Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehelle voisi kertoa etten nauti hänen seksistä?

Vierailija
10.12.2017 |

Kyse on eräästä kaverista jonka kanssa olen pari kertaa ollut sängyssä.
Ollaan siis ihan normi kavereitakin soitellaa ja tekstaillaan mutta välillä kun olen hänen luonaan drinkillä niin hän alkaa automaattisesti vihjailemaan seksiä ja kehumaan minua kuinka kaunis olen ja kuinka seksikäs olen eli se tarkoittaa sitä että haluaa minut sänkyyn. Itse päädyn aina esittämään tyhmää eli esitän etten ymmärrä hänen vihjailua.
Olen monesti myös sanonut hönellä että nyt ei kyllä huvita !
En tiedä mikä siinä on mutta en kastu olleenkaan eikä kiihota kun olen hänen kanssaan sängyssä.
Yks kerta ku yritettiin niin menin vessaan salaa laittamaan emätingeeliä ettei olisi liian kuivaa touhua.
Alussa luulin että vika on minussa mutta olen ollut muitten miesten kanssakin ja seksi oli loistavaa.
Mistä on kyse? Haluaisin silti kertoa hänelle kauniilla tavalla etten vaan yksinkertaisesti nauti hänen seksistään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää tehdä mitä molemmat haluavat, mutta ei koskaan mitä ei itse halua.

Vierailija
2/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen seksistä? Eikö se ole ihan yhteistä hommaa? No joo, mutta ei ole vaan sulle oikea petikumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä seksiongelmia koko ajan postataan tänne avlle kun kerran on olemassa oma alue seksille. Siellä saat neuvoja niiltä jota aihepiiri kiinnostaa.

Vierailija
4/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neuvo sitä sanallisesti siinä tilanteessa, jollei se osaa. Ja jos tosiaan menee homma pelkäksi ohjeen antamiseksi, niin kaipa se itsekin tajuaa, että fiilikset hyytyi.

Ja muista: koskaan ei ole pakko tehdä sellaista, mitä itse ei halua. Eli jos tuo tyyppi ei sinua sytytä, niin mikä hemmetin pakko sun on sille antaa???? Ei surkeasta seksistä saa kuin traumoja.

Vierailija
5/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tarkoitettu kahden ihmisen välille kenellä on tunteita toisiaan kohtaan eikä tytön ja jännämiehen välille kuka haluaa vain ''korkata'' sut.

Vierailija
6/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä herää vain yksi kysymys: miksi menet sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa et halua mennä sänkyyn? Onko jotenkin pakko harrastaa seksiä jonkun kaverin kanssa ihan vain siksi, kun kaveri sattuu haluamaan? En tajunnut tätä ongelmaa ollenkaan. Et vain mene tyypin kanssa punkkaan enää. Voit sanoa hänelle, että et enää tee sitä, koska olette kavereita eikä sinulla ole häntä kohtaan muita tunteita. Jos mies ei tätä tajua, hän ei kelpaa kaveriksikaan, eikä sinun ole mikään pakko häntä tavata.

Vierailija
7/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa ei mennä sänkyyn...örp.

Vierailija
8/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi, että olette kaverit.

Ammut itseäsi jalkaan olemassa kiltti ja viaton, kun tämä vihjailee. Sanot suoraan miten asia on, eli kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
9/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun välttämättä tarvitse sanoa miehelle, että et nauti seksistä hänen kanssaan. Sanot vain ei, kun mies ehdottaa seksiä. Se riittää kyllä.

Vierailija
10/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on huono sängyssä.

Ei osaa soittaa klitorista, ei pitää kiinni eikä panna. Opeta sitä.

Vierailija
11/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännämies haluaa vain ''korkata'' sut.

Naiset eivät ole limsapulloja.

Terve, itsevarma nainen pitää seksistä ja haluaa kokemuksia.

Jos haluat seksiä, ota sitä sieltä mistä saat, mutta älä ihmeessä mene sänkyyn, ennenkuin olet kiihottunut! Kuuntele itseäsi, katso ja kosketa.

"Säännöt" ovat vanhojen kärttyisten ukkojen laatimia, eivätkä päde enää.

Vierailija
12/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo kysymys. Ehkäpä et tykkää tämän miehen seksistä, koska olette vain kavereita? Enkä tarkoita tällä sitä että teidän pitäisi alkaa seurustelemaan, vaan pidä kaverit kavereina ja hanki seksikumppaniksi joku josta kiihotut.

Onko mieleesi tullut ikinä että voisit kieltäytyä ihan suoraan?

Vierailija
13/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon, että puhut miehen seksistä etkä teidän yhteisestä seksistä...

Vierailija
14/14 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ammattilainen niin sinun ei tarvitse teeskennellä että haluat tai nautit puhumattakaan, että tarvisi käydä salaa laittamassa "emätingeeliä" vessassa.

Sinullako olisi liukkaria mukana jos vaikka olisi pakko tuon miehen kanssa harrastaa seksiä? Ja sitä pitäisi laittaa salaa, jotta luulisi sinun olevan ihan lämmennyt?

Joko

1. Trolli, tai

2. Valoja päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän