Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko " himo-hinkkaaja" vai " sisään-ulos" tyyppi?

11.04.2006 |

Siis tuttipulloja pestessä;)

Tuli vaan mieleen tossa tuttipulloja pestessä, että mitenköhän muut pesee. Välillä näkee muilla käytössä tuttipulloja, jotka on ihan harmaita ja rasvaisia, ja toisilla sitten taas kiiltelee niin, että...

Itse yleensä tolla sisään-ulos metodilla oon toiminu, mutta toisaalta ne pullot yleensä makaa siinä kuumassa saippuavedessä hyvän tovin, ennenkuin ehdin niitä pesemään, että ehkä ne suurimmat irtoo siinä jo:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen melko suurpiirteinen siivoaja, enkä muutenkaan ole mikään hinkkaaja, mutta tuttipullojen kanssa olen kyllä jostain syystä ihan kauhean tarkka, suorastaan neuroottinen.

no, se hinkaaminen on musta äärimmäisen rasittavaa, joten meillä ei kauheesti tuttipulloja ole koskaan harrastettu. tissin kanssa pääse helpommalla :D ja vettä rupesin heti hörpyttämään suoraan tavallisesta lasista tai nokkamukista, jotta välttyisin neuroottiselta pullojen pesulta...

Vierailija
2/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolellisesti. Ja huomautan miehelle, jos on tiskannut huonosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen pullot aina astianpesukoneessa joten en niitä koskaan pese käsin ja aina on puhdasta tullu.en myöskään koskaan oo keittäny pulloja

Vierailija
4/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön jälkeen huuhtelen pullon ja kun sitä seuraavan kerran tarvitaan, pistän pulloon pisaran fairya ja vettä, ravistelen ja se on siinä... astinpesukoneeseen laitan sitten " päivän päätteeksi" .

Eli enpä ole kauhea himo-hinkkaaja!

Tyttö on nyt 8 kk ja luonnollisesti tunkee kaiken mahdollisen suuhunsa joten en näe syytä käyttää steriileitä tuttipulloja...

Vierailija
5/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään...kyllä mä aina katson että pullo ja tutti ovat puhtaat!

En vaan siis hinkkaa ja keittele niitä joka käytön jälkeen... tulikohan asia nyt yhtään selvemmin?

Vierailija
6/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa että mulle tuli jotain ihan muuta mieleen tuosta otsikosta kuin tuttipullojen pesu..

Oli vain pakko mainita ;D

Puzzle

Vierailija
7/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun joku muukin myönsi asian!

Vierailija
8/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis pulloista, että minä kyllä keitän pullot ja tutit, mutta ennen sitä vain huuhtelen kylmällä vedellä. Joten en siis hinkkaa sen kummemmin.