Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avokki ei pysty masturboimaan läsnäollessani

Vierailija
10.12.2017 |

Onko tuo otsikon probleemi aivan ainutlaatuista? Avovaimoni ei siis pysty kiihottamaan itseään minun läsnäollessani tai katsellessani. Masturboi kyllä itsekseen, ja pystyy silloin tulemaan muutamassa minuutissa. Teki kerran minulle asiasta videonkin (kiva!), ja näin tosiaan on. Mutta toisen läsnäolo (myös aiemmissa suhteissa hän on ollut kuulemma samanlainen) tuo jonkin epävarmuuden, häpeän, pelon tms., ja se estää häntä saamasta. Tämä on minusta mälsää siksi, että hän saa yhdynnässämme aika harvoin. Näen puolisoni orkkua siis kovin vähän, ja minusta olisi kiihottavaa nähdä niitä enemmän. Ja olisi kiihottavaa nähdä vaikka hänen hierovan klittaansa samalla kun naimme. Mutta ei. Monesti olen pyytänyt, että yrittäisi, ja saattaa yrittääkin, mutta se johtaa vain koko homman lopahtamiseen puolin ja toisin.

En myöskään itse pysty käsin tuottamaan hänelle orgasmia, vaikka kuinka yritän tehdä sen hänen haluamallaan tavalla ja ohjeita "noudattaen". Hän ei pysty silloinkaan tarpeeksi relaamaan. Tai jotain sellaista.

Hän ei myöskään aluksi osannut/pystynyt yhtään puhumaan seksin aikana, mutta on siitä vähän petrannut.

Sanokaa, ettei puolisoni ole tässä ainoa lajissaan. Ja ei, emme ole kiihkouskovia tms. Ehdotuksia asian petraamiseksi!? Tilanne on pepusta ja yksipuolistaa muutenkin jo vähän hailakkaa seksielämäämme.

M42

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui naisena tosi inhottavalle alkuun rueta kesken nainnin räpläämään itseäni ja aina kun mies ohjasi minun käden sinne räpläilin vähä aikaa ja sit otin pois. Nykyään oma käsi hakeutuu sinne jo itsestään ja takaa nopean tulon kun mies samalla lykkii. Edelleen en mitään masturbaatio showta pystyisi järjestämään mutta siis yhdynnän aikana tämä jees. Ja helpompi varmaan ujommalle naiselle opetella ensin pimeässä hinkkailemaan niin ei ole paineita "miltä tämä näyttää" vaan keskittyy tuntemukseen ;)

Vierailija
2/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Oma avokkini ei kehtaisi edessäni masturboida, vaikka antaakin minun nuolla ja sormettaa häntä. Meillä tosin orgasmit on aika takuukamaa nuolemisen yhteydessä erityisesti, eli mitään varsinaista tarvetta ei yhdessä runkkaamiselle ole. Itse suhteen alkuaikoina runkkasin seksin aikana, kun vasta harjoittelimme minun tyydyttämistä leluin ja tämä oli kummallekin enemmän kuin ok. Olemme siis kummatkin naisia.

Vierailija
4/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kerran pyytänyt pesemään selkää saunaan,

Yllätys oli kun hän oli lauteilla dödö purkki sisällään.

Hän työnteli muutaman kerran ja sanoi jatka