Tyttöstävä pettynyt antamaani syntymäpäivälahjaan, kuulemma "liian tavallinen"
Kun kysyin mitä hän toivoo niin vastaus oli "en mä tarvi mitään"
Ostin kimpun punaisia ruusuja ja hopeisen sydänkaulakorun (käyttää samantapaisia hopeakoruja)
Tiedän että lahja kuulostaa kliseiseltä mutten keksinyt muutakaan, kun ei tosiaan omien sanojensa mukaan toivonut mitään.
Nyt tyttöystävä on ollut pettynyt ja vihainen. Kun kysyin syytä, niin lahja oli kuulemma liian tavallinen ja sellainen minkä kuka tahansa voisi antaa. Miten lepytellä kärttyinen tyttö?
Kommentit (31)
Anna olla ja eti uusi. Tyttöystävä.
No sinä et sentään antanut tyttöystävällesi auton raaputusharjaa. Minä sain sen pari vuotta sitten lahjaksi ja viime vuonna 4 packin lasinpesunestettä. Täksi joulua voi vaimolta ehkä odottaa auton pesuharjasettia yms.
Vierailija kirjoitti:
No sinä et sentään antanut tyttöystävällesi auton raaputusharjaa. Minä sain sen pari vuotta sitten lahjaksi ja viime vuonna 4 packin lasinpesunestettä. Täksi joulua voi vaimolta ehkä odottaa auton pesuharjasettia yms.
Mun mies olisi ihan kickseissä tuollaisesta lahjasta mutta kai meitä on sitten moneen junaan :D
Aloittajalle, ota kukat ja koru takaisin ja anna ne jollekulle joka niitä osaa arvostaa. Vaikka äidillesi jos ei muita naispuolisia ole tällä hetkellä elämässä.
Just joo, vai pettyi neiti kermaperse lahjaan?! hoh hoijaa mikä pissis kiittämätön kakara! Etsi kivempi kaveri itselles!!
Minusta ihana lahja, jolla huomioit tyttöystävääsi.
Vaikeaa toiselle on keksiä lahjoja, jos ei itse puhu siitä avoimesti. Sittenkin olisi varmaan ollut pettymys, kun ei olisi ollut yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Älä valita, ihan käyttökelpoisia lahjoja. Eipä jää turhat hirvipatsaat takan reunalle pölyyntymään. Sitäpaitsi voit ostaa vaimollesi yhtä käytännöllisiä lahjoja: pullo Fairya tai jättipakkaus vessapaperia pitää muijan tyytyväisenä pitkään.
Voi tsiisus! Onko pikkasen hemmoteltu kakara tää tyttöystäväsi jos nuo ei kelvannut 🙄 Itsehän hän sanoi ettei tarvitse mitään!! Mulle olis riittänyt pelkät ruusutkin..jos ongelmat on tuota luokkaa niin mietippä mitä tapahtuu kun tulee ihan OIKEITA ongelmia.. juokse kun vielä voit.
Mitä! Etkö osaakaan lukea tyttöystäväsi ajatuksia? Et ole ollenkaan parasta poikaystävämatskua. Jos luulet, että asiat helpottuvat ajan kanssa, niin erehdyt.
Ihana lahjahan tuo on. Typerä nainen, että kehtaa vielä suuttua. Itse sain viime vuonna mieheltä rikkaimurin. Jee. Mitähän huomenna. Olihan se käytännöllinen lahja, mutta olisi ollut kiva jos olisi mua ajateltu vähän henkilökohtaisemmin
Pitääkö tyttö kovista paketeista? Olisit kietonut ketjun kalusi ympärille.
Näyttää siltä, että lehmänjättö on oikea ratkaisu.
Mä en kyllä viitsisi moista kiukuttelijaa ruveta lepyttelemään. Todennäköisesti toteaisin, että varaa kitistä ei oikein ole ottaen huomioon, että hän ei olisi tarvinnut lahjaa lainkaan. Kertoisin hänelle myös, että olen ihminen, en ajatustenlukija, enkä muutenkaan ole kiinnostunut alkaa pelaamaan mitään lapsellisia arvuuttelupelejä. Jos tyttis ei tuosta ottaisi onkeensa, jättäisin hänet kiukuttelemaan keskenään ja etsisin parempaa seuraa.
Pyydä lahjat takaisin, kun eivät kelvanneet. Ei sun tässä ketään tarvitse lepytellä, vois tyttöystäväsi vähän miettiä että menikö nyt ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lahjahan tuo on. Typerä nainen, että kehtaa vielä suuttua. Itse sain viime vuonna mieheltä rikkaimurin. Jee. Mitähän huomenna. Olihan se käytännöllinen lahja, mutta olisi ollut kiva jos olisi mua ajateltu vähän henkilökohtaisemmin
Olen viisikymppinen nainen ja sain aikanaan mieheltäni (poikaystävä vielä silloin) rikkaimurin lahjaksi kun täytin 25-vuotta. Oli ensimmäinen lahja häneltä. Olisin ollut ihan tyytyväinen kukkakimppuun ja kaulakoruun.
Jos ensin ei tarvitse mitään ja sitten pettyy saamaansa lahjaan... ei lupaa hyvää. Olettaako tyttöystäväsi muissakin asioissa, että luet hänen ajatuksiaan?
Turhaan tyttöystäväsi kiukuttelee, ihana lahja. Itse olen parhaimmillaan saanut silityslaudan joululahjaksi. Toinen huippu oli ruuvimeisseli setti. Mä oisin iloinen jos saisin lahjaksi ihanan kaulakorun. Edellä mainituista, en jaksanut edes kommentoida, saati kiukutella. Arvelin jot ajatus on tärkein.
Minä sain viimeksi syntymäpäivälahjaksi perunasurvimen, koska en muutakaan toivetta sillä hetkellä keksinyt ja sellaisen tarvitsin.
Olin ihan tyytyväinen. Lisäksi taisi olla suklaata ja ruusuja.
Lähinnä harmittaa nämä kaksikymppiset poitsut jotka yrittävät oikeasti toimia tytön haluamalla tavalla,vaikka todellisuudessa mikään ei mene tytölle kelpaavalla tavalla.
Jssap