Miesystäväni ja tyttäreni olivat saunoneet kahdestaan
Olin viikonlopun työreissussa ja pyysin miesystävääni vahtimaan tytärtäni jota en halunnut jättää yksin kotiin. Nyt sain sitten selville, että he olivat lauantaina saunoneet kahdestaan kun tyttäreni lipsautti asian. Mies oli kuulemma pyytänyt ettei minulle kerrota. Itkettää ja suututtaa. En tiedä mitä ajatella?!!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä trolleja. Naurattaa, itkettää ja myötähävettää trollin puolesta. Mikä sun elämässä on noin pielessä? Oletko keski-ikäinen mies jonka exä on löytänyt itselleen ihanan nuoremman miehen ja sä et saa edes ikäistäni naista 🤪
Mistä ihmeestä revit että ap onkin mies??
Itse olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä trolleja. Naurattaa, itkettää ja myötähävettää trollin puolesta. Mikä sun elämässä on noin pielessä? Oletko keski-ikäinen mies jonka exä on löytänyt itselleen ihanan nuoremman miehen ja sä et saa edes ikäistäni naista 🤪
Mistä ihmeestä revit että ap onkin mies??
Itse olet trolli.
D