Onko 55vee vanha? Onko elamalla viela jotain annettavaa?
Kommentit (9)
Tuo on enemmän asenne- kuin ikäkysymys. Moni nuorikin tuntuu ajattelevan, että elämä on ohi. Toisaalta moni vireä vanhus näkee edessä päin vielä paljon mahdollisuuksia.
Joo, mutta hyvä ikä. Seksiä on vielä, punttisalilla ja lenkillä jaksaa vielä käydä, seesteinen olo.
Itse sain töitä 54-vuotiaana kun vanha työnantaja heitti pihalle. Se oli pieni ihme, ja palkka ei ole kuin puolet siitä mihin on tottunut, mutta kokemusta karttuu. On toisaalta pitkästä aikaa mielenkiintoista.
Ei . olen 55 v ja elämäni vedossa :D olen päässyt irti paskasta avioliitosta ja muksut jo aikuisia. Ihanaa elämää itsenäisenä tämän ikäisenä naisena ja YKSIN :)
Mäkin 55 miltä alalta saa töitä ja mistäpäin suomea?
Tokihan 55v on vanha, mutta miksei elämää voisi olla vanhana?
Ei. Olen tosin jo 57v mutta joka päivä elämä alkaa uudelleen:)
Uusia haaveita, tulevaisuuden suunnitelmia, lapsenlapsia jne. Mieskin kuvioissa mukana, katsotaan miten pitkään jaksaa;) Onneksi on nuorempi niin ei ehkä ukotu ihan vielä.
Mun isä oli vielä "nuori" kun kuoli 78v:nä. Ikä on vain numeroita
Olen miettinyt ohan samaa, koska lapseni täyttää 18, kun minä olen 55. Toivon, että elämäni alkaa silloin. Toivottavasti olen vielä hengissä silloin.
Ei.
Mun elämä alkoi 58-vuotiaana, kun pääsin hoitotyöstä ja karmeasta pomosta eroon.