Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupareiden tarjoilut

Vierailija
11.12.2017 |

Kun av:lla ollaan niin viisaita ja trenditietoisia, niin keksikäähän tarjoilut noin 15 hengen tupareihin. Yksi kasvissyöjä, kenelläkään ei merkittäviä allergioita.

Kuulin huhua, että voileipäkakut on so last season ja kaikissa muissakin "perinteisissä" tarjottavissa on jotain vikaa, joten parempi kun te viisaammat suunnittelette tarjoilut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetpä niin tai näin, niin aina jollain on valittamista.

Itse tekisin ryhmäsalaatin (eli eri salaattiainekset aina eri kippoon ja jokainen saa tehdä mieluisansa annoksen). Jotain hyvää leipää itse tehden tai kaupasta. Makeaksi tarjottavaksi esim. juustokakun ja vaikka niitä iän kaiken tylsiä, mutta aina onnistuvia mokkapaloja.

Vierailija
2/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtojahan on todella monia, mutta helppo konsti on tehdä esim. 2-3 suolaista piirakkaa.

feta-parsa-, sieni- ja sitten vaikka savulohi ja kinkku. Sitten lisäksi vaikka vihreäsalaatti ja vaikka oliiveja, krutonkeja yms.

Toinen vaihtoehto on tehdä vaikka couscous salaatti ja ostata sitten vaikka valmiita falafelejä jos et itse jaksa tehdä ja lisäksi vaikka lihapullia.

kolmas vaihtoehto teet ceasar salaatin ja jokainen voi tuunata sen vaikka broilerilla tai katkaravuilla. Lisäksi teet vaikka foccaciaa leipää tms.

Neljäs vaihtoehto teet esim sipulikeittoa ja krutonkeja ja patonkia.

viides vaihoehto. Nuudelisalaattia ja lisäksi sitten broileria / tofua / katkarapuja tai lohta

Kuudes vaihtoehto. Uuniperunoita ja niille ainakin kolme täytettä esim. kurkku-feta, kinkku-aurajuusto, savulohi. Lisäksi salaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tarjonnut pitsaa. Hyvin on sujunut.

Vierailija
4/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet noin välinpitämätön ja avoimesti muita halveksuva, niin sano vieraille että syövät ennen tupareitasi. Ilmoita myös ettei ole pakko tulla, niin huomaat ketkä ovat todellisia ystäviäsi.

Vierailija
5/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko voileipäkakut jo so last season, mutta ihan älyttömän suosittuja ne juhlissa yhä edelleen on. Siis jos ne on jotain muuta kuin perinteistä kasaria eli majoneesia ja kurkkusalaattia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi