Kun vegaani näkee kasvin hänen korvistaan alkaa valua sinistä nestettä ja hän kaatuu lattialle jäykkänä kuin rautakanki. Etkö ole lukenut käyttöohjetta?
Kysymyksesi sanajärjestys on omituinen. Mutta tottakai lihansyöjä voi viedä vegaanille kukan.
Ei ole muuten oikeasti kivaa katsottavaa kun lihansyöjäkasvi "nielee" kärpäsen :( Ehkä olen vaan liian herkkä...
No se vegguli syö sen kasvin tietenkin hei höpsö.
Tämä keskustelu on yksi niistä joiden avulla yhä sinnittelen av:lla :D Ihanaa pottuilua vaikka kaikki varmasti ymmärsivät pointin.
Tottakai kasville voi viedä kasvin.
todennäkösesti avain v:n tyhmä idea koska sulla selvästi on joku ihmeellinen idea / ajatus tuossa takana, että nimenomaan vegaanille pitäis viedä lihansyöjäkasvi, mutta kuitenkin varmistella vähä ettei se ole liian raaka pila tai jotain.
Todennäkösesti kaveris pitää sua tuon jälkeen vähän yksinkertasena ja toivoo että sanosit suoraan jos haluat ottaa kantaa hänen ruokavalioonsa.
Voiko vegaanit tykätä eläimistä jos eläimet syö lihaa. Ei tietenkään. Vegaanit on tunnettuja kissojen vihaajia esimerkiks.
Sama ku tuo kasvi, se kiduttaa sen kuoliaaks hitaasti antamalla vettä vain tipottain
No minä ainakin hyväksyn sen että luonnossa on niin eläimiä kuin jopa kasveja jotka syövät lihaa. En yritä muuttaa koko luontoa vegaaniseksi vaikka itse olen vegaani. Joten hyväksyn kyllä lihansyöjäkasvit.
Mutta jos tuntuisi että lahjan takana on pottuilua veganismista niin sittenhän se ei järin mukavalta tuntuisi.
t. vegaani
Av:n pilkunnussijat eivät petä. Pätemisen tarve on liian kova.
Vegaanilla on varmasti paljon kasvijätettä - kuoria sun muuta - matkalla kompostiin, niihin tulee helposti pikkukärpäsiä, ja näin ollen lihansyöjäkasvi on mitä mainioin vegaanikodin elävä kärpäsloukku.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanilla on varmasti paljon kasvijätettä - kuoria sun muuta - matkalla kompostiin, niihin tulee helposti pikkukärpäsiä, ja näin ollen lihansyöjäkasvi on mitä mainioin vegaanikodin elävä kärpäsloukku.
Mä ostin tuollaisen kasvin jopa itse, vaikka olen vegaani, kun mulle tuli jauhokoisia kuivapähkinöiden mukana. En kai minä vaan voinut antaa kuivakaapeissa ruokani pilaavien toukkien ja niitä munivien perhosten vallata kotiani vaan pakkohan oli jotain tehdä. Raid tai lihansyöjäkasvi tai erilaiset ansat, murhattava niitä olisi joka tapauksessa. Ikävää se on, mutta sellainen maailma valitettavasti on joskus :(
Vierailija kirjoitti:
Av:n pilkunnussijat eivät petä. Pätemisen tarve on liian kova.
Myöskin vääräntyyppisistä kommenteista nillittävä mukafiksu on aina mukana. Pätemässä hänkin, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
EI voi. Kun vegaani näkee kasvin hänen korvistaan alkaa valua sinistä nestettä ja hän kaatuu lattialle jäykkänä kuin rautakanki. Etkö ole lukenut käyttöohjetta?
onko vegaanissa käyttöohje? miksei kukaan ole kertonut tuota aiemmin?
Kyllä. Lihansyöjän voi viedä vegaanille lahjaksi kukan.