Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa paska viikonloppu.

Vierailija
10.12.2017 |

Kotona nyhjäämistä kun mies ei halua muhinkään, Minä kävin, yksin. Kiva ois suunnitella ja laitella joulua yhdessä tai käydä leffassa. Mies vaan tuijottaa urheilua telkkarista. Joo ja riitäkin tästä saatiin aikaiseksi. Jos ei lapsia olisi, oisin jo lähtenyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikista parasta viikonlopussa että saa nyhjätä kotona eikä tarvitse mennä minnekkään.

Vierailija
2/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika tavallinen tarina suomalaisissa parisuhteissa; ainoastaan lapset pitävät yhdessä...

Haikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyggeily on ihanaa

Vierailija
4/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olen osannut lähteä paskasta parisuhteesta :) lähdin vaikka lapsiakin oli, nyt he ovat aikuisia. Nyt SAAN olla yksin ja olla pitkin ja poikin omassa kotona, en koskaan aio ottaa ketään äijän käppyrää saman katon alle asumaan, siitä "lystistä" sain tarpeekseni 20 v. En millään jaksais enää katella ketään äijää perseen juuressa naama norsun vitulla saatika riidellä!

Vierailija
5/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paska viikonloppu, koska olin itse aivan kuoleman väsynyt koko viikonlopun. Alkaa pimeys ja syksyn stressi sekä univelat painamaan todenteolla päälle. Nyt on huono fiilis, kun en hirveästi jaksanut leikkiä, kiukuttelin itse kuin kakara aina välillä ja nyt pitäsi lähteä vielä työmatkalle ja olla pari päivää kotoa pois. On kyllä perustavaa laatua oleva paska mutsi fiilis.

Vierailija
6/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, keski-ikäinen pariskunta levättiin viikonloppu, pikaisesti kaupassa, muuten kotona. Työviikko ollut niin raskas, että kummankin elimistö sitä kaipasi. Laitettiin ruokaa, syötiin, saunottiin, siivottiin vähän ja pidettiin toisiamme hyvänä, aikuinen poika pistäytyi. Ihan tarpeellisia nuo rauhalliset viikonloput, nyt taas jaksaa.

Vierailija
7/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdottelin vuosia miehelle että alettaisko käymään yhdessä lenkillä tai kuntosalilla, tai mentäiskö yhdessä iltaa viettämään, kahville, elokuviin, ostoksille, museoon tai ystäviä tapaamaan, mitä tahansa. Yhteisistä harrastuksista kieltäytyi kokonaan ja muihin juttuihin suostui toisinaan naama nurpalla. Kyllästyin raahaamaan kivirekeä perässäni ja nykyään eletään omia elämiämme saman katon alla, en jaksa enää edes kertoa omista asioistani miehelle. Maatkoon sohvalla. Avioeroa mietin päivittäin, elämää rajoittavista ja masentavista asioista olisi hyvä päästä eroon.

Vierailija
8/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten tosi huono omatunto, että olin pahalla päällä... mieshän vaan halusi hyggeillä. Tosin, millon Me yhdessä jotain voitaisiin tehdä kuin viikonloppuna kun on vapaata? Kun ei silloinkaan, niin tuskin niinä viikonloppuina, kun Kalenteri on täynnä lasten harrastuksia

Ha edelleen p...a fiilis. Tekis mieli skipata koko joulu. Lapsille yrittää jotain järkätä ha koristella, oikeesti sekin tuntuu täysin turhalta.

Ap

Vierailija
9/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun naisella on naisystäviä, joiden kanssa hän viihtyy.  En joudu jonninjoutaviin kulttuuritapahtumiin.

Vierailija
10/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun naisella on naisystäviä, joiden kanssa hän viihtyy.  En joudu jonninjoutaviin kulttuuritapahtumiin.

Kyllä minäkin ystävien kanssa treenasn, käyn kävelyllä, kahvittelen, käyn leffassa... mutta se ei ole sama asia, että oman miehen kanssa tekisi jotain hauskaa ja arjesta poikkeavaa. Siis muuta kuin syödä, juoda, naida, katsoa telkkaria. Aika köyhältä tuntuu parisuhde, kun nämä on ne yhdessä tehtävät jutut. Sitä tuntee, että mies häpeää mua, kun ei ruokakauppaa yleisemmälle paikalle voi mun kanssa mennä. Ja harvoin sinnekään.

