Lue keskustelun säännöt.
Nukkumisjärjestelyt taaperon ja vauvan kanssa!
10.12.2017 |
Eli siis nyt kaipaan vinkkejä miten olette järjestäneet nukkumisenne kun perheessä kaksivuotias ja muutaman viikon päästä vauva. Taaperomme on nyt jo mustasukkainen ja aina ollut todella hellyydenkipeä ja kiinni minussa. Nukkuu meidän keskessä suurimman osan yöstä(tämä ollut meille hyvä järjestely ainakin tähän asti). Mietin uskallanko nukuttaa taaperoa ja vauvaa samassa huoneessa kun lapset kuitenkin menevät aina aijemmin nukkumaan. Entä jos taapero saa päähänsä mennä vauvan sänkyyn yms. Miten te muut olette tehneet??
Kommentit (2)
Vauva nukkuu pinnasängyssä ja isompi omassa sängyssään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä 3v lapsi nukkuu isänsä kanssa (molemmilla omat sängyt) lastenhuoneessa ja minä nukun vauvan kanssa samassa sängyssä koska imetän. Mies nukkuu sen vuoksi, kun 3 v on huono nukkuja ollut aina ja huutaa muuten äitiä monta kertaa yössä. Isän läsnäolo rauhoittaa ja nukkuu yleensä ihan hyvin koko yön. Mies ei saisi myöskään meidän kanssa nukuttua ja pelkään että kierähtäisi vauvan päälle. Tilaa on hyvin vauvalle ja minulle parisängyssä. 3v nukkui 2,5 v minun kanssa kunnes siirrettiin isojen tyttöjen sänkyyn muutama kuukausi ennenkuin vauva syntyi.