Ap

Vierailija
11/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miehesi elämää, ehkä sillä on astetta stressaavampaa nyt töissä kuin sinulla, ap. Voimavaratkin voi olla alkaa päälle pienemmät. Tai perusluonne introvertti.

Miten mies käyttäytyi, kun aloitte seurustella? Oliko hän silloin mielihyvin aina viikonloppuisin rientämässä kaikkialle vai kotoiliko hän enimmäkseen silloinkin?

Minä sinuna nyt lopettaisin tuollaisen oman huonon itsetunnon projisoinnin mieheeni ("se varmaan häpeää mua"/"se ei halua olla mun kanssani"). Hän todennäköisesti haluaa lepoa ja hiljaisuutta viikonloppuisin, koska arkena pitää käydä töissä ja kuskata lapsia harrastuksiin. Suo se hänelle ja mene sinä leffaan ja teatteriin ystävättäriesi kanssa tai yksin.

Se, mitä sinä koet rentouttavaksi ja virkistäväksi ei välttämättä ole miehestä sitä. Minusta tuollaisen mielytymyseron kanssa voi hyvin elää, kunhan muuten suhde on lämmin. Onko se sinulla sitä, vai onko tuo vain jäävuoren huippu parisuhdeongelmista...?

Vierailija
12/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää joka toinen viikonloppu mitä sinä haluat, ja mitä mies haluaa :) jos ei sillonkaan kiinnosta kysy miksi, ja syystä riippuen sitten miettikää jatkoa yhdessä.

Vierailija
13/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa hyggeily?

Vierailija
14/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miehesi elämää, ehkä sillä on astetta stressaavampaa nyt töissä kuin sinulla, ap. Voimavaratkin voi olla alkaa päälle pienemmät. Tai perusluonne introvertti.

Miten mies käyttäytyi, kun aloitte seurustella? Oliko hän silloin mielihyvin aina viikonloppuisin rientämässä kaikkialle vai kotoiliko hän enimmäkseen silloinkin?

Minä sinuna nyt lopettaisin tuollaisen oman huonon itsetunnon projisoinnin mieheeni ("se varmaan häpeää mua"/"se ei halua olla mun kanssani"). Hän todennäköisesti haluaa lepoa ja hiljaisuutta viikonloppuisin, koska arkena pitää käydä töissä ja kuskata lapsia harrastuksiin. Suo se hänelle ja mene sinä leffaan ja teatteriin ystävättäriesi kanssa tai yksin.

Se, mitä sinä koet rentouttavaksi ja virkistäväksi ei välttämättä ole miehestä sitä. Minusta tuollaisen mielytymyseron kanssa voi hyvin elää, kunhan muuten suhde on lämmin. Onko se sinulla sitä, vai onko tuo vain jäävuoren huippu parisuhdeongelmista...?

Nyt oli paljon oletuksia.

Vierailija
15/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel for you. Onhan se aika rankkaa jos mies tykkää katsoa paljon urheilua. Meillä onneksi tuo urheilun katsominen ei sinänsä ole haitannut hirveästi tekemistä kun katsoo yleensä niin myöhään että ei silloin oltaisi edes menossa minnekään. Työ onkin se ainoa asia minkä takia joskus yhteiset menot on estynyt. Hyi kauheeta, onhan se kamalaa kun mies on töissä eikä voi olla perheen kanssa. Mikä vätys! Tämä viikonloppu oli tosin vapaata miehellä joten viikonloppu oli kivaa yhdessätekemistä pitkästä aikaa. Tsemppiä!

Vierailija
16/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla meni?

Vierailija
17/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paskempi viikonloppu.   Yllätys puolisolta, oli varannat hotellin, punaviinin odottamaan huoneeseen,  kylpylän hoidot,  hieronnan, ruokailun ja liput Siltsun bilekeikalle  jälkiruoaksi ja sitten yöllä kuumat kyydit huoneessa

Järjestäjä  misu 56

Kohde mies 58

Vierailija
18/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olette toiset yllättäneet kumppaninne? Toimivia ideoita vois heittää tänne, niin ettei olis enää paskaa viikonloppua tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